歡迎光臨
我只不過係一個路過嘅純情小粒粒,你同我銘記於心
granuel911
暱稱: 粒粒
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
七校嘅第一日
學會如返學
我好腳軟呀!
終於可以休息幾日啦。
今日都算係一個刺激嘅 ...
文章分類
全部 (206)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 413
今日人氣: 2
累積人氣: 2496
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 14 日  星期六   晴天


『逼你去CAMP』嘅第一日 不安 分類: 未分類

 

『逼你去CAMP』嘅第一日
 
 
 
今日真係多野做呀!
不過如果日日都係咁嘅話,
我寧願繼續做返我嘅讀書樣出黎,
姐係睇一D有圖嘅百科全書。
今日我主要有3樣野做啦,
第一樣就係哥個死人健康大使,
今日哥堂就係要以話劇、POWERPOINT、口頭講嘅形式黎講返一D你學過嘅野,
唉!
而我哥組第26組就抽到第17個出去講,
搞一搞,就搞到5點26分啦,
超嬲!
第二樣野就係我生前最鍾意嘅野,
就係田徑啦,
跟住我就當然跑落去巴士站啦,
去到哥陣時都5點48分啦,
好彩今日長跑係放鬆姐,
唔係嘅話我就遭殃啦!
不過由於我遲黎,
所以長跑哥班人渣出咗去跑街,
而我就起運動場哥到跑30分鐘啦!
跑完之後,
就搞到7點06分啦!
我就自不然然咁打電話比火星仔(即李X裕),
問佢地有冇野要買,
點知一買就買到我手抽筋,
買MY曬陣一D我唔用得嘅野。
當我過到去黑沙哥陣時,
已經8點半有多啦,
而我又要去田徑,
就有一個藍色袋啦,
去CAMP又要一個綠色袋,
幫哥班友買野又多咗3袋野,
我行到去營區哥陣時,
我隻手就露曬D青筋出黎,
晚上守夜哥陣時,
就分組啦,
點知我地嘅親愛嘅隊長猜輸咗,
就搞到我地哥組守3點至5點。
去CAMP又點會唔少得睇流星啦!
我睇到第1粒流星哥陣時係2點40幾分,
亦姐係13號,
姐係另一日黎嘅。
唉!
我地哥組守3點至5點,
講真都冇得訓嘅,
所以就通燒睇漫畫、睇流星。
就咁過咗可憐嘅一日。


2010 年 8 月 13 日  星期五   晴天


『逼人去CAMP』嘅第二曰 不安 分類: 未分類

 

『逼人去CAMP』嘅第二曰
 
 
論到第二日啦終於!
我地今朝就係食早餐,
食完早餐之後就玩遊戲啦!
今日所有嘅遊戲大部分都係關於水上嘅,
點知我地最後都係唔懂事,
由8點幾遊水游到1點幾,
另一個說法就係暴曬。
暴曬完之後,
我地又食飯啦!
食完飯之後就比你休息,
哥段時間係3點40幾分啦!
我訓咗一陣,
就起身去田徑!
就咁,
我返去哥陣時,
買咗好叉多野飲去黑沙,
包括COMEBUY,
我超覺得唔好意思。
 
 


2010 年 8 月 11 日  星期三   晴天


終於有知音人啦;歡樂操都返黎整死人啦;聽日就係壓力嘅開始! 開心 分類: 未分類

 

終於有知音人啦;歡樂操都返黎整死人啦;聽日就係壓力嘅開始!
 
 
 
 
我地童軍聽日就去露營啦!
而我地哥組就11號去買送,
亦姐係今日,
亦都係我講普通話嘅大日子!
地點係下環街街市,
今日我地買送約咗係11點,
不過我地提早咗1粒鐘去食早餐!
我本來叫霖8點半MORNING CALL我嘅,
點知佢,點知佢……
竟然9點半先叫我,
搞到我趕到咩咁!
我地第一樣買嘅野就係菜類,
我對住個阿姨講普通話,
佢竟然知我講咩,
仲話我講我好呀!
你睇,
阿姨都讚我講我好呀,
童軍哥一班友食屎啦,
講我唔知講咩喎!
 
 
 
今日就係星期三啦,
亦姐係做素質嘅日子,
又到咗阿JOHN帶嘅歡樂操啦!
今日我地練嘅就係:
『熱身圈3個』,
『歡樂拉筋』,
3個圈,每100米做一次掌上握10個,V10個,旋風地堂腿20個』,
『抬腳行樓梯5次』,
『跳沙池連續10組每組3次連續』。
以上哥D都係熱身,
大家唔好誤會,
因為我做完以上哥D都以為係做完,
不過正課E家先開始,
可以話係放鬆嘅。
『跳水樽8個』。
 
 
 
聽日就係我有壓力嘅日子啦,
又要去田徑,
又要返黑沙,
點解我會心軟格,
大不了做一個壞學生LOR,
我橫掂都做開嘅!


2010 年 8 月 10 日  星期二   晴天


加重壓力 開心 分類: 未分類

 

 
加重壓力
 
 
 
原來幫人打氣,
可以比人地一種壓力格。
就好似CK,力人佢地咁,
佢地今日唔知跑咩,
但係佢地兩個跑到去剩返100米哥陣時,
我地就好自然咁歡呼打氣啦,
點知佢地兩個就互相咁斗,
斗到你死我活咁!
原來比人地一種壓力都幾好玩!
 
 
聽日星期三啦,
亦姐係做素質嘅日子,
聽日係阿JOHN帶呀,
聽日就係我最期待嘅日子,
做歡樂操啦!
YES!!!
 
 
 


2010 年 8 月 9 日  星期一   晴天


腹肌嘅故事 分類: 未分類

 

腹肌嘅故事
 
 
 
大隻係高唔到嘅,
E個道理我知,
因為我就係一個成功嘅例子!
今日我地長跑就甘LOR,
長跑完就黎一個素質,
長跑就跑3個馬場,
個個甘,
跑呀跑、跑呀跑………………
過完一個又一個,
我地就好似馬場D馬咁,
慢咗,
就追返上去,
去唔到,
就唯有軍速(即平時速度),
跑到去童軍總會哥一殺哪,
我一直比個太陽叔叔精神上性侵犯,
就咁,
跑咗38分10。
素質就個個都係練腹肌,
練到我地嘅XX痛到咩咁,
好彩我攞走咗條褲頭帶,
不過都係痛。