happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
重新開始過愿愛得輕頗;)
 
 

星期三嚕嘻嘻嘻``. 今日同盈番學也. 飛的. 番到去都仲有時間-,-' 不過. 行行下落雨囉du u- -'

haha.番左上課室. 早會. 我都五記得我自己做過咩囧= = haha. 頭2堂家政:) nice. 系到車野. 個下真系笑到咩咁= ='

五該晒小寶寶. 幫我整晒d野=.= 之後科學堂啊:o  haha.你地啊 .快d多謝我啊.v.

多得我幫你地屈啊sir落去小息部講書. haha.. 感覺都幾爽嫁.早左講完書!? 快d多謝我多次.

又多謝我屈啊sir請飲野. yayayo``.. haha. 小息系到飲野囧. 之後上番去啊~? 傾左緊計. 小完`;

sheaking. miss黎左; 今日要綠野囧.TWP嚕.. 系到狂笑. 1路綠1路笑到咩咁. 你想點/口\.. 唉唉唉.

不過真系好笑xd 拉屎啦你~~  xdxdd``.. 點知食飯又要綠嚕你媽媽的:@.. 算數;.

2堂綠野之後. 1堂中文``. 好靜嚕今日 五知點解啊囧;.  因為d人訓晒xd? maybe` :p

食飯. 比老師拉左上去綠野. 唉唉唉. TWP啊TWP. 五好笑啦ok~~? 吼~ 算你啦.今次五笑= ='

因為我想落去睇野啊/口\.. 五好左住五該晒^____^.  1點幾落左去. 睇野. du u.冇既. 唉. 算.睇左陣排球.

去左打排球. 打到打鐘上番去. 週會. 上左禮堂睇劇`. 我想問呢.... 有冇字幕嫁b-)?

五好意思.有10句我聽五明8句 .. haha. 之後同後面嘈嚕= =kai少陣當幫忙:) thx~ 因為如果你再嘈你個豬bag就會冇.

就系咁. 講完xd完左之後上番去. WKM 1直系到罵罵罵. 罵到放學. 算. 五同你計. 因為我冇野做.ha,

放左之後落左去. 食左d野. 之後系到打排球. 呵呵... 我決定. 下年入番排球隊:) (nice`..

打到6點幾到.唸住走. 出到門口. 0英話五見電話. 即刻番入學校搵囧. 五知邊條友仔m q左嚕. 好衰啊:(

M我baby部機. 唉也. 好慘啊my baby:( 系學校搞左好耐. 走左之後同佢地成班去左人仔到cut卡`

之後佢地去左食野. 食完去左晒相嚕.ha8點幾走左. 同呢個小師弟行` hahaha. 知左好多野tim點算v3v

唉唉唉. 點解啊:( 點解你要比我見到你;( 我五想見到你啊. 唉. 我都五知系咪比你聽到啊個d野:( 真系五想比你知..

系啊.當初系我衰. 系我自己講出口/口\ 不過你五講咪冇野囉. 唉:(五知點解宜家冇時冇刻都系到唸緊你:(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ]