今日補完習之後~我拉左佢去行八百伴~好開心呀!有人陪我去睇野...係去ge時候我就係到諗~我唔會令到我身邊ge人唔開心...一定唔會~如果係因為我而整嬲左一個人~我會用盡所有辦法令到佢唔再嬲我~時間一日一日咁過~我都唔知重有幾多時間可以再見到補習社d人lo~所以想同佢地影張相~雖然佢地今日有好多都冇黎~但係好彩有長頸鹿佢地3個人一齊陪我影左張相~即使日後佢地唔再記得我....至少重有張相可以懷念當日我地係補習社所發生過ge種種事~最後只係想講多句...
笑一笑,世界更美妙!