+ *`我中意3A;D+

WKY.WFW.KTS.SPN.WYC.FWK.`;
知己`哈哈xd系您地拉(!)
 
hOney_mAn
暱稱: ` 小敏 x)'
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-12-23
2010-12-10
2010-11-26
2010-10-19
2010-09-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 1990
今日人氣: 4
累積人氣: 9301
2009 年 9 月 10 日  星期四   晴天


  l0vE;D
                                                                                         

♥2009-09-10♥

壹早超吾想起身;yanyan又炸我信息-_-
整完落去搵佢-_- 見到健既女朋友` 噢-0-'
見到yanyan.再壹齊行去搵巴士-.- 唉v_v
就黎冇得同yanyan搭巴士反學拉-)`慘<3
何彤系楓林軒等我地,,,我地到佐學校門口.
叫何彤過黎,.壹齊上去` 開心xD何彤又同我同班了v3v`
上堂留心佐.專心佐-.- 旦系英文堂訓佐陣....`
放學.等何彤練波.`同yanyan.阿咩個d上佐樓-.-
hEa佐陣,___, 上樓做弓課,我都系第壹次炸`
覺得自己今年開學頭乖佐._.* 嘻`
5點幾.何彤練完.,再去個公園仔坐佐陣-_-'
就去搭車反屋企-__________-'`
我同健弟去佐宇宙搵我細佬.接反熙熙反屋企-.-
反到屋企.點知媽媽吾系屋企v__v
有d掛住媽媽添.___.*

pS` ♥tAngWinghEi` 系我既.
邊個都吾準吾可以搶走<3


-`             我愛姊妹.____.*    
-` yanyan*彤彤*靜靜*貓貓*  
 -` 誰也不能離間我們.`<3  

 p0st tImE:2009-09-10 07:55 PM  [ 訪客留言(58) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


  呵呵._.
                                                                                         

♥2009-08-24♥
萍萍在我家訓.`1點幾欣欣打黎,話2點半去佢屋企樓下等-)
我,萍萍,熙熙.去到.佢屋企樓下`見到佢-.-
我地就行去彩虹道`-____-' 嘩`熱死.`v____v想點.?
壹去到.見到蚊蚊.豬豬.阿孱.陳欣.阿蕉``` 噢`
佢地練波,,,我同萍萍.熙熙.` 去佐嘆冷氣-)` 涼nA`
練到5點幾,就練完-.-` 欣欣去換3.`換埋都6點拉.`
我地就反反竹園hEa` hEa到7點幾.貓貓打黎`;
佢同雯b落佐黎4樓搵我地.`hEa佐陣.
我地就送欣欣反屋企`.再傾傾傾`
我地落佐南村.問人借錢-) 呵呵.___.*成功nA`
之後,雯B反屋企.我同貓貓.萍萍行佐去宇宙.
萍萍入去搵肥軒.`再出反黎.我地就去深水步拎野.`
呵呵.___.* 開心`^______^` 之後搵埋雯B再上貓貓屋企`
系佢屋企
...!@#$%^&*!@#$%^&*哈哈.__.
吾記得佐幾多點走了` 我同萍萍就飛的反屋企.`
訓吾著`咩事.?!`    V________________V`  


♥2009-08-25♥
兩點起身`4點幾去佐萍萍屋企`.Lg系麥記等我地.
我地整完野.5點幾反麥記搵我lg` 之後再上反我屋企.壹陣-.-
就去佐荷李活` 呵呵.________.* 睇戲.`正!` 好睇<3
睇完再去食pizza` 早知食壽司好過-.-`   
食完.吾知去邊.再去睇戲-.- 壹日睇佐兩套戲` v3v` 
睇完.`再去搭車`   萍萍又黎我屋企訓.`v3v`
哈哈.________.   

pS`我最愛永遠都系我既姊妹v3v
對我好既姊妹.`我永遠都知道<3
欣欣*貓貓*青蛙對我好好.好鍚我.
您永遠對我最好的三個`;D

 p0st tImE:2009-08-26 04:57 PM  [ 訪客留言(22) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]