haha1437
暱稱:  `' 情情* 〞[▌
性別: 女
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
BB
pet =)
2008 年 1 月 9 日  星期三   晴天


2008-01-09 分類: 未分類

好累,,  依兩日忙到Pk,,  成3點幾先食Lunch= =

明天終於放假喇.. 隻手好醜怪,, 唉`` 好想轉工ar/.\"

 

發表時間:2008-01-09 09:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 5 日  星期六   晴天


2008-01-05 分類: 未分類

終於番左屋企luuuuu,,,   回家的感覺有點兒哪個

喊左幾日,, 隻眼仔都腫到咩咁= =

原來由媽媽番黎到而家 你係有咁多野放係心度...  今晚聽到你所講既野  個心好痛....

 

發表時間:2008-01-05 11:31 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 4 日  星期五   晴天


唉,,, 分類: 未分類

 今日一早起身唸住洗頊番工,,  點知就一早同媽咪嘈=(

仲嘈得好勁好勁,, 我開始發覺原來依兩年幾入面所做既野都係白廢的,,

家姐講`` 唔好望有乜野回報.. 而家媽咪番番黎,, 自己就要放低應該放低既野,,

其實我從來都無唸過要咩回報,, 可能我自己本身太緊張每樣野吧,,

我就是這樣,, 鐘意安排好一d野,, 唔做好我會好唔安樂既人... 所以搞到大家咁唔開心吧,,

可能外人睇落會覺得我多事,, 有時有d野我只不過係想盡快做好,,  咁樣我會安心一點吧,,

唉...  好想搬出去住... 但......其實我真係放唔低屋企,,  我可以怎樣?*

發表時間:2008-01-04 10:48 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2008 年 1 月 1 日  星期二   晴天


2008-01-01 分類: 未分類

yoyo... 新年快樂喔`` 咁快又一年喇*

  開始番工的日子了,,  好累好累`累到連機都唔想打

好想搬出去住,,  想有自己既屋企  幾時先可以呢=__=!!

發表時間:2008-01-01 10:57 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 12 月 15 日  星期六   晴天


唉= = 分類: 未分類

問題愈黎愈多,,  番黎只係幾日既時間

唉‵`有好多野我只係想大家生活可以好一點,, 唔想你地好似咩都唔理唔理,,,

想搬出去住,,  好想去一個無人既地方大喊一場,,  好辛苦喔/ . \"

以前我係好想媽快d番,, 冇唸過原來一齊住係咁多問題 ,, 點解你地可以做咩都懶懶閒咁,,

咁樣會令我好擔心的,,  但反而你會覺得我煩,, 我可以怎樣!?   想搬走,, 又怕你地唔知點唸‵`

發表時間:2007-12-15 12:43 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]