歡迎大家

*......芳  芳   >.<  

★﹒﹐愛你是錯麼?為何路人也說我很傻〤′\|


 

 

fongfong07
暱稱: ■∼S!U Fong♀..☆
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2006-09-10
哈哈...
無聊...
生日快樂..!!
哈哈...
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 5 月 28 日  星期日   陰天


今日去左玩......

      今日同嘉欣去食KFC食下食下嘉怡、細癲同何芷欣突然行左入黎...跟住就坐左係度.....食完野係中心行黎行去.....行完之後就去左嘉怡屋企睇碟....睇下睇下....何芷欣就番左屋企...得番我地三個.....睇完碟.....係度玩電腦.....細癲佢竟然叫我開我個msn去溝女......佢同個女仔度玩眼仔.....佢想用咪講野.....但點知....佢對住佢前面好似咪ge物體講hihi....跟住我就話5係咪黎嫁!!呢個先係咪....笑死我啦...玩到6點幾細癲話要番屋企......我同嘉怡就落左去小食館食野.....點知見到朱女...就係度傾左一陣....傾下傾下....我地入左去食野....跟住朱女同佢dfd走左.....5夠5分鐘朱女番左黎同我地一齊....食完野.....我地去左買煙煙食....去樂5知咩樓度食.....朱女叫左佢條女落黎.....想送野比佢....我同嘉怡就話去買野飲....比d二人世界佢地兩個.....買完番黎...佢就送左比佢lu....留多陣....我話番屋企....嘉怡就去左我屋企玩...玩到十點幾....佢就番屋企lu~~得番我一個係度.....不過今日都玩得幾開心!!!^^

刊登時間︰2006-05-28 10:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2006 年 5 月 27 日  星期六   陰天


[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2006-05-27 11:48 PM