| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| 2007-09-02 |
分類: 未分類 |
幾日無寫日記La*
聽日兩個細佬開學喇,, 唔知點解我刀有點緊張咁!!*
可能怕自己起唔到身.. 要7點3起床 ..好似有點兒哪個唷~~~
要加油加油嚕.. 唔可以咁懶惰豬了=]
希望可以快d習慣啦,, 仲有3個月媽咪回來就無咁辛苦!!*KeeKee
時間好快過而已
甜甜圈 阿本+小薰
小薰:
天天 非常想你的甜點
飛過城市的邊緣 降落愛你的終點
想念 互道晚安的每一天
卻又捨不得說再見 你的笑那麼甜
我的直覺就是那麼堅決 不怕有暴風圈
因為你是我最晴朗的大晴天
愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你 才是我最後最美麗的句點
喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你 才讓我的心永遠像甜甜圈*
阿本(RAP):
牽妳的手 還是有點緊張 看妳雙眼 怎麼好好說話
這次真的下定決心鼓起勇氣擁抱妳讓我們的愛連成完美圈圈
曾經懷疑自己(小薰:ho~)
是否能保護你是妳讓我看見世界美麗(小薰:ho~)
是妳帶我走向溫暖生命(小薰:ho~)
因為有你我的天空放晴
緊握住妳的手一起 迎接未來 十八歲的蔚藍環繞 永遠的愛
小薰:
天天 非常想你的甜點
飛過城市的邊緣 降落愛你的終點
想念(阿本:想念) 互道晚安的每一天(阿本:每一天)
卻又捨不得說再見(阿本:說再見) 你的笑那麼甜
我的直覺就是那麼堅決 不怕有暴風圈(阿本:ho~)
(阿本+小薰)因為你是我最晴朗的大晴天
(阿本+小薰)愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你(阿本:愛你)
才是我最後最美麗的句點(阿本:是我最後最美麗的句點)
喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你(阿本:愛我) 才讓我(阿本:你)的心永遠像甜甜圈
阿本(RAP):
是否能夠繼續 因為妳能讓我真正充滿勇氣
有妳才可以真正面對自己 一起面對未來(小薰:ho~)
十八歲的蔚藍 兩人一起擁抱永遠的愛
小薰:
愛 要你牽我的手每一天 我要非常用心感覺
因為愛你 才是我最後最美麗的句點
喜歡在你的肩膀盤旋 喜歡兩個人的世界
因為愛你 才讓我的心永遠像甜甜圈
阿本(RAP):
是否能夠繼續 因為妳而讓我真正充滿勇氣
因為妳才可以真正面對自己
緊緊的握住妳的雙手 一起面對未來
十八歲的蔚藍 兩人一起擁抱永遠的愛
|
| 發表時間:2007-09-02 11:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 8 月 30 日 星期四  |
2007-08-30  |
分類: 未分類 |
唉= =!!我真係日日如事.. 一起身又開住電腦睇劇 無其他野做咁 =[
我既脾氣愈黎愈難頂咁!!* 成日都咁鬼惡鬧兩個細佬..
唔可以再這樣了真係_ 真的要改改去了.. 再這樣都唔係辦法
`'◆少女心事≠← 近排好多野放左係心入面 
想講又講唔知可以同邊個講,, 唸番自己今年已經唔細了-.-
要努力努力向前丫v.v 有好多野係要自己努力先可以成功的!!*
就黎睇完依套14歲的媽媽.. 都幾好睇喔 =]
|
| 發表時間:2007-08-31 01:48 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 29 日 星期三  |
2007-08-29  |
分類: 未分類 |
今日同細佬又鬧交.. 心情不太好喔!!*
帶左LoLO去公園玩左陣≠佢好開心丫KeeKee =]
DL左套戲睇,, 終於冇咁悶啦^^"
唔知做咩好似唔係好開心咁.. 都係唔好亂唸野喇 =口=
開開心心咁過每1日__ 等媽咪番黎-333-" |
| 發表時間:2007-08-29 09:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-08-28 12:11 AM |
2007 年 8 月 25 日 星期六  |
2007-08-25  |
分類: 未分類 |
2-3日無上來寫日記了!!* 不知道為什麼呢...
今日同平日都差唔多吧..下午去了細細佬既新學校...
都聽左幾多*點樣去教一個小朋友既學習.. 成長之類既野*=]
其實真真正正做一個好媽咪係好難的.. 有好多野都要去學的
Ha!!*係媽咪唔係我地身邊依一段時間 我真係學左好多好多野架*0*
仲有唔係好多日兩個細佬就開學La,, 好多野都未去準備= =!!
依幾日有掛忙了.. 細細佬升小一 剛剛轉校.. 好怕佢適應唔到*
但.. 我都會陪住細佬去學習每1樣野=] 哥升中一 可能有好多功課都追唔到..
幫到佢既野.. 我都會盡力去幫助哥的!!*
希望媽咪番到黎可以睇到兩個細佬都生活得好好.. 因為我會做一個好家姐的a"av
|
| 發表時間:2007-08-26 03:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|