| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| `' 孤單心事★* |
分類: 未分類 |
唉```` 我係咪太過執著每一件事`
雨下在我窗前 玻璃也在流眼淚
街上的人都看起來 比我幸福一點
用寂寞來測驗 還是最想要你陪
曾一起走過的夏天 我常常會夢見
我猜不到你真正的感覺
思念寫成臉上的黑眼圈
有的時候我寧願 你對我壞一點
無法停止幻想我們的永遠
愛你是孤單的心事 不懂你微笑的意思
只能像一朵向日葵在夜裡默默的堅持
愛你是孤單的心事 多希望你對我的誠實
一直愛著你 用我自己的方式
我在你的心裡 有沒有一點特別
就怕你終究沒發現 我還是在你身邊
點點滴滴既回億 現在皆成了片段的記憶
原來 我的堅持不慬無意義 反而成了笑柄``
開始停止去想 開始停止哪個不知是好是壞的 夢
既然喜歡你會變成孤單心事
哪我會學習 如何讓自己的心豐盛起來``
我在你的心裡`有沒有一點特別`
猜不到你真正的感覺`看不懂你微笑的意思`更摸不透你的心思`
只能像夜裡的向日葵,在看不到陽光的地方`傻傻地堅持著
堅持著一種不知道能不能得到回報的付出`
堅持著一種接近於痴傻的溫柔且慷慨的愛`
你對我的好`對我的關心`對我的特別`好像都不足以證明些什麼
我的心是你的`但你卻不專屬於我`幸福`難道可以是分數嗎`
繼續堅持用我的方式對待你`
就算會受傷,就算被所有人笑傻`就算換來的盡是不能吐露的孤單心事
I don`t care`
只怕你終究沒發現`我一直在你身邊`
你會看見嗎`你`能懂嗎`
|
| 發表時間:2007-10-29 10:49 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
| `◆豬_×` |
分類: 未分類 |
細佬一早同佢牙伯出去左食早餐` 我曬埋衫叫嘈醒左傻瓜*0*
佢落左去買m記早餐俾我食>W<!! ``好味道喔~~~~
之後玩左勁舞團`` 又走去訓覺=.= 訓到成5點先起身,, 咁好訓既= = 可能天氣涼左既關係吧@@v
訓醒又食`` 訓到傻左lO今DaY`` 咁就冇左一日既假期了``
` [[﹏,`°我已慢慢地+*由一個堅強的人...`'° 變成一個軟弱的人 ... ×`
依個日記版開始慢慢變左我生活既一部份了,, 每天都好想記低我既心情``
無論開心 / 唔開心 都會記低,, 希望之後記得曾經發生過D乜`` 好驚有一日自己會忘記晒所有野,,
連我自己都唔知依D回億,, 留低係度係好事定壞事呢`` 將來睇番會有咩感覺呢?
|
| 發表時間:2007-10-28 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| `' 無奈 ×●* |
分類: 未分類 |
8點幾9點起床lU今日,, 因為要出去同細佬買校服`
哇`` 而家D校嬲唔同以前我讀書果陣既@@" 勁似著出街好厚果D嬲咁=.=
不過好似幾令咁WoR` 兩個加埋買左成千蚊,, 好貴咁
之後同啡啡去左飲茶=) 唉`` 其實我知道我係唔應該再比野你去煩``
但你知道我真係好擔心你嗎,, 唔想失去左個親人`` 見到你咁我好心痛``
經過左咁多事,, 親人對我黎講真係好重要的`` 我喊左好耐,,
啡啡同我講`` 唔需要人地明白你唸乜,, 自己清楚自己做緊乜就可以了*
但係果個係我家姐,, 我可以睇住佢傷害自己 我唔理嗎`` 我真係做唔出lOR``
家姐發脾氣走左之後腥左個SmS俾我`` 話佢咁做唔係想留住邊個,, 只係想舒發情緒*
你有無唸過`` 如果一個唔好彩,, 過左火咁會點!? 可能我唔知你同佢既感情去到邊``
我淨係知道你係我家姐`` 我唔可以比你有咩事,, 你有事.. 咁我點?
唔通我眼見到你咁樣,, 我可以當睇唔到唔出聲嗎`` 問心* 我真係做唔出吧,, 我不是冷血的**
啡啡知道我唔開心`` 叫左我上去佢到 陪我傾計
講左好多好多野,,, 有D野係個心到擺左好耐`` 終於可以講出黎,,, 個心舒服左了**
未唸到打咩=,= 唸到再打``` 有D野唔識表達出黎/ . \!!
°°﹏憑 心 的◆* 感 覺×°ˇ 讓 自 己〝活 出點 意 思*___]]
"﹏*想不通×" 看不透\/\凡事看開∥*自得其樂 ▉▌_
|
| 發表時間:2007-10-27 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| `' 傻孩子=)* |
分類: 未分類 |
朝早都系做果d野啦` 玩勁舞,, 汁下屋,, 無咩特別`
lOlO病病>"< 佢一病我就好擔心` 一番到屋企即刻約時間同佢睇e生=(
哇!!`` 好多藥 快D好番喔笨細佬=3=!!
HaHa`傻瓜=3=* 為何越來越愛你` 依兩日都靜雞雞黎搵我=W=!!
`錫晒你哇`臭豬! 
"▼〃很想要求你會3更半夜陪著我 ))))))
((*°_×*-`你的天性°●o!。愛你不理*♣ “唯一喜歡的你’’’
|
| 發表時間:2007-10-26 11:19 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 心亂如麻=/\=!! |
分類: 未分類 |
尋晚同傻瓜睇埋新聞就碌上床覺豬喇`
已經12點幾啦` 電話無啦啦響@@ 魔魔打黎... 話家姐又做傻事喇 { 哭 }
個心好亂.. 唔知可以做D乜,, 最後打左比爸爸=.=
同家姐傾左好多野`' 其實我係完全明白家姐既感受,,
由細到大我地都好依賴每個Bf* 因為屋企比唔到溫暖我地,,,
以前既我,, 同男朋友分開都會好似家姐而家咁去傷害自己...
因為會覺得冇左男朋友就等於咩都冇晒,,
好驚好驚` 唔想失去左家姐... 有時見到人地一家人咁開心,, 我會忍唔住喊,,
今日!!* 個心根本靜唔到落黎,, 好似野好擔心,, 好似從來都冇人明白我地咁,,
好多人以為我同家姐好堅強,, 我地唔開心有事唔知點去解決 你地又知道嘛?
有人會去幫我地嗎? 有時想搵個人傾下計都好似冇咁...
認真去唸,,, 真係好辛苦,,, 可以比我靜落黎嗎=0=
有人可以教我,, 之後既路應該點行嘛?
我有心事..誰又會在意想聽..?
@o@!!傻瓜靜雞雞黎左搵我=W=!!
但係我比發現左HaHa=) {{ 你的爸爸不太醒目了=W=!! }} |
| 發表時間:2007-10-25 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|