+ *`我中意3A;D+

WKY.WFW.KTS.SPN.WYC.FWK.`;
知己`哈哈xd系您地拉(!)
 
hOney_mAn
暱稱: ` 小敏 x)'
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-23
2010-12-10
2010-11-26
2010-10-19
2010-09-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 1990
今日人氣: 19
累積人氣: 9365
2009 年 8 月 14 日  星期五   晴天


  v3v
                                                                                         

♥2009-08-13♥
今日.Lg11點幾打黎嘈醒我-____-'
話過黎搵我-,-` 甘12點3佢先到樓下`
我肚餓`.同細佬.Lg落街食野-)`
去佐恩恩個到食.___. 好耐冇去過個到了-3-'
細佬話去個到食* 甘就去佐拉;D` 食佐50蚊`
好彩.D錢系爸爸俾低的. 再去麥記買個餐俾熙熙食.`
反到屋企.hEa佐陣;爸爸反佐黎壹陣-)`
我就同Lg出佐去.不過吾系同佢壹齊去街;`
我去搵貓貓.佢去搵fD`.____.*
嘻嘻*vvvv* 我搭211上翠竹.-)`去貓貓屋企-;
上到去,. 系佢家姐開門-0-` 貓貓就系廁所-_-'
hEa到好似4點幾先出去;` 落wts mtr 月台搵寶寶.
搭到去.九龍塘出反去坐-_-' 坐佐陣; 再去西九行;`
佢地系甘影相-___-' 7點.送寶寶搭MTr`
我同貓貓就反西九行-v-'` 開心nA`
好耐冇同貓貓行過街拉,_____,
8點過佐黃金` 再系麥記買佐杯雪糕;`
行反去搭MTR`上去我屋企-_-'`
hEahEahEa ` hEa佐幾粒鐘-)` 同貓貓系到傾計;`正!`
同佢講哂之前D野-)` 原來我仲深深甘記住那件事-,-`
痛苦-_______-' 
最憎最憎人呃我-)` 
1點幾同細佬.送貓貓反屋企-_-' 2點幾上佐貓貓屋企壹陣;`
3點反到屋企-)` 即刻沖涼`  腥多陣信息-0-`
4點幾訓佐教-_________-*

♥2009-08-14♥
今日10點幾起身-)` 俾媽媽叫佐我地落去飲茶`
落到去.未叫野食-.-` 本身都冇乜胃口食野的-)`
旦系.都食佐;-_-' 食到12點幾. 散水-)`
送埋爺爺.{女麻}{女麻}行去搭車._. 就同屋企人反屋企-)`
反到屋企.玩佐陣電腦`傾佐陣電話就訓佐壹陣教-)`
5點幾醒佐. 又傾電話-3-'`  6點半就食飯`.
第壹次甘早食飯阿._____.* 

pS` ``★ 姊妹-`我們之間;不會改變;D

討厭您`討厭您`討厭您`
您做D野.令我甘討厭您`
不要再扮野-_-' 吾明您心入面霖緊咩;!
您哩種人.遲早就會有更多更多既人討厭您-)`
我吾當您系我姊妹了.您也不算是我的朋友`
我討厭您.憎恨您`-__________-'
您份人太假了-,-` 
我最憎人呃我嫁-,-` 

 p0st tImE:2009-08-14 07:17 PM  [ 訪客留言(39) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


  ♥不變`♥
                                                                                         

♥2009-07-27♥

今日.6點8先起身-__-'`遲佐;`唉v__v`
仲以為會遲到拉;` 點知我仲早到佐;!
呵呵.____. 今日都吾算辛苦;` 旦系好熱;!
放佐.lG黎佐搵我;幫我拎野反屋企;`
頂;!~_~ 超重耶;.___. 冇計;! 媽媽叫拎反屋企!`'
反到屋企;訓佐壹陣`;再落街搵我既BaBy`;欣欣豬`<3
hEa到4點幾;就閃佐反屋企了`;'
我沖涼` 沖完就去佐媽媽間房到訓到7點幾;<3
之後起身食飯;` 噢`v____v`! 再去佐大哥屋企;`
9點幾回家.__________.*


Ps` ♥雖然人不在竹園;
♥旦心也在竹園;.___.
超吾捨得您咧-_-'

 p0st tImE:2009-07-27 09:36 PM  [ 訪客留言(60) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]