終於有知音人啦;歡樂操都返黎整死人啦;聽日就係壓力嘅開始!
我地童軍聽日就去露營啦!
而我地哥組就11號去買送,
亦姐係今日,
亦都係我講普通話嘅大日子!
地點係下環街街市,
今日我地買送約咗係11點,
不過我地提早咗1粒鐘去食早餐!
我本來叫霖8點半MORNING CALL我嘅,
點知佢,點知佢……
竟然9點半先叫我,
搞到我趕到咩咁!
我地第一樣買嘅野就係菜類,
我對住個阿姨講普通話,
佢竟然知我講咩,
仲話我講我好呀!
你睇,
阿姨都讚我講我好呀,
童軍哥一班友食屎啦,
講我唔知講咩喎!
今日就係星期三啦,
亦姐係做素質嘅日子,
又到咗阿JOHN帶嘅歡樂操啦!
今日我地練嘅就係:
『熱身圈3個』,
『歡樂拉筋』,
『3個圈,每100米做一次掌上握10個,V10個,旋風地堂腿20個』,
『抬腳行樓梯5次』,
『跳沙池連續10組每組3次連續』。
以上哥D都係熱身,
大家唔好誤會,
因為我做完以上哥D都以為係做完,
不過正課E家先開始,
可以話係放鬆嘅。
『跳水樽8個』。
聽日就係我有壓力嘅日子啦,
又要去田徑,
又要返黑沙,
點解我會心軟格,
大不了做一個壞學生LOR,
我橫掂都做開嘅! |