haha1437
暱稱:  `' 情情* 〞[▌
性別: 女
地區: 觀塘區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
BB
pet =)
2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


大笨為的牛一喔-W-!! 分類: 未分類

`好似好耐冇寫野了@@ 成日都有野想打上黎..  但黎到又唔知打咩  思覺失調吧就快!!* =)

搞笑xD!* 尋日玩左傻瓜一場..HaHa 係咪扮得好似呢` [[ 我係咪有野唔記得左呢=) ]]

傻豬黎既=] 點會連你生日都唔記得啵,,  不過你真係信Wo@@ 幾好玩=W=!!

今日係大笨旦為為生日=V=!! 呵呵,, 陪你玩左成朝勁舞喇=] 乖,, 唔好唔開心啦@@"

       `'happy BirthdaY*  1o月24日!! =W=" 會記住了吧xDD"

  悶,,  唔知今晚傻瓜過唔過黎陪我呢=(  很想你喔>3<!!*

            就黎12月喇,,  好快就要去搵工工做` 真的有點擔心

成2年冇做野,, 好怕去見工` 不過傻瓜你會陪住我架呵=W=?*

    尋日同姨媽傾左好多野 `可能係依兩年入面遇到既野唔同左,,  有D野好似清晰左咁`

         就算而家比我番轉頭` 我都係會選擇照顧兩個細佬* 雖然係錯失左好多野`

但至少起碼我好快可以擁有番我一直想要既野=W=" 就係一家人開開心心吧=)

  我要求唔係好高姐@@" 當初唔係屋企咁` 我唸我唔會咁依靠一個人,,  而家好快就可以就快得到了=)

              好期待我的媽媽回來>3<!

   傻瓜=) 依排時間唔係你陪住我,,  我都唔知會點 真係好彩有你咋>3<!

 我唔會放開你架啦@@ 你依我既人xDDD!!  無得走了>33<!! 無得後悔``知道嘛 KeeKee**

 

 

 

發表時間:2007-10-24 02:23 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 感動 分類: 未分類

心情低落...

我又做錯什麼*?

為什麼我每次努力既結果都是一樣*?

開始好累了..  好迷糊.. 

為什麼每次都要我去Tum你先*? 你不懂打給我嗎*?

唔好話Tum... 就連當就我一次也不可以嗎*?

我對你很差嗎*? 真的不知道可以用什麼方法去對你..  每次都是我不對...

好努力去改你唔Like既野.. 但你呢? 有真真正正去為我改變... 令我開心*?

一句說話.. 叫你累就訓先**  都是我不對?

好多時* 你咩都唔講我會知道的嗎..?

你放係心度... 我會知你嬲咩嘛?

如果 一手鋸開枯樹 木不會發現痛
不過 日日澆水的我 覺得被挖空
如果 必須結束關係 難扮成從未栽種
讓我 數著年輪 這些年輪 我的心會痛 wo~

畢竟那段如沐春風
早刻進百年長的信
在信中 圈圈緊扣 情感多深厚
前因 非因 錯種

分開簡單 抹去往事極難
幾多溫馨 燭光晚餐
難以用 斧頭一劈 叫畫面飛散
伴侶沒了 記憶會為患
倚星細語 抱月夜談
歷歷在目 錄下年鑑
來年樹倒 身影孤 煙花散
年輪未可推翻 化不~淡
(情長未可推翻 化不~淡 )

緣慳 但是人非草木 並不會太易慣
刻個 木造的心給我 痛苦未會減
情願 舊事連根一拔 忘滅如燃盡的炭
但我 數著年輪 幾圈年輪 已經濕了眼 wo~

分手與又平復之間
少不過百年零一晚
就怕翻風的一晚 回首貪一眼
回憶急速擴散

就怕新婚的一晚 臨終貪一眼
徒添幾分慨嘆

發表時間:2007-10-11 12:13 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 滿足 分類: 未分類

今日豬豬好番D Luuuuuuu...  終於唔洗咁擔心

好得悶..  玩左好耐勁舞丫今日= = 不過玩極都係咁  {{ 我真笨耶! }}

夜晚同細佬去左大家樂打邊爐+_+ 想左好耐啦.. 終於食到  

下次同番你去食啦老公@v@"你要番工工食唔到今日..  唔準你嬲>3<*

發表時間:2007-10-10 12:14 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


2007-10-08 不安 分類: 未分類

尋晚好似無訓過咁 5點幾同傻佬去左急症= =|| 

比佢激死啦.. 一早去醫院咪無事lO.. 不過我好擔心你aR.... 好驚你有事

累b∼ 今晚要早d訓Lu=)

上左寶達請啡啡飲茶.. 佢生日  去電腦店買野果陣發現唔見左8達通>"<!!

唉.. 真大意  咁就冇左百幾銀  嬲死 =(

發表時間:2007-10-08 11:30 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


2007-10-04 驚訝 分類: 未分類

今日都冇咩特別,,  帶完細佬番學就買早餐番Home la~

睇左黑糖12集lu=)* 都Ok好睇啦=X="

上左勁舞Cap相比人幫我整Banner= ="整左成粒幾鐘喔...

下就食旦旦麵=3="好味道哦*0*

2點中 傻佬特然打黎話早走=v="過左黎搵我-33333-"

   都幾開心既一日@___@!!

發表時間:2007-10-04 11:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]