3樣野,就會令到你打人
第一:
今日我地田徑,
朝早6點要跑『環澳跑』,
我就一直都冇訓過,
由尋日開始,
我睇漫畫睇到4點幾。
哇!
我打破咗記錄,
一日之內,
睇咗2本漫畫,
睇到我想死。
而電視3點幾,
無啦啦播『太平山下』(粵語殘片),
好睇到咩咁。
JOE仔佢就約咗5點20一齊行去嘅。
頂!
我捻我生前跑得最耐嘅就係今日,
今日跑咗2小時14分31秒,
跑到我條美腳超累,
我捻我聽日冇咩能力繼續練格啦!
李SIR(即李X權)佢就尋日話:
『拿!短跑跑嘅話係一個挑戰黎嘅,長跑係冇意思嘅。』
超讚!
第二:
跑完『環澳跑』之後,
我已經殘廢格啦,
不過我仲要返童軍,
地點又遠,
行到我死死下,
又曬。
返到去之後,
又要玩咩遊戲,
超悶。
第三:
今日我地爾青社8點半慶功宴,
係為咗Y2K,
頂!
班死仔,
起到睇香港小姐,
個個流曬X血,
又悶多咗一次啦! |