+ *`我中意3A;D+

WKY.WFW.KTS.SPN.WYC.FWK.`;
知己`哈哈xd系您地拉(!)
 
hOney_mAn
暱稱: ` 小敏 x)'
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-23
2010-12-10
2010-11-26
2010-10-19
2010-09-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 1990
今日人氣: 0
累積人氣: 9338
2009 年 12 月 12 日  星期六   晴天


  2009-12-12
                                                                                         

星期4去完CaMp嚕`. 超級好玩呢;
個朝.都系反學.` 0nNo` 眼訓呢-)!
小息同欣欣媚媚傾反個件事;
原來您系甘賤既;不過我不嬲都知;`
經過個次之後`我覺得您真系好撚假.
點解可以甘賤-___-`  您好賤`好假.博人同情.扮哂野`;
再系甘只會令更多更多既人憎您-)`

hEa到.12點;`陳sIr.幫我搞早退.叫我反屋企呢;!`
反到屋企.lG黎佐-)`  -_____-'`1點3出門口.`
飛的反學` 遲到佐`V____V 旦幸好冇俾人鬧(:
之後.去佐活動乜乜中心到`HeA佐陣.
就同欣欣.何彤.陳姑去佐買野-0-` 買佐90幾蚊炸`:P
買完.就反反學`執野`準備出發去CaMp`露營xd`
上車.傾反d野-0-`  無撚奈-)賤人!!!
落車` 去佐個亭到放低d野` 就去佐開始我地既活動!`悶場`;>3
玩緊個陣. 頂` 勁多蜜蜂跟住我囉' 喊佐x___x`!
玩多陣.就擇營xd 我.欣欣.何彤.3個吾識-0-` 搵人幫._.`
擇完之後`覺得自己個營好大好令`xd 
之後去準備我地既晚餐`  嘩;` 第1次燒飯囉.3.咩事先v3v`;?
食完.我.欣欣.何彤.3個反營到`xd hEa`超舒服呢xd
hEa佐冇耐.就俾陳姑叫反出去` 去佐玩哩個既生命線`
嘩;!頂;`    勁驚`x_______x   玩佐2粒鐘先出反黎;`!
之後同d阿siR.成班女仔傾反D野`就自由活動了`;!
勁多人入佐黎我地個營到;!`  鋤D;`輸佐俾晉媽.嬴反白毛`xd哈`
之後.差吾多4點就訓佐了`-_____-`

另1日既朝早.8點俾人嘈醒xd;跟住整野;再hEa多陣;
去玩沿繩下降xd` 初頭有d驚`旦玩就吾覺得`
覺得好玩添^_______^  玩完哩個`就搭車走了xd
去佐哩個既路德會` 傾反`食野.` 3點到走佐;`
哩個CaMp.超好玩呢` hAHa`
難忘._____.`!有d吾捨得添`xd  

pS`  2010-05-30=365` iS VErY HaPPY`^__^
Ps`您的一切.對我太重要`xd

 p0st tImE:2009-12-13 12:05 AM  [ 訪客留言(25) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 10 月 4 日  星期日   晴天


  2009-10-04
                                                                                         

各位`中秋節快樂;D  

2-10-2009
今日冇反學;`爸爸俾吾反._. 正'!` 
1話吾想反;佢就俾;<3 呵呵,____.*
點知;霖住請假;` 打佐成半個鐘先得-0-`'
請完'我就好安心甘訓教;]`  嘻嘻;`
跟住12點幾彈佐起身;`出佐,_, 呵'`
4點幾反佐屋企`-,-  等爸爸反黎;)
媽媽佢地反大陸`6點幾走佐;`   -_-' 成間屋得我1個;` 驚x_x
之後yanyan叫我上去佢屋企食飯`; 佢煮nA`:P
8點,9點就落佐去`我就行去鳳德搵我既Lg` 呵呵<3
之後就去佐我屋企~_~   hEa佐陣;` 佢就走佐;`我就自己1個留系屋企; ]
細佬系街飲酒;~_~  3點差吾多4點;佢反佐上黎; 之後再1齊再落去;`
哈哈^___^ 落佐m記; 再上
獅子山` hEa` 6點話上山行;` 頂ah`;
辛苦到死囉;`想點;?`早知就吾行拉;` 累ah~_~
上山就難, 落山就易 ;;起碼有平路行-0-` `  
落哂黎; 我同威威就反屋企;`屋企個冷氣都冇熄到;`
反到屋企超涼-0-`    之後再沖涼;` 再hEa多陣.`   我就訓教;` 


3-10-2009`
3點起身~_~  lg過佐黎搵我食野;` 呵呵._.
之後再上我屋企玩-0-`   同佢玩線上game;` 我地超白痴`:)
6點幾佢就走拉;` 我就送佢;` ^______^ 再反屋企;`玩電腦;`
7點食飯` 食完飯整埋d野我就出佐去-.-`
去佐搵何彤;` 系佢屋企樓下等佢;`點知系佢屋企樓下見到馬仔;`
之後,再去搵阿yan` 再搵佢lg 佢lg d fd` 再上山,-`  嘩`; 有d驚驚地-0-`;
hEa佐陣.再落反山.-`   再上佐去{隔離山}哈哈~_~
10點幾;lg上佐黎搵我;` 我就落去接佢上黎;`
yanyan媽媽打俾yanyan,叫佢11點半反屋企;
yanyan吾開心-___-'  我.,lg,何彤,馬仔1齊送佢反屋企;`
之後lg就落佐鳳德`;   我就同何彤,馬仔坐佐系到吹下水甘`;
12點到;`去佐慈山m記食野;` 再去反民健樓個到; 坐;` 
1點幾上佐何彤屋企;` 馬仔反屋企-.-`
我就系何彤屋企訓-0-`    嘻`; 

4-10-2009
2點起身'` 之後' 再叫定麥麥送上黎食;`  4點幾我地1齊落樓;`
旦系何彤同佢媽媽去bbq` 我就去搵yanyan佢地;`
5點幾我就反屋企-.-`  晏d可能上獅子山搵何彤-.-` 

pS` 唉V____V
吾洗反學甘多日;`
搞到我都吾想再反學-0-`
唉V_______V:(    

 p0st tImE:2009-10-04 07:15 PM  [ 訪客留言(26) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]