|
星期一嚕. haha. 死嚕= =一直都五鬼記得去自新tim/口\ sosad. haha.
著d遲到啊你媽的- -' haha. 番到去都系咁la. 早會系課室ava., 一早就系到sms-0-
我發覺自己有d kaikai地= =' 頭2堂系DT-,-' o左左左左左左左.我都五知做黎做咩= =
笑吧. 笑就笑. haha.我是乖乖女. 系到幫老師整野. 想笑到你:s
之後個堂系音樂sosad. miss系到罵人嚕/口\ 幾乎冇上個堂= =' 系到白聽.-,-'
小息嚕;. 同霞霞落左去食野. 之後上番黎又系到傾計:s 2堂電腦啊. 系到做web`
1路整1路玩fb ;s 我都五想嫁. 整完之後系到睇youtube. 系到大笑lor我- - 好魚五該/口\
不過真系好好笑麻xd haha. 直到落堂我仲系到笑嚕.. 我要食芝屎xd hahahahaha..個下先系料` 笑到我收五到聲- -'
個堂maths啊.系到小測. sosad.畢是定理/口\ 五識做啊你媽媽的.. -,- haha. 我緊系有絕蕉xd`
五講啦-0- 食飯. 系到笑囉又= ='; 我又五知笑乜嫁嚕-,- hahaha. 小息嚕. 落左去食野.
之後去左打排排` 今日我有d失常:s我都五知點解/口\ 可能琴日冇訓= =' 今日咩都講得出嫁五知點解.
所以. 比我講個d人真系五好意思 ((不過都五系有幾多- - hahahahahahaha. 系到白笑;.
2堂英文.系到傾計嚕. 同吳講左樣野. 搞到我好sosad. 而且有d嬲= =;' 所以. 男仔們= =比我打個d對五住- -
但我都五系好重手姐-,- 冇野掛^__^ haha.放學之後留系學校打左陣排排.
之後同佢地去左天秀打排球~ 發現.. 自己退步左/口\ 算啦. 下年入番排球隊:) 就咁話^___^`haaha
|