happy_ka
暱稱: Yvonne.kavii
好友名單
 
   
吻下來 豁出去;)
 
 

星期二嚕. haha.講真. 真系過得有d快- -' 點解會咁嫁/口\!!!今日早左起身嫁啦.

不過系系到食早餐嚕xd haha.同盈番. 去左飛的的. haha.緊系冇遲d. 早左tim仲.

系樓下早會sosad`;. 上番去之後. 頭2堂呢... 就系ava;. 視藝..haha:) nice. 系到傾計囉.

寫左d野系張枱到. hehe.希望冇人會見到xd` 系到畫畫.我畫左張xd 現代中國畫. yoyo;

之後中文. 系到同佢地傾計.; 落堂. 小息;.同霞霞落左去食野. 之後上番黎.:)

我都五記得自己做過咩囧. 我知自己好次做過d野. 不過五鬼記得囧`..

之後又中文. 個1堂. 又系到傾計計.不過. 我.比佢地嚇到差d喊sosad. 好心你地五好系我面前講呢d野/口\

我又嚇五到你地. 你地又要系我面前講呢d野喎. 咩料先宜家ava`

之後2堂英文. miss遲左入黎= =' 系到玩左陣. 溫左陣豬. 之後系到默書. yo. 五識- -v 吹咩b-)

默完之後系到傾計計. 又嚇我嚕佢地. 唉唉. 正衰人黎.v.!! :@ 食飯. 我訓左囧; 五知點解今日好中意訓覺嚕`

小息. 落左去. 食雪糕ya^__^' 之後去左打排排. 天啊.點解要見到你/口\ 我五想自己望過去個邊嫁啦.

但點解我自己仲要系到望啊= =' 你媽媽的. 真系五想望嚕/口\  五想見到你. 五想唸起你. 就系咁:)

之後個2堂maths. 教新野. haha.我有聽豬嫁. 不過五系聽咁多嚕. haha.小寶寶上上下堂就走左去打學界囧

搞到我悶到咩咁囉囧. 算. 上堂`` 完左之後. 做功課. 完晒. 放學./yo. 放學拉yayaya.我決定左好耐/口\

落左去同林瑋傾. 唉, 算啦.都系番v3v 我五知點解今日冇個種心情番啊. 點解呢? 五知嚕` 但系我可以田田下徑冇啦啦訓著左嚕. 勁呢

^__^?7點幾放左田徑之後同盈番屋企. haha. 又食雪糕^__^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ]