其實今日冇咩野打... 只係無聊打下字~ 我今日無啦啦記得之前睇過戈個MV... 戈次真係危險... 一睇到個MV戈時笑到死左... 差D見唔到大家...XD 我就大方d分享比你地睇啦~~ http://www.youtube.com/watch?v=qB7F-GMD29U 江華唔知點咩評價佢... http://www.youtube.com/watch?v=rWZWY0dnSqs
睇完記住留cm呀
尼個就係前日食飯戈時生日戈個野比我ge手信啦~ 呵呵... 感覺上好搞笑~ 生日戈時竟然重要比返禮物人地~ 雖然有d奇怪... 不過尼個真係一個口罩~ 係唔係好得意呢~
今日好攰... 今日好熱... 最後一堂係體育堂~ 一上完之後就打比個fd~ 諗住同佢補返佢生日戈餐~ 之後有個野搵我去水坑尾hea~ hea到6點50分就立即返屋企~ 返到屋企之後就立即換3出去~ 點知其他人都遲到~ 真過分= =" 之後又去返水坑尾食野... 食到9點20分左右就散人~ 返到黎戈個覺得成日個散左~ 之後就再沖涼~ 再之後就過黎打blog啦~ 所以尼篇野係我嘔心瀝血ge作品~ 各位記住記住記住留cm呀~ 多謝合作
今日睇返前日買戈D電話繩... 重係覺得好得意呀>_<" 有D後悔點解唔買曬D公仔佢... 而家冇得賣lu~ 有d可惜~ 比你地睇下我買戈兩隻野啦@_@
尼隻係狗仔...
而尼隻一睇就知係長頸鹿啦
今日冇人約~ 又諗唔到可以約邊個= =" 約左又唔知做咩... 唉...所以就冇咩節目啦~ 只係去左漫畫館同因為聖旨而去左大6到食飯~ 咁又一日啦~ 唉...唉...唉...