| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 5 月 28 日 星期日  |
| 今日去左玩...... |
今日同嘉欣去食KFC食下食下嘉怡、細癲同何芷欣突然行左入黎...跟住就坐左係度.....食完野係中心行黎行去.....行完之後就去左嘉怡屋企睇碟....睇下睇下....何芷欣就番左屋企...得番我地三個.....睇完碟.....係度玩電腦.....細癲佢竟然叫我開我個msn去溝女......佢同個女仔度玩眼仔.....佢想用咪講野.....但點知....佢對住佢前面好似咪ge物體講hihi....跟住我就話5係咪黎嫁!!呢個先係咪....笑死我啦...玩到6點幾細癲話要番屋企......我同嘉怡就落左去小食館食野.....點知見到朱女...就係度傾左一陣....傾下傾下....我地入左去食野....跟住朱女同佢dfd走左.....5夠5分鐘朱女番左黎同我地一齊....食完野.....我地去左買煙煙食....去樂5知咩樓度食.....朱女叫左佢條女落黎.....想送野比佢....我同嘉怡就話去買野飲....比d二人世界佢地兩個.....買完番黎...佢就送左比佢lu....留多陣....我話番屋企....嘉怡就去左我屋企玩...玩到十點幾....佢就番屋企lu~~得番我一個係度.....不過今日都玩得幾開心!!!^^
|
| 刊登時間︰2006-05-28 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 5 月 27 日 星期六  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間︰2006-05-27 11:48 PM |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|