| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 8 月 21 日 星期二  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-08-21 11:31 PM |
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
分類: 未分類 |
|
| 發表時間:2007-08-21 04:26 AM |
2007 年 8 月 19 日 星期日  |
| 2007-08-19 |
分類: 未分類 |
無咩特別既一日哦!*
仲有十日到細佬開學喇 ...我要開始習慣早起身...
傻瓜今日DayOff T^T
陪佢去剪頭髮 依個師父剪得都Ok啵=]
玩左好耐勁舞團喔今日 .. 開始練玩快歌情女先得喇 又要練反!!* 好難練>"<~~
|
| 發表時間:2007-08-20 12:06 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 18 日 星期六  |
| 2007-08-18 |
分類: 未分類 |
無咩特別既一日!!*
之前用開枝洗面奶就黎用晒Lu=口=!! 今日去左買枝新既頂上!!*
好貴唷=[ 咁就冇左二百幾大元..
好想買Nds丫..不過唔知係邊買會最好 又怕比人呃=[ 我係咪好傻瓜!!*0*
HaHa!!*好搞笑.. 一起身聽到電話 你話份工好似做看更咁 笑屎我呢=]
冇咩野做咪好嚕~~唔洗咁辛苦Ma KeeKee* =]] |
| 發表時間:2007-08-18 07:34 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 8 月 17 日 星期五  |
| 2007-08-17 |
分類: 未分類 |
YoYo...我的日記!!*
相信我能夠每天都寫上我既回億=]
今天是第2天* 聽日大傻佬開始番工嚕~~
`加油啦aoa" 我會支持你的!!* 別放棄哦 T^T !!
|
| 發表時間:2007-08-17 05:46 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | »
|