今日...已經係我生日之後ge第2日~
係生日之前...我成日都好想戈日快d黎到~但係一到左生日戈日~又好唔想佢黎到
尼幾日唔知點解上唔到qooza~
唔知係我部電腦ge問題丫...
定係qooza ge問題呢?
所有我一直都冇野過日記
我生日戈日雖然係幾開心...但係我覺得未能盡興
放我飛機戈幾個野~我一定記住你!!!
無啦啦sd個sms話唔得閒就唔見左人~
唉...今日d fd唔得閒~
所以得返我一個...就漫無目的咁行...
去左一個從未去過ge地方"機鋪"
去到先知原來戈到真係同普通ge"娛樂場"唔同~
d機又新又冇人爭~
但係冇左d fd同我一齊玩...點都冇咁好玩
唔打lo~沖涼先 |