尼幾日都幾開心~
不過佢所講ge交流營其實係"膠"流營=___=
事關佢都冇比過我地交流...
不過識左好多自己學校ge人^^"
差不多去d戈人都識曬~
第3日真係打成一片呀
呀威真係唔話得~
竟然收到"情書"=]
雖然寫d野冇直接講...
但係個個都明啦xd
我而家先知原來國內d人係咁表白嫁-v-
我個blog戈d人都唔識佢~唔講佢啦
我尼幾日影左好多相呀=]
不過因為分開左ge關係要小小時間準備
請大家耐心等候(facebook見)
尼幾日訓得真係十分之唔夠
就死就死咁返黎
重要曬到黑炭咁
而家已經成為全班之最-v-
不過都好開心^^"
第一次去國內學校參觀!
尼個我之前已經好想去做~
估唔到天父真係為我安排~
重係岩岩好係"戈日"之後!
好多趣事都係不自覺ge情況下發生...
真係奇妙 |