`好似好耐冇寫野了@@ 成日都有野想打上黎.. 但黎到又唔知打咩 思覺失調吧就快!!* =)
搞笑xD!* 尋日玩左傻瓜一場..HaHa 係咪扮得好似呢` [[ 我係咪有野唔記得左呢=) ]]
傻豬黎既=] 點會連你生日都唔記得啵,, 不過你真係信Wo@@ 幾好玩=W=!!
今日係大笨旦為為生日=V=!! 呵呵,, 陪你玩左成朝勁舞喇=] 乖,, 唔好唔開心啦@@"
`'happy BirthdaY* 1o月24日!! =W=" 會記住了吧xDD"
悶,, 唔知今晚傻瓜過唔過黎陪我呢=( 很想你喔>3<!!*
就黎12月喇,, 好快就要去搵工工做` 真的有點擔心
成2年冇做野,, 好怕去見工` 不過傻瓜你會陪住我架呵=W=?*
尋日同姨媽傾左好多野 `可能係依兩年入面遇到既野唔同左,, 有D野好似清晰左咁`
就算而家比我番轉頭` 我都係會選擇照顧兩個細佬* 雖然係錯失左好多野`
但至少起碼我好快可以擁有番我一直想要既野=W=" 就係一家人開開心心吧=)
我要求唔係好高姐@@" 當初唔係屋企咁` 我唸我唔會咁依靠一個人,, 而家好快就可以就快得到了=)
好期待我的媽媽回來>3<!
傻瓜=) 依排時間唔係你陪住我,, 我都唔知會點 真係好彩有你咋>3<!
我唔會放開你架啦@@ 你依我既人xDDD!! 無得走了>33<!! 無得後悔``知道嘛 KeeKee**
|