今日真係好無聊呀....一訓醒就聽到家姐話出面水浸~好似話16浦戈到浸到上膝頭~我重訓到1點幾先起身...XD~本來想出街...點知個天成日都落雨.......整到我唔想出~就係咁又一日啦
沈日因為太過無聊...所以又洗左機啦~而家電腦冇咩野~勁快^^"e幾日都冇返過去補習社...唔知而家佢地點呢...不過諗e d野都冇用啦~佢下年都唔開啦~就算開我都唔會再係戈到補啦!時間過得真係快~咁又過左2個月lo~而家諗返起開學戈時....由唔識一路玩到識...而家都唔知洗唔洗補考~好煩.......>_<"
今日終於都考完試啦^^"雖然係就係考完....但我相信我一定要補考...>_<"今日真係搞笑~我考完試重返補習社~個個見到我都呆曬~開頭本來係想去拎返本數學筆記~就係諗下諗下...我去到冇野做又好似唔多好~所以先帶d野去溫姐~開頭本來我真係諗住溫...但係係戈到講下講下就變左打機...重抵死到拎個nds出黎玩...neo都係到玩tim...^^
今日同沈日一樣咁平靜.....都唔知點解~可能係暴風雨ge前夕呱...今日真係好笑~呀sir想捉我地出貓...但係又捉唔到~最好笑就係我地出到~今日去補習社戈時發左癲.....狂買野食~用左我幾十蚊....哈哈~我真低B~
今日已經係考試ge第二日啦~真係好多野溫呀...睇黎今晚都係冇得訓嫁啦~今日ge我比想像中平靜~同平時冇咩唔同~雖然我今日中午訓過~so而家唔眼訓...但係一諗到有咁多野溫....就好想死>_<"d問答又多到爆炸~而且本筆記又冇左....都唔知中文點溫~而物理呢....重死呀~次次都唔合格~睇黎睇去都會唔記得....就算我顧得聽日戈兩科...後日同大後日一樣唔洗訓...日日都咁多野溫~真係煩呀!!!!!!!!!!!!!