聽日就開始考試啦~
星期一: 英文,gram(好怕...最驚英文...==")
星期二: 中文,化學(尼日d野好易...只係全都係背~我唔中意背野呀>_<")
星期三: 數學,歷史(歷史選擇d答案個老師唔比我地...做錯左的話殺左佢!!)
星期四: 物理,生物(生物基本上係靠吹...你答曬佢比你戈d問題就合格~XD)
THE END!!
尼四日就係咁過左啦~
星期五先係重點...
戈日要去食政府戈餐~
學校之前強迫性要我地跟學校D人食~
唉...食戈D又唔係好野...
只係去聯邦到食T^T
真係唔知個校長點諗ge~
"妳"平時日日食鮑魚都唔理妳啦~
而家分明搵我地黎搞姐=="
明明係政府比錢~
就去食好D啦~
人地有得去漁人碼頭間"火鳥"到食自助餐~
我地就是但去食D咁ge野~
真係過分呀...-V-
|