解放的小瘦羊


個人資料
happy043092
暱稱: 大佬頂硬上呀!!
MORE...  
月 曆
« February 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
最新日誌
温習記
10月21日-30日
2010-10-20
10月15-17日
10月12-14日
日誌分類
全部 (53)
雜感 (2)
日記 (21)
日記再加雜感 (1)
未分類 (29)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
我的好友
我的連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 53
留言總數: 50
今日人氣: 6
累積人氣: 5572
搜 索
RSS Feed

2008 年 6 月 21 日  星期六   晴天


晴天的回歸 愉快 分類: 雜感

 今日我終於看到久遺的陽光,久遺的空氣,久遺的温度,亦流下了久遺的汗水,但這一切的令到我感到十分快樂.今日一早上去松山跑步,想不到在山腳那兒看到曹操在,亦看到一個唔知係碧定係希的人(我真係唔識分)於是在山腳到吹左4個字水,才上去,今日在這風和日麗的日子,我跑得真係很放心,不像之前一路跑一路担心會唔會跑下跑下落雨,所以今日即使是熱了很多,在路上辛苦了很多,但我反而覺得很開心,所以我總是覺得今日自己跑得特別快,可能是心理作用吧,不過在這久遺的陽光下跑真是很開心,周圍的人都不像之前的,都很開心,真係好呀!

今日下午本來想去報會計點知去到先知報名時間在晚上七時才開始,真係有點什麼什麼的感覺,不過算啦,想到明天會去游水個人就開心左好多了,可能正如小英說我今次又水鬼上身啦,不過明天去唔到奧林匹克到,因為明天它有比賽,算啦去巴波沙啦,我想也會很開心的^.^




2008 年 6 月 19 日  星期四   雨天


日記 鬱悶 分類: 未分類

 今日係公佈要唔要補考的日子,當然我係唔洗的啦,但唔知點解總是在之前會有種懼怕要的感覺,不過算啦這也不錯呀有種防範意識,今日得知自己得到一等,匯業,本來是很值得開心的,但因為在班上好似無咩人會為我真心鼓掌,所以不是太開心,不過今次真的很可惜,本來應該可以同小英同台的,不過她因為中作的關係而得唔到,不過我相信她下一年一定得的,不過我也要更加努力,不然的話我會很快會被追上的了,不過我相信我們會一起進步的,我們一起加油吧!!^^

不過今日我真係好唔好彩在中午練完琴之後個人好暈,不過現在無事啦,所以安心左好多!!!



下午暈到想死 鬱悶 分類: 未分類

 今日是公佈要唔要補考的日子,本來是知道自己一定唔會的啦,但總是有一種懼怕的感覺,果然是不用補考的,都唔知自己胆心什麼,不過這樣也好,有種防範的心理也不錯.而今日miss講左D有"張(唔識打那個字)"的,本來我想今次作文好今到我拿不到1,2等的,不過預計不到的是我過到,所以拿到1等,本來心中也幾高興的,之後再知道自己拿到第一名,心中的快意上升到極點,但這種感覺維持不到5秒,就消失了,因為我感覺到在班上冇咩人因此而高興,他們對此好像很不滿的樣子,不過算了,這是經常的事,我知他們一向不喜歡我,不過算啦,這是我一年的努力結果,的受得起,而今次"小英"她也有很大的進步,在第三段她是第二名,和我的總成績不是相差太遠,看來我要努力D啦,不是的話她會很快追過我的了,不過今次她很可惜,她中作過唔到,差少少,不然的話我有可能會和她同台拿"張(唔識打那個字)",不過死x頭唔放佢,真係可惜.不過更可惜的係中秋,因為佢真係化學過唔到,但願佢補考是可以過到啦!

今日回到家後中午食完飯之後,練左大半個鐘琴,練完之後對手好似唔係自己咁好累,好累,之後入左房想休息一下點知一入到房有D暈,之後就坐左在張床到,不知不覺就睡着左啦,醒時已經過左大半個鐘,不過好似好左D,但都係有種缺氧的感覺,好唔舒服呀!真係有種快死快死的感覺,好彩現在冇事,不然的話真係唔知點算呀!!>.<




2008 年 6 月 15 日  星期日   晴天


傳單世紀 疲倦 分類: 未分類

 在這兩天我都幫我的姐姐去派傳單,第一天,ok我都能勝任,只是計錯了拿多了好多過去,使我去程和回程都要拿好重的傳單,oh對手好酸啊,不過我答應得人就一定要做到底,只不過第一日的代價是雙腳好累,和背部多左粒蒼,不過算啦!第二天也就是今日,我都係以我"做到最好"的精神去做,但我總係覺得今日比昨天更難派,都唔係有好多想拿,而拿了的又唔係好多人有看到,真係有点担心到底成唔成功,今日派完之後就去左入信箱,入下入下就入左成2点鐘了.兩腳好好好酸,兩手好好好累,而在其中的辛酸,我和司徒知就好了.真的在点小形的長征的感覺,不過算啦都完啦,雖然,不是有好多錢,不過都夠我去幾次游水,都唔錯啊!算啦唔打去sleeping la good night every body and all my friends of course  my best friends and 司徒(辛苦啦=.=). 88




2008 年 6 月 13 日  星期五   雨天


班活動 愉快 分類: 未分類

 今日是考完試的第二天,而今晚去左班活動,去打边老,不錯.但我覺得這是炸包的觀送會多D不過算了吧.今次也不錯,最起碼唔會好似長當時對往佢地咁唔開心先啦,但想到炸包下一年就唔會在學校到見到佢不禁有点失望,最起碼不會聽到佢的笑聲先啦,不過人總分離的時候,更何況他都有咁上吓年經了,時時候真好好的享享褔的啦!!真希望他能長命百"水".
今日食完之後,一出到去,O No 落緊好大雨呀,而小英她又無大"姐".身為一位男士,當然係送她回家啦,不過我想大家都知我對路線這事情一向都唔係好在行,所以我天行多左好多路才送到她回家,真係在点對不起呀,在此同你說聲sorry 先,不過我真的很不喜歡下雨總是有種不好的感覺,算了吧總的來說今天也過得幾開心!!



« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | »