| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
| |
☺祝自己生日快樂☺ |

♥2009-07-24♥
今朝俾貓貓嘈醒佐`-_-' 11點起身;<3
再即刻去整野;v_____v` 12點幾先出門口;!
噢`; 去到. 得我壹個;<3 要等佢地;!
見到超人;同佢落佐銀座` 食野;
撞到貓貓同寶寶;~_~
見到貓貓拎住個蛋糕;!` yA;是我的._.*
☺開心耶;! 多謝.____________.*
1點半入去開始唱k咧;<3
呵呵._____.* 唱到8點;~_______~
抵耶;! 四十五蚊炸;<3 呵呵^__^;`
唱完,. 落佐去; 入佐SG`點知俾人捉反出黎;<3
同寶寶壹齊去搵阿詩~_~ 再去佐球場;
再落袋底;` hEa完; 我自己閃佐去搵lG陪我食野;`
呵呵._____. 食完再上三樓搵細佬佢地;`
11點幾閃;.__. 走前; 同貓貓sAY BEy;] <3
Ps` 貓貓.寶寶.超人.然仔.阿樂.阿志.豬仔.企鵝-)
多謝您地唷._____.` 嘻嘻^_^ 給我這天的快樂v3v
♥2009-07-25♥
琴日壹到12點之後;就有信息到了;`
嘻嘻.___.*開心xDDD`
2點幾訓佐教;;] 欣欣3點幾炸我信息;!`
噢`;! 慘慘慘;-________-'`!
1點幾起身;<3` 嘻嘻.____.
HeA到.2點幾3點先落街搵肥仔.同某某'
欣欣屋企樓下等; 壹齊等欣欣;!
肥仔.同阿孱傾緊電話.之後俾佐我聽;]
阿孱豬`唱生日歌俾我聽; 呵呵.__. HappY*vv*
之後欣欣落佐黎; 我地去佐食野v3v`
食完.上佐我屋企打牌;`~______~`
5點幾落佐街.hEa佐陣;<3
再送欣欣反屋企;.__.`!
反屋企; 同屋企人去食壽司~__~
嘻嘻.___.* 開心開心;<3
PS`欣欣.LG.青蛙.貓貓.阿寶.超人.然仔.阿樂.阿志.企鵝.豬豬.阿蚊.細佬.肥杰.
啊健.阿田.肥鐘.MM.xx榮.芷晴.琳琳.文文.阿雪.小呈.XX妍.阿銘.x家良.阿虫.
阿B.畢仔.WInG'Baby.嘉玲姐姐.FLORENCE姐姐.雯B.j0Ey.慧敏.澄妹.曉珊.
Va.流酸彤.祺霖.魏芷.粉詩.阿勇.小孱豬.林豐.曉文.敏婷.Pan.阿豪.阿塋.儀b.
彬俊.子軒.思婷.二姨媽.阿燕姨.肥旗.晉媽.方思x.寶寶.雪盈.xx安.敏麗.
多謝您地同我講生日快樂唷^_________^` 啜啜;<3
pS` ♥☺祝自己生日快樂._____.`☺♥
|
p0st tImE:2009-07-25 12:43 AM [ 訪客留言(34) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2009 年 7 月 22 日 星期三  |
| |
♥期待♥ |
♥2009-07-22♥
今日好晏先起身._____.成2點幾先起身;!
正!xD` 訓得好舒服;]
傾佐壹陣電話`;再叫麥記食-)!
食完;同貓貓. chAt mSn`; *v*
改佐去九場唱k`^__^一樣開心xd
5點出門口;! 搵媽媽再去差館;!
噢;! 我知發生咩事了;` 原來系澄清;
就系因為冇證據;! `呵呵.__.
哩排都要小心D先得-_-'`!
去完;再同媽媽去食野;;]
叫埋細佬個D`' 去佐黃大仙中心行佐陣;;
再去龍{場}中心吉野家對面個間野食野;<3`
食完就反屋企拉-____-'` 嘻<3
今日又吾落去玩嚕;! 都冇人-_-'`
Ps`三姊妹何時再重聚;?!`
Ps`仲有三日就系我生日拉;! hApPy*vvv* |
p0st tImE:2009-07-22 08:27 PM [ 訪客留言(49) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|