您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 8
累積人氣: 15473
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


不特別的日子(平常!?) 分類: 未分類

沉日因為有大事件(略)...
所以去左家姐房訓(冇人嫁)
訓到7點戈時先知小倩妹妹好好心咁sms話我知中小學上午唔洗返~(唔該曬)
之後我就立即彈起身開電腦~(電腦開得好慢)
係開電腦ge期間我一路打電話同sms話比人上午唔洗返學(快d多謝我啦>_<")
開完電腦之後我要做ge事就係上msn諗住同d"夜鬼"講今日唔洗返學~(點知d人off曬)
講講講...講曬比人聽之後我就再次返去訓教教啦(我真係太好人啦=])
訓到12點幾再次比人整醒左(媽咪要我起身食飯T^T)
1點40分就出門口返學~(已經早左5分鐘出門口)
係坐車ge途中先知道聖心中午唔洗返學...orz(因為架車經過聖心門口)
返到學校就開始好尊心咁聽書(因為訓左咁耐好精神)
第2堂係物理...今堂係我自開學以黎第一次咁精神(佢平時講書真係悶到死)
上佢堂戈時我先發現原來佢會將d野"簡單複雜化"(我聽佢講唔識做...自己睇書反而明白)
放學後就諗住"又"去買書(第左2次啦...次次都冇開門)
今次當然都唔例外啦(佢又唔開門啦...下次再唔開就打爆佢道門)
之後就返左屋企啦(今日真係平常的一天)
~~THE  END~~(打完...XD)

2009 年 9 月 13 日  星期日   晴天


星期六煙花(台灣vs法國) 分類: 未分類

沉日因為晏得濟~
所以今日打返~
沉日返完學之後~
返到屋企食完飯就訓左一陣~
4點戈時起身坐車去下環街街市搵mona~
因為約左佢4點45分~
但係由我戈到就開始塞車~
幾驚遲到呀(因為我唔中意遲到)
好彩岩岩好45分到達~
之後就出返大街戈到坐巴士~
因為唔知去邊~
所以是但見到有咩車黎到就去邊到~
上左2號車之後就開始坐坐坐...
由第2個站開始一直坐到最後戈個站~(鏡平戈到)
之後就去海邊到一直行...一直傾~
原來我係唔知蔡高係邊~
就開始搵搵搵~
搵搵下先發覺我地迷左路...XD
之後就是但見到有路就行~
行行下...竟然去到蔡高中學bo~~
之後就行返去也也甜品戈到食野當"食飯"~
食左60蚊~~(其實係58蚊)
就去三角花園到坐車去觀光塔~
去到戈時先8點左右~
行過去戈時見到有好多好多人坐係條邊到~
咁我地又係戈到坐一陣~
坐到8點半就碌過去"火樹銀花"戈到~
睇曬2場之後就沖左上去主教山到睇夜景~
點知又同上次一樣行錯條長路~
去到坐左一陣之後就沖返落南灣到坐車返屋企~
想睇相就去相簿到睇啦!!

2009 年 9 月 8 日  星期二   晴天


黑黑黑... 分類: 未分類

尼兩日真係黑仔呀~
不過好無奈地...
沉日黑仔戈d事唔記得左=.="
只係記得係黑仔~
今日就唔同啦~
本來都好好地~
一直至到7點幾戈時...
先發現個家姐連我戈個六讀卡器都拎走埋~
唉...佢份人就係咁~
要拎戈D又唔拎~
唔洗拎戈D又拎曬去...
希望佢去到台灣戈面唔好咁啦~

2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


又走lu... 分類: 未分類

聽日我二家姐又要飛lu...
佢要去台灣讀書~~
希望佢係戈邊可以識多d人啦...
~~THE END~~

2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


唔知係咩主題... 分類: 未分類

今日係因為有2個野叫我打我先打...
今日早上要返學~(略)
放左學之後係車站扮等車等左10分鐘...
因為我想1點先過到去琴行~
比mona睇下我件運動衫~
之後返左屋企食完飯再沖多個涼之後又出街玩~
首先去左祐漢戈頭打機~
之後坐車返高士德去明愛等到5點mona去收貨~
5點去到致富車站等佢個fd戈時我地玩扮唔識~
點知一等就半個鐘~
之後我地諗住去水抗尾買野~
去戈時有3個人問路...
佢問..."請問東洋望...燈...係邊呀!?"
我就同佢講左成幾分鐘點去+改正佢叫錯名~
之後重陪佢地一齊行...
行到"二龍喉"戈到就分開左啦~
同mona打賭佢地係邊到人...
點知我輸左...佢地係hk人(我戈時話佢地係台灣,大陸人)
去到信達之後去左買糖糖食~
行左一陣之後就同mona講我戈d犯罪事...(我係唔會講係咩事嫁>_<)
重帶佢去犯罪現場~
之後就返屋企啦~~