您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 5
累積人氣: 15462
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 10 日  星期五   晴天


買禮物 分類: 未分類

今日終於考完試啦~
感覺同平時冇咩分別...
只係覺得有d攰~
回想小時候考完試比生日還要開心~
可以一邊睇電視一邊食薯片都唔會比人鬧...
可惜已經唔可以回到過去...
今日返到屋企之後突然記得下星期二有人生日~
拿拿林諗住搵個fd陪我去買禮物啦~
但係d YW仔下星期就考試...
所以就諗住返完寶寶先買...
無啦啦補習社個哥哥sms比我話我今日唔洗返~
好開心~就立即搵個fd叫佢出~
點知搞搞下4點幾先出門口~
出到去戈時狂同佢講野~
講下講下就走左去食野= ="
之後佢因為要返學就閃左...
咁我就立即打比另一個野陪我吹下水啦~
點知佢又咁岩得閒可以出去bo~
就去水抗尾搵佢~
去到戈時見到好多聖若瑟6校d人放學~
我覺得聖6女仔件夏季好靚~
睇左一輪之後就同個fd行左陣街~
佢話肚餓...所以去左食野~
食完野就返左屋企...
佢返症屋企戈時我先醒起搵佢係為左買禮物...
唉...所以又未買~
聽日有邊個得閒陪我去買野呀~
有意請致電給我啦~

2009 年 4 月 8 日  星期三   晴天


數學+歷史vs英文 分類: 未分類

話說係考試之前戈個星期~
我原以為英文將會係我溫書中最困難ge牆壁~
點知沉日先知原來數學+歷史先係王道= ="
我星期日戈時溫英文都只係溫到12點幾就話勉強識啦~
點知我沉日齋溫數竟然都要溫到2點幾先話應該明...
原本我自認為自己係數學界都話略有小成...
估唔到如今竟然要倫落如此...
再話說係上次數學測驗裡~
我地班最高分戈個竟然都係得50分~
成級得3個人合格...
戈個poor gay(註:引用香港"長毛"ge新名詞)都唔知係唔係想唔do~
所以就特登線我地一獲~
不過...天無絕人之路~
當我今日考完數學之後就知道我沉日所用ge時間唔係白費...
憑著我那天才般ge頭腦~(個鼻長左添= =")
再加上我不屈不撓ge精神~(又長多左1寸...)
我相信今次一定合格...
雖然可能冇80分...不過應該都有70幾分啦~
歷史估計都應該有80分....呱>_<"
打左咁耐都差唔多啦...
好眼訓...訓陣先~
慾知後事如何...請看下回分解~~~~~(明天請早啦!!!)

2009 年 4 月 7 日  星期二   晴天


魔法『大復活』>_<" 分類: 未分類

話說我最近好得閒~
冇啦啦又想打返blog~
我要使用我畢生ge絕學...『大復活』
將我個blog打造成成千上萬ge人入黎睇~
但係一個blog即使日日打~
如果冇人睇的話就會失去左一部分ge意義~
而且要搵d人黎幫我拉票...-v-
所以...我要搵返幾條友仔黎睇~
拿拿拿...唔洗望啦~就係你啦!!!
由而家開始就要日日黎睇我個blog~
如果唔黎睇ge話千萬不要後悔...
我可是認識詛咒哦~
呵呵呵...
開場白就講完啦~~
又到你地出場ge時候啦bo~
記住留多d cm比我呀!!><

2009 年 4 月 6 日  星期一   晴天


比人鬧...= =" 分類: 未分類

沉日無啦啦比人話我咁耐都唔打blog~
話冇野睇...= ="
咁我今日只好返黎尼到打blog啦...
沉日6點鐘起左身~
準備返大6拜山~
7點正去到關閘...
d人多到咩咁~
企左好耐先詔到關~
之後就因為要等車開而去左KFC食早餐~
上到車之後就一直係到訓...
返到大6後又話要再食早餐...
之後就開始歷時3個鐘ge長征啦@__@
拜完山返黎戈時奐要食午飯....
食食食...食到我個肚都就爆~
hea左一陣之後又要返黎lu~
之後就同個死野講電話~
戈條友仔又話唔開心~
同佢講左咁耐都一直係到笑=.="
之後就溫書啦~
溫溫溫.....溫左唔知幾耐之後就覺得想睡訓...
所以就同左周公玩遊戲 -v-"

2009 年 2 月 4 日  星期三   晴天


2009-02-04 分類: 未分類

相信各位等左我打日記好耐嫁啦~
我就還大家心願~
再次打blog啦...XD
我前日去左古兜同fd去浸溫泉~
去戈時本來都幾開心嫁~
點知...特發事件發生左啦...=.=
就係我地坐錯車~
由原本個半中ge車變左4個中~~~T^T
真係坐到屁屁都痛呀!!!>_<"
去到戈時都已經4點幾~
有兩個野又要買泳衣,
而且我地又有d餓~
所以就行返落去食野+買野~
食完野都成7點LU~
好彩個老闆好人~
車返我地上去古兜~
如果唔係就要係漆黑ge環境到行15分中....
之後我地就立即換3去浸啦~
入到去戈時已經黑曬~
所以有另一番風味~
之後我地去左一個小山ge溫泉到浸~
戈到可以睇到好多星星(真係靚到暈呀><")
而且戈到重可以睇到出面d人放煙花~
又見到山上有座日式ge屋~
感覺真係致身於日本一樣^^"
我地玩到9點幾就返去lu~
個個都玩到攰曬~
就返酒店到洗白白~
其間隔離房個水候竟然話冇凍水~
於是我同個fd就只有去另一間房等佢地沖完涼啦~
我地就玩鋤大D(好彩冇輸錢)
玩到11點幾佢地先OK~
就各自返房訓~
但係整下整下我地個個都係成點先訓~
第2日就同個fd去食早餐~
另外兩間房戈d人都唔起身~
之後.................................
.........................(秘密)就返黎啦!!

 


重有相睇嫁~睇唔到相戈d人就搵我本人啦~呵