歡迎光臨
我只不過係一個路過嘅純情小粒粒,你同我銘記於心
granuel911
暱稱: 粒粒
性別: 男
國家: 澳門
地區: 嘉模堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
七校嘅第一日
學會如返學
我好腳軟呀!
終於可以休息幾日啦。
今日都算係一個刺激嘅 ...
文章分類
全部 (206)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 206
留言總數: 413
今日人氣: 3
累積人氣: 2497
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 8 月 3 日  星期二   晴天


好甘但係好舒服嘅一日 驚訝 分類: 未分類

 

好甘但係好舒服嘅一日
 
 
頂!
本身以為今日唔會練甘野啦,
點知,
一捻就黎個甘野,
300快100慢。
頂!
好似我隻腳唔係我咁嘅,
仲要1分鐘1個,
100米慢最多1分鐘,
不過跑完之後,
都冇200快100慢辛苦,
可能300快有得比你慢啦,
而200快就快又唔係,慢又唔係。


2010 年 8 月 2 日  星期一   晴天


友誼賽 滿足 分類: 未分類

 

友誼賽
 
 
 
本身我地星期一,
話有一班友黎踢館,
話要同我地黎一個友誼賽,
賽1500米。
不過,
尋日,
跑完『環澳跑』之後,
開咗一個會,
話星期一哥個友誼賽改期,
會延遲。
點知,
今日,
李SIR(即李X權)佢唔記得打電話比佢地,
佢地就唔小心就黎咗,
於是,
奸仔(即長跑教練)佢就撰咗4條友去跑,
就係:
師父(即羅X寅)、阿聰(即梁X聰)、阿濠、老秋,
出去跑。
頂!
師父同阿濠佢地兩個都死格,
輸咗比阿聰佢,
師父輸咗比阿聰1秒,
但係而家,
睇吓阿濠以後會唔會跑熱身圈仲且唔且我地!
1個月後我地又要比過,
好累呀~~~~~~


2010 年 8 月 1 日  星期日   晴天


3樣野,就會令到你打人 不屑 分類: 未分類

 

3樣野,就會令到你打人
 
 
 
第一:
今日我地田徑,
朝早6點要跑『環澳跑』,
我就一直都冇訓過,
由尋日開始,
我睇漫畫睇到4點幾。
哇!
我打破咗記錄,
一日之內,
睇咗2本漫畫,
睇到我想死。
而電視3點幾,
無啦啦播『太平山下』(粵語殘片),
好睇到咩咁。
JOE仔佢就約咗5點20一齊行去嘅。
頂!
我捻我生前跑得最耐嘅就係今日,
今日跑咗2小時14分31秒
跑到我條美腳超累,
我捻我聽日冇咩能力繼續練格啦!
SIR(即李X權)佢就尋日話:
『拿!短跑跑嘅話係一個挑戰黎嘅,長跑係冇意思嘅。』
超讚!
 
 
                       第二:
跑完『環澳跑』之後,
我已經殘廢格啦,
不過我仲要返童軍,
地點又遠,
行到我死死下,
又曬。
返到去之後,
又要玩咩遊戲,
超悶。
 
 
                                       第三:
今日我地爾青社8點半慶功宴,
係為咗Y2K,
頂!
班死仔,
起到睇香港小姐,
個個流曬X血,
又悶多咗一次啦!


2010 年 7 月 31 日  星期六   晴天


只不過係多一樣野渣MY 無奈 分類: 未分類

 

只不過係多一樣野渣MY
 
 
今日,
我地長跑健身房,
多咗一樣練,
只不過係多一樣野渣MY,
仲以為係咩,
又易又姓,
都唔知噪咁耐做物。
 
 


2010 年 7 月 30 日  星期五   晴天


只怪我太心軟 尷尬 分類: 未分類

 

只怪我太心軟
 
 
唉!
原本我地長跑係跑,
2個馬場格渣。
點知,
JOE仔佢無啦啦同奸仔講:
『喂,奸仔,我好掛住長操呀!』
點知,
跑完2個馬場之後,
我地休息咗一陣,
佢就無啦啦叫我地做長操,
做到我死下死下咁,
都係我太心軟啦,
睇到佢地做,
我又想做。