| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 1 月 9 日 星期三  |
| 2008-01-09 |
分類: 未分類 |
好累,, 依兩日忙到Pk,, 成3點幾先食Lunch= =
明天終於放假喇.. 隻手好醜怪,, 唉`` 好想轉工ar/.\"
|
| 發表時間:2008-01-09 09:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 5 日 星期六  |
| 2008-01-05 |
分類: 未分類 |
終於番左屋企luuuuu,,, 回家的感覺有點兒哪個
喊左幾日,, 隻眼仔都腫到咩咁= =
原來由媽媽番黎到而家 你係有咁多野放係心度... 今晚聽到你所講既野 個心好痛....
|
| 發表時間:2008-01-05 11:31 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 4 日 星期五  |
| 唉,,, |
分類: 未分類 |
今日一早起身唸住洗頊番工,, 點知就一早同媽咪嘈=(
仲嘈得好勁好勁,, 我開始發覺原來依兩年幾入面所做既野都係白廢的,,
家姐講`` 唔好望有乜野回報.. 而家媽咪番番黎,, 自己就要放低應該放低既野,,
其實我從來都無唸過要咩回報,, 可能我自己本身太緊張每樣野吧,,
我就是這樣,, 鐘意安排好一d野,, 唔做好我會好唔安樂既人... 所以搞到大家咁唔開心吧,,
可能外人睇落會覺得我多事,, 有時有d野我只不過係想盡快做好,, 咁樣我會安心一點吧,,
唉... 好想搬出去住... 但......其實我真係放唔低屋企,, 我可以怎樣?* |
| 發表時間:2008-01-04 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 1 月 1 日 星期二  |
| 2008-01-01 |
分類: 未分類 |
yoyo... 新年快樂喔`` 咁快又一年喇*
開始番工的日子了,, 好累好累`累到連機都唔想打
好想搬出去住,, 想有自己既屋企 幾時先可以呢=__=!! |
| 發表時間:2008-01-01 10:57 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 12 月 15 日 星期六  |
| 唉= = |
分類: 未分類 |
問題愈黎愈多,, 番黎只係幾日既時間
唉‵`有好多野我只係想大家生活可以好一點,, 唔想你地好似咩都唔理唔理,,,
想搬出去住,, 好想去一個無人既地方大喊一場,, 好辛苦喔/ . \"
以前我係好想媽快d番,, 冇唸過原來一齊住係咁多問題 ,, 點解你地可以做咩都懶懶閒咁,,
咁樣會令我好擔心的,, 但反而你會覺得我煩,, 我可以怎樣!? 想搬走,, 又怕你地唔知點唸‵` |
| 發表時間:2007-12-15 12:43 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|