haha1437
暱稱:  `' 情情* 〞[▌
性別: 女
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
BB
pet =)
2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


2007-09-02 分類: 未分類

幾日無寫日記La*

聽日兩個細佬開學喇,, 唔知點解我刀有點緊張咁!!*

可能怕自己起唔到身.. 要7點3起床..好似有點兒哪個唷~~~

要加油加油嚕.. 唔可以咁懶惰豬了=]

希望可以快d習慣啦,, 仲有3個月媽咪回來就無咁辛苦!!*KeeKee

時間好快過而已

甜甜圈 阿本+小薰       

小薰:
天天 非常想你的甜點
飛過城市的邊緣 降落愛你的終點

想念 互道晚安的每一天
卻又捨不得說再見 你的笑那麼甜

我的直覺就是那麼堅決 不怕有暴風圈
因為你是我最晴朗的大晴天

愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你 才是我最後最美麗的句點

喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你 才讓我的心永遠像甜甜圈*


阿本(RAP):
     牽妳的手 還是有點緊張 看妳雙眼 怎麼好好說話
     這次真的下定決心鼓起勇氣擁抱妳讓我們的愛連成完美圈圈
     曾經懷疑自己(小薰:ho~)
     是否能保護你是妳讓我看見世界美麗(小薰:ho~)
     是妳帶我走向溫暖生命(小薰:ho~)
     因為有你我的天空放晴

     緊握住妳的手一起 迎接未來 十八歲的蔚藍環繞 永遠的愛

小薰:
天天 非常想你的甜點
飛過城市的邊緣 降落愛你的終點

想念(阿本:想念) 互道晚安的每一天(阿本:每一天)
卻又捨不得說再見(阿本:說再見) 你的笑那麼甜

我的直覺就是那麼堅決 不怕有暴風圈(阿本:ho~)
(阿本+小薰)因為你是我最晴朗的大晴天

(阿本+小薰)愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你(阿本:愛你) 
才是我最後最美麗的句點(阿本:是我最後最美麗的句點)


喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你(阿本:愛我) 才讓我(阿本:你)的心永遠像甜甜圈


阿本(RAP):

是否能夠繼續 因為妳能讓我真正充滿勇氣
有妳才可以真正面對自己 一起面對未來(小薰:ho~)
十八歲的蔚藍 兩人一起擁抱永遠的愛

小薰:
愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你 才是我最後最美麗的句點

喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你 才讓我的心永遠像甜甜圈

阿本(RAP):

是否能夠繼續 因為妳而讓我真正充滿勇氣
因為妳才可以真正面對自己
緊緊的握住妳的雙手 一起面對未來
十八歲的蔚藍 兩人一起擁抱永遠的愛

發表時間:2007-09-02 11:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


2007-08-30 無奈 分類: 未分類

  唉= =!!我真係日日如事.. 一起身又開住電腦睇劇 無其他野做咁 =[

    我既脾氣愈黎愈難頂咁!!* 成日都咁鬼惡鬧兩個細佬..

唔可以再這樣了真係_   真的要改改去了.. 再這樣都唔係辦法

    `'◆少女心事≠←   近排好多野放左係心入面

      想講又講唔知可以同邊個講,, 唸番自己今年已經唔細了-.-

  要努力努力向前丫v.v  有好多野係要自己努力先可以成功的!!*

           就黎睇完依套14歲的媽媽.. 都幾好睇喔 =] 

 

發表時間:2007-08-31 01:48 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 29 日  星期三   晴天


2007-08-29 鬱悶 分類: 未分類

   今日同細佬又鬧交.. 心情不太好喔!!*

    帶左LoLO去公園玩左陣≠佢好開心丫KeeKee =]

DL左套戲睇,,  終於冇咁悶啦^^"

       唔知做咩好似唔係好開心咁..   都係唔好亂唸野喇 =口=

    開開心心咁過每1日__  等媽咪番黎-333-"

發表時間:2007-08-29 09:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 8 月 27 日  星期一   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 未分類

請輸入瀏覽密碼:  
發表時間:2007-08-28 12:11 AM
2007 年 8 月 25 日  星期六   晴天


2007-08-25 無奈 分類: 未分類

   2-3日無上來寫日記了!!* 不知道為什麼呢...

 今日同平日都差唔多吧..下午去了細細佬既新學校...

      都聽左幾多*點樣去教一個小朋友既學習.. 成長之類既野*=]

  其實真真正正做一個好媽咪係好難的.. 有好多野都要去學的

Ha!!*係媽咪唔係我地身邊依一段時間 我真係學左好多好多野架*0*

         仲有唔係好多日兩個細佬就開學La,, 好多野都未去準備= =!!

依幾日有掛忙了.. 細細佬升小一 剛剛轉校.. 好怕佢適應唔到*

  但.. 我都會陪住細佬去學習每1樣野=] 哥升中一 可能有好多功課都追唔到..

      幫到佢既野.. 我都會盡力去幫助哥的!!*

           希望媽咪番到黎可以睇到兩個細佬都生活得好好.. 因為我會做一個好家姐的a"av

 

發表時間:2007-08-26 03:04 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]