| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
| |
♥與你喝著同1罐可樂`彼此心思無需去量度(!) |
♥2009-07-17♥
今日.12點幾起佐身;嘈醒青蛙;叫佢上黎我家;
上到黎;再等我整埋D野就去欣欣屋企-)
hEa到差吾多3點先閃去九龍塘;`
我同青蛙系花園到鍡蚊`欣欣就去探佢ah爺`
差吾多4點`;就閃去旺角`;] 開始今日既行動;`
行行行._.`行花園街;都行佐成粒鐘`;
再閃反去旺中`行行行.行到6點`;再去買埋野飲;
就閃去巴士站搭車`;等佐都算幾耐下`熱死x_x`
青蛙要反屋企食飯`就系樂富是旦某個站就落佐車拉`;
我同欣欣就系總站落`;欣欣上佐我屋企-)
本身.佢都冇霖住食飯`;俾我爸爸逼佐佢食飯`;<3
好笑._____.` 嘻xD` hEa到8點幾就閃佐落去三公`
同欣欣傾計;._____.` 9點幾;班仔上到黎;`
阿豪過黎三公`接我同欣欣過新花個面;`
我同欣欣系個到尻hEa~_~ hEa佐陣;見到超多人上黎`;!
噢;;` 我同欣欣就過佐三平` 點知見到佢ah哥`;
甘就壹齊吹下水甘;;;;又系hEa住甘過;xD`
之後;欣欣話反屋企-) 我就送佢反屋企;!`
送完;上反新花個面<3 同老公傾住電話上去`;
開心xD` 上到去壹陣;超熱`想反屋企`;
叫人送我歸家` 嘻._. 謝!` <3333333
系樓下見到細佬;同佢壹齊上樓;-_-`
反到屋企;都系最舒服既._.` 開哂冷氣;`
Ps;`t.w.H` ♥hUsbAnD♥
Ps`最愛三姊妹`♥欣欣`青蛙`小敏♥
我地三個不能決少是旦壹個;`
是旦少佐壹個都吾成事xD`
我地壹齊玩;壹齊上三平尻hEa;壹齊研究d野;壹齊傾心事;
壹齊笑;壹齊開心;壹齊M野;壹齊搞gag;壹齊周街玩;._______.`
我就算吾開心;都會俾您地搞到開心哂;`xD`
我愛爆您地咧; 啜<33333
♥ 三姊妹不能沒有大家;` ♥
無限期都系三姊妹;永遠都系;`!
要互相遷就大家-)`
我地三個是旦邊個吾開心;我都吾開心;
我地三個是旦邊個有事;我都會撐;``;
我地三個是旦邊個俾人話;都等於我俾人話;
我地三個已經成為壹體了._____.`
嘻嘻嘻呵呵呵哈哈哈xD`開心`;
我地三個大家要珍惜大家唷-)`

|
p0st tImE:2009-07-18 02:26 AM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|