| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
| |
♥姊妹我當您壹世姊妹♥ |
♥2009-07-21♥
今日醒完又訓醒佐又訓-)` 超攰`!
3點幾有龜上佐黎; 咩事;?`聽日要去差館;!
吾知發生咩事lOr~_~?!
4點幾落佐街;搵人♥.____.`
5點再反屋企-)` 媽媽訓佐教;!
我就同琳豬.文豬.欣欣; chAt Msn`;
悶;!` 7點食飯;! Oh!` 好味呢;D`
食完; 執埋野;就沖涼;~______~
今日吾落街;] 留系屋企;! 出面好熱;xD`
做個乖孩子;` ^_________^ `
Ps` 好掛住您地ahh._.`
壹日不見如隔三秋xD`
pS` 仲有四日就系我生日;D`
|
p0st tImE:2009-07-21 08:07 PM [ 訪客留言(17) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 20 日 星期一  |
| |
♥您每壹句話;都是無可取代♥ |
♥2009-07-20♥
今日.1點起身-_-'` 起身之後睇電視;`
悶ah-______________-'`
3點幾;同欣欣傾電話.____.` x)
6點幾再上欣欣屋企;hEa佐陣;
再落佐波地` 睇阿豪佢地打波;v3v
7點幾`媽媽打黎叫我去搵佢;;
到佐;原來幫佢拎野反屋企;!
我打佐俾阿豪`過波地搵佢;
佢幫我拎野反我屋企-_-'`
嘻.________.* 多謝;'`! 吾該哂;!
之後; 系屋企等食飯;`-)
8點幾再去後梯搵青蛙`; 佢叫我陪佢去食野;-)
sO` 落佐m記`再上佐三樓;-)
霖住同青蛙走個陣;`見到貓貓-_-'`
嘻.xD` 再見到樂哥哥;` 呵呵;._.`
吹佐陣水;<3 霖住又走; 系樓梯見到阿豪個D;`
再去佐波地壹陣;._. 又吹佐陣水; 再送青蛙搭車;
再反屋企.____. Oh!` 舒服咧;涼xD`
pS` Oh!就算天各壹邊;;都會重聚;`
就算住到邊.我點都會搵您既;xD`
嘻嘻嘻._____________.`
pS`仲有五日`就到我生日拉;!xD |
p0st tImE:2009-07-20 11:16 PM [ 訪客留言(32) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|