您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 0
累積人氣: 15457
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 8 日  星期日   晴天


早左一個月 分類: 未分類

今日炒左老細魷魚~
比我預計早左一個月~
本身諗住存d錢12月去玩~
而家可能會改期~
知道ge就唔好講...
唔知ge都唔好問...
 

2009 年 11 月 4 日  星期三   晴天


努力奮戰!!! 分類: 未分類

今日就係exam最後ge一日啦~
尼個exam可以分為前後兩個部分~
頭兩日忙到訓ge時間都冇~
晚晚都溫書2點幾3點先訓得~
但係好彩我ge努力都冇白費~
我最比心機溫戈兩科應該都有我心目中ge分~
我自問好努力~
所以唔會後悔冇再勤力~

【做人只要過得到自己戈關就唔會後悔】
尼句一直都係我ge座右銘~
而沉日同今日就係第2部分~
尼兩日我就真係得閒都日日訓都得~
因為今日係數學同生物~
真係想溫都冇咩可以溫...
而聽日就係物理同化學~
戈兩個呀sir都只係需要溫測驗卷就可以合格~
所以都係好得閒咁打尼個blog~
行過路過記住留cm!!!

2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


【更新】神奇事件 分類: 未分類

沉日放學後~
返到屋企食完飯就出左去溫書~(我超勤力>_<)
由3點一直溫到4點幾...
就去左返工~
一返到去門口就見到老細同店長密針密針~
見到我返到去店長就叫我上去換衫...
我上到去見到有d衫包住係枱面見到我個名~
咁我就換左佢啦~
換完落到去先知原來做左白老鼠~
呀店長同老細想搵個野換黎睇下冬季個look~
點知我戈時咁岩返到~
所以....唉
9點半先記得沉日係萬聖節~
10點店長就叫我放工~(真係好啦...)
放左工之後就打電話睇下有冇老襯陪我去漁人碼頭到睇下...
因為係店到有個fd話漁人碼頭好似有野睇~
後來搵到一個人陪我去~
去到先知原來被人搵左笨~
戈到得個鬼屋...
我之前都玩過啦...
咁之後就好無奈咁行行企企~
同個fd一直傾計傾到12點左右~
就諗住返屋企~
我個fd就話12點半冇車啦...
我好灰咁企係個巴士站到...
點知原來重有3號車~
但係個fd又話佢戈到冇車~
滾返過黎搵我~
所以我就睇住架3號車走T^T
好彩重有最後一班車...
如果唔係真係行死我=]
到大廈附近諗住快D上去坐下...
點知...又一件神奇事件發生=.="
尼件事真係令我幾無奈...
就係我大廈個響警鐘...=.="
戈時已經12點幾~
個個都"慢慢"咁行落黎~
我老豆好哀咁唔比我返屋企~
但係佢又唔落黎BO~
真係激死我~
人地20幾樓戈D人都落黎~
佢同媽咪竟然係屋企睇住個電視...
叫我做天文台~
我戈時隻腳攰到死~
但係又見唔到樓有咩事~
八左好耐冇咩消息...
後來消防員當然都黎埋啦~
點半左右先話冇事~
真係運吉...
返到屋企沖完個涼都2點啦~
立即滾上張床到訓lu~
今日12點幾就比人嘈醒左去飲茶~
飲到而家就打blog~
大家比多d  cm啦~
我因為有件"神奇事件"先打blog~
大家多多支持!!
重有我著住冬季制服ge上身相~
因為戈到冇鏡~
所以影唔到下身~
請大家多多包涵~
去相!!!!!!

 




 

 

再加多張10月31號漁人碼頭鬼屋前地ge相~
真係人山人海呀!!!

2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


十月...二十六 分類: 未分類

今日...天氣好好~
我就...被人的左起身去飲茶~
睇完...之後就見d頭髮好長~
我見...今日有假放~
就搵...上次同我講戈個野帶我去剪~
過關...之後就去左一間叫"四眼仔"ge剪髮鋪到~
剪完...之後覺得佢ge水準真係有"名師名店"咁好~
所以...下之我都會去~
之後...就去左黑沙~
去到...先發現冇星星/口\~
咁就...再去下一個目的地~
戈到...就係"鬼屋"~
入面...原來好熱~
行完...先知原來自己冇驚過T^T~
都係...戈d死人臨記唔好~
扮野...扮得佢咁求其~
失望... ............完

2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


旱有的一天... 分類: 未分類

今日真係好旱有咁12點起左身~
因為應我的好友誠仔的要求~
所以就咁早起身去打機啦~
12點半就去到水m~
食完野再等埋個fd就差唔多1點啦~
玩玩玩...玩到3點半戈時...
有個fd部機竟然冇曬電~
冇辦法之下只好散場~
因為我5點要返08~
所以又同誠仔去篤波啦~
今日精神飽滿~~
所以好enjoy咁玩~~
計分玩玩到後來我就變左練波~~XD
所以被誠仔拋離我~
我而家先知原來我D直波唔得~~
次次都打唔準~
各位睇完尼篇的話就就手睇埋上一篇啦~
上一篇應該好睇D~~