|
2010 年 9 月 12 日 星期日  |
現在的生活  |
分類: 日記 |
阿英去左上海都有成2日啦,唉好唔慣呀,突然好似少左d野咁,不過佢會好快番來的,6個月之嘛.
10日,考交通ok左,班務堂上,還是我做班長,好好努力吧.下午迎新,沒什麼特別,玩下听下吃下野咁啦,晚上上線見到阿英上左,好開心^^ 得知佢安全到達都安心左,佢有排都未開學,希望佢快d習慣啦.
11日,朝早去教摺紙,ok啦,下午出關買書,買碟,晚上同我姐玩左成幾個中大富翁.
12日.返左大陸探奶奶同阿婆,都好健康,9月的田地綠油油的,好美呀.
|
2010 年 9 月 8 日 星期三  |
我姐回來啦  |
分類: 日記 |
今日上左英文堂先發覺自己真係好耐無用過英文啦,所以真係好差下.不過我相信我的英文會變好的,加油呀,點都要頂硬上呀.(點都要練到唔用字幕)
最近下午唔洗上堂發覺訓下覺真係幾好加.
我姐回來啦!
無咩野食,但有好多相睇,好美哦!真係好想去呀! |
2010 年 9 月 7 日 星期二  |
正式上課第二天  |
分類: 日記 |
今日係正式上堂第二天,比起第一天,有點失望,今日要上的護理學基礎1,本來之前睇進度表都知道好有d閒的啦,因為內容係護理的介紹,發展,出路,同一d討論.
但我真係估唔到會係咁的,說真的我沒有睡意,但我真係好想佢開始教我地而唔係告訢我地這些東西,但過左今堂我先我自己真係一個幾無知的人.
因為見到其他的同學所表達出黎的佢地心目中的護理都十分之好,相比我自己的係照顧人的,實在深入太多啦!看來我真係要好好向其他人學習先得啦.
今日下午唔洗番學,點知自己一食完飯就睡到很晚.
之後去左阿英到食野,唔.........................好好味阿><
之後出街,問手機的問題,買野.雖然遲左好多番屋企但係都幾開心,因為真係好好食XP
|
2010 年 9 月 5 日 星期日  |
開心同傷心只差一線  |
分類: 日記 |
今日一早就起身(九點先起都叫早呀...囧)
起左身之後就温交通同人類生物學.温左好耐先温完.唉......
温完都差唔多出去食飯飯啦.好耐都無同班fan一齐食飯飯啦,入到去o左,6點幾就好多人=.="
我地十個人等左好耐先有位.唔下次去一定要book左位先
原來堂食係好貴加!!(之前未堂食過)
叫左三個pizza都幾好食,但好似好分化咁,各有各講.見到有d人好無聊咁,真係好唔好意思呀><
但總體來說都好開心,有d同學好耐無見啦,今次可以再見番真係幾開心加,希望第次再一齐出去玩過啦.
回到家就係惡梦的開始
我的植物又比我媽媽kill完啦,一棵都無留下來.
唔制呀>< |
2008 年 9 月 26 日 星期五  |
| 風雨過後 |
分類: 日記 |
今日先知道上到Qooza,是不是太遲呢?不過算啦!
前幾日個"黑格比"真係帶比澳門一個很大的經濟損失,在街上一座座個的"垃圾山",而成山物大多都是因為被水浸過的貨物,看到都心傷呀,因為件件都是錢來的嘛,唉=.=
近期的真係....什麼都有事,食物不停查出有毒,又來個台風,真係攞命呀!以後都唔知食咩好啦=.= |
|