| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 9 月 10 日 星期四  |
2009 年 8 月 26 日 星期三  |
| |
呵呵._. |
♥2009-08-24♥
萍萍在我家訓.`1點幾欣欣打黎,話2點半去佢屋企樓下等-)
我,萍萍,熙熙.去到.佢屋企樓下`見到佢-.-
我地就行去彩虹道`-____-' 嘩`熱死.`v____v想點.?
壹去到.見到蚊蚊.豬豬.阿孱.陳欣.阿蕉``` 噢`
佢地練波,,,我同萍萍.熙熙.` 去佐嘆冷氣-)` 涼nA`
練到5點幾,就練完-.-` 欣欣去換3.`換埋都6點拉.`
我地就反反竹園hEa` hEa到7點幾.貓貓打黎`;
佢同雯b落佐黎4樓搵我地.`hEa佐陣.
我地就送欣欣反屋企`.再傾傾傾`
我地落佐南村.問人借錢-) 呵呵.___.*成功nA`
之後,雯B反屋企.我同貓貓.萍萍行佐去宇宙.
萍萍入去搵肥軒.`再出反黎.我地就去深水步拎野.`
呵呵.___.* 開心`^______^` 之後搵埋雯B再上貓貓屋企`
系佢屋企...!@#$%^&*!@#$%^&*哈哈.__.
吾記得佐幾多點走了` 我同萍萍就飛的反屋企.`
訓吾著`咩事.?!` V________________V`
♥2009-08-25♥
兩點起身`4點幾去佐萍萍屋企`.Lg系麥記等我地.
我地整完野.5點幾反麥記搵我lg` 之後再上反我屋企.壹陣-.-
就去佐荷李活` 呵呵.________.* 睇戲.`正!` 好睇<3
睇完再去食pizza` 早知食壽司好過-.-`
食完.吾知去邊.再去睇戲-.- 壹日睇佐兩套戲` v3v`
睇完.`再去搭車` 萍萍又黎我屋企訓.`v3v`
哈哈.________.
pS`我最愛永遠都系我既姊妹v3v
對我好既姊妹.`我永遠都知道<3
欣欣*貓貓*青蛙對我好好.好鍚我.
您永遠對我最好的三個`;D
|
p0st tImE:2009-08-26 04:57 PM [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|