|
2010 年 9 月 24 日 星期五  |
我病左  |
分類: 日記 |
23日,中秋節第二日,無咩野咁,睇心理,睇到一頭煙咁,有咪啦,等你上綫就可以吹水啦^^
24日,今日發覺自己病左,喉嚨好痛,有d咳嗽,去左睇e生,超多人的說等左成九個字先到我,食左藥,個人有d眼訓,.今日在學校,開班級自治委員會會議,開左超耐,整到我都無咩時間可以去温模型,14日啦,唔知你幾時開以上網啦!等你的呀^^
|
2010 年 9 月 22 日 星期三  |
一個人的中秋  |
分類: 未分類 |
21日,朝早上基護,到係得個听字,院長同我地講話再加一個退左休的資深護士前輩同我地講話,下午去實驗室睇模型和玻片.
22日,中秋節,上英文堂全班都唔多出聲,我睇得出個阿sir好火咁,唉!e+睇到個月亮啦好高但係有少少雲在佢前面,一個人睇往個咁圓的月亮但係一d圓滿的感覺都無,你在上海會唔會有咁的感覺呀!人在異地的一定比我更難受.你在那边睇唔睇到個月亮呀,今日的月亮就好似明白我的心一樣,出左黎但又有雲在前面,就好似係我地之間的距離咁.
中秋節係一個美好的節日祝你開心快樂!
我間房個樣 |
2010 年 9 月 20 日 星期一  |
再大雨都唔怕,有個打比我就得啦  |
分類: 日記 |
20日,今日好大雨,人生今日係個阿sir,好悶,肌肉好多好多,加油吧!中文中都係咁悶啦,放學好大雨,成9點幾先放,好大雨,真係好大雨,返到屋企,收到小英的電話好開心,下次我一定會听電話加啦,唔好唔打比我呀,知道佢的近況,希望佢快d可以上網,咁就可以用skype來談.
我好想你呀,死啦,e+要努力d要加油,要做好自己,要努力學車,我要快d可以車佢.加油!!!!!!!!!!!!!!
佢上左上海的第十一天.我在自己的房中,想着你我的回憶,想着想着期望遠方的你能感受到我的思念.
++上(你要加油呀^^) |
2010 年 9 月 19 日 星期日  |
日記  |
分類: 未分類 |
15日,上english corner 都ok 啦,明d唔明d咁啦.無咩特別野發生過.
16日,上心理一如以往,都係听唔明佢想講咩.下下個星期要quiz加油吧,下午上體育,拉筋,拉到好痛,6點中去左游水,得自己一個==游左成個鐘,累啦,温温下習都訓着左..
17日,都係無咩別特別,但因為學院要舟曲籌款,所以去左紅會一轉.順便攞左長證書番來,之後同潮去左打"尸淥加".
18日,去左坊會到幫手做中秋節活動,秋成做到快失聲,我無咩事,上台同青年部義工唱月亮代表我的心,可惜你去左上海,咪我一定會望往你黎唱起^^
19日,去左cool牙,下牙齐左d,又有一段時間食野無咁舒服啦,今日買左張電腦台,自上晚上11時30分開始,電腦就來到我的房間啦.遲下補相.
咁就9日啦,唔知你上到網未呢? |
2010 年 9 月 14 日 星期二  |
|