相信各位等左我打日記好耐嫁啦~
我就還大家心願~
再次打blog啦...XD
我前日去左古兜同fd去浸溫泉~
去戈時本來都幾開心嫁~
點知...特發事件發生左啦...=.=
就係我地坐錯車~
由原本個半中ge車變左4個中~~~T^T
真係坐到屁屁都痛呀!!!>_<"
去到戈時都已經4點幾~
有兩個野又要買泳衣,
而且我地又有d餓~
所以就行返落去食野+買野~
食完野都成7點LU~
好彩個老闆好人~
車返我地上去古兜~
如果唔係就要係漆黑ge環境到行15分中....
之後我地就立即換3去浸啦~
入到去戈時已經黑曬~
所以有另一番風味~
之後我地去左一個小山ge溫泉到浸~
戈到可以睇到好多星星(真係靚到暈呀><")
而且戈到重可以睇到出面d人放煙花~
又見到山上有座日式ge屋~
感覺真係致身於日本一樣^^"
我地玩到9點幾就返去lu~
個個都玩到攰曬~
就返酒店到洗白白~
其間隔離房個水候竟然話冇凍水~
於是我同個fd就只有去另一間房等佢地沖完涼啦~
我地就玩鋤大D(好彩冇輸錢)
玩到11點幾佢地先OK~
就各自返房訓~
但係整下整下我地個個都係成點先訓~
第2日就同個fd去食早餐~
另外兩間房戈d人都唔起身~
之後.................................
.........................(秘密)就返黎啦!!
重有相睇嫁~睇唔到相戈d人就搵我本人啦~呵
|