|
2010 年 10 月 1 日 星期五  |
睇煙花  |
分類: 日記 |
今日成日都無無聊聊咁過,唔係玩電腦,就係瞓覺.
夜晚同,琛,銘,tobia佢地一齐出去睇煙花,本身係想睇9點鐘的意大利,點知架巴士臨到macau tower先黎"室"車,最後意大利的要在巴士上,視野超唔清咁睇,在9點半我地先落到車,真係呀=.="
最後我地睇左10點鐘哥埸,中國的,都唔錯,好美,好大,好有中國feel(大!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)比之前的都要美!
之後我地去左mgm的m記食野,由於m樂會的關係,有8包薯條超巨型的說!!!!
|
2010 年 9 月 30 日 星期四  |
2010-09-30  |
分類: 未分類 |
28日,英終於上到網啦,真係好呀.基護堂都係咁啦,听佢係咁講野,但日有兩個癌症的病人同我地分享,听左先知道,原來真係咁辛苦加,雖然都係同一句話,但係听到佢地叫我地,要比心機去讀,果感覺好似特別唔同咁.
29日,英文堂,都係咁,又係睇果出野,都係咁好笑,但都係听唔明佢講咩,只不過係睇到佢地個表情覺得好笑=.=,下就同英吹左陣水,阿琛返左澳門,神速呀!!
30日,測左心理,我諗最少都有6.5分吧,下次要努力d,要記左d神人的名,唔係的話又好似今次咁比d名屈死左,今日夜晚去左打边边,好開心,有得打,又有得燒,雖然好貴,但都ok啦,d人影左好多相,發現有好多人好鐘意影相,都唔係好明點解咁鐘意,不過真係好開心. |
2010 年 9 月 27 日 星期一  |
開心左好耐但突然好唔開心  |
分類: 日記 |
27日,今日好開心咁同班同學上左一日堂,堂在二堂課六個小時內ko完神經系統,我覺得真係好神雞下加!在中段的時候我地大部分人都已經比大腦完全ko,而我都只係得返百幾血到,都在快不行,而人生老師出大絕,令到我地立即又無多成百血,大絕名叫"課堂一個中請返去用3到5倍的時間温習",大佬我都上左三個星期堂21小時,如果真係咁的話咁咪要用63到105個小時黎温習咁最少都要三日先温完,重要唔訓,咁十一就完左啦,yeah!!!!!當堂死多一半人,哥時我得返10血到,都快死啦,頂到去12對腦神經和31對脊神經時,我已身亡啦!之後一直處於半死狀態,完左之後去左食野,同同學去食日本野,ok但好貴下,之後都唔可以咁大洗啦,得番幾百蚊,政府的助學金11月先比,要頂往呀,重要學車,點算呀!
下就,去左關愛的活動,今日真係好好彩,咩都有我份,要每個人講一包四字成語,我講左一箭兩鵰,點知佢之後叫我地講,大哥哥/小妹妹洞房花燭,我兩xxxx(就係哥句四字成語),我之後先發覺我笑點好低,我笑左好耐好耐,但真係忍唔到=.=之後每人囉紙卡,我攞左"賣淫婦女"sad咁好彩加?咁我就變左高危人士啦!!!,之後要分兩組人,比賽打牛奶x 比人逼左在最後,要轉十圈再同枝本帶,好xxx呀,不過都係我最快^^
上中文,無咩點听,听下唔听下,有d担心.下堂要听番先,不過都幾開心下今日.
但返到屋企,見到張電話費單,見到佢8月15到9月15的月費,我就知我下個月就大件事啦! 我就快見到湖底啦!點算好呀>< |
2010 年 9 月 26 日 星期日  |
唔知點解個心好鬱悶  |
分類: 日記 |
26日,一朝起身去左賣旗,係去做組長,講真無咩野做,只係睇下佢地點咁,唔就無左4個鐘啦!
之後就直奔過去拱北到,在途中買左你要我買的部分野,酒精佢唔比我寄,但下次試下放密d,去到桂花路到先見到間郵局,比預中遠,無澳門咁貴,澳門1.9kg無130都唔比你寄,珠海8.8就得左啦,但個好細的盒都要成11蚊囧,之後去左食中午,成2點半先食中午,餓死我啦,之後番到屋企都3點半左右啦,洗完白白就可以預習人生,神經呀真係睇到我就快神經啦!好多唔知係咩黎加,見到佢圖上d線係咁交叉係咁交叉,我都唔知边条打边条啦=.=但唔少心訓着左,醒返時5點幾啦!唉!一陣要温心理又要温好耐啦=.=
希望你快d收到d野啦,今次無咩野食,太趕啦,我怕你無得用所以寄左d重要d先,你要野食的話我可以再寄過,不過你要回履左人先波!
唔知點解好鬱悶!希望你快d可以上到網啦 |
2010 年 9 月 25 日 星期六  |
比學校用左成日  |
分類: 未分類 |
25日,係學院的畢業禮,10點半返到去,無咩野做,早知就帶野返去温習啦!唉,之後就一直在學院成日,搬下花,送下野咁啦,一年級的無咩野要做!
心理學好難呀,要比D心機先得呀!你都要加油呀!我會同你一齐努力加.我會掛往你加!!! |
|