今日4點幾就出左去同FD去食飯+睇戲~諗住今日一定會好好玩....好開心啦~點知...有一個人佢成日都唔出聲~變到全部人都冇咩講野......本應諗住E幾日GE唔開心今日就忘記佢盡情咁玩下啦~點知........唉~等到我沈日重為左今日而同個FD傾左成個鐘~算啦.....我今日先知原來KEI都冇咩變....只係睇落去曳左~當我一開始去到M記搵戈時~見到佢地~唔知點解就好想閃人.....不過今日都有開心野GE~就係有3個FD同我去睇戲~好開心呀!!希望重有下次啦.......期待中~XD
今日我玩幾玩電腦GE時候~聽到鎖匙聲.....以為係二家姐返啦~SO冇理會~當個門一打開GE時候我聲到一把好可愛GE聲.....戈個原來係我大家姐~佢岩岩由台灣返左黎...事先又唔同我地講~好SURPRISE lo~佢比低左d野之後就行過黎我到送左個PORTER銀包比我呀>_<"家姐真係好人~之前話問我想要咩禮物~就答左話要銀包~都諗住係講下姐~點知佢真係送左個銀包比我~錫曬佢~聽日就係我媽咪生日啦.....唔知會點慶祝呢?期待中^^"
最近成日落雨~不過我ge心情都好似同d雨水一齊沖淡左lo~而家心情好返d~今日聽到個fd留班呀.....但係我聽到佢講野一d唔開心ge成份都冇....咁我就好奇問下佢點解佢冇唔開心啦~佢竟然同我講下年有舊卷~咁就唔洗溫咁多書~我聽到之後覺得好無奈.....e個理由就可以令佢唔再唔開心~佢真係好啦~諗得d野咁簡單......如果我都可以好似佢咁就好啦~今日冇咩事發生~成日都冇出過去~真神奇.....對上一次成日都冇出街都唔知係幾時lo~XD....祝睇左我E篇日記ge人個個升班
天真的我不能再任性了,要懂得怎樣隱藏自己才能在這個世界生存, 過去的笑容不再重現.....
今日7點幾就sd左個sms佢講左句生日快樂~希望佢唔好成日都唔開心啦~之後我又訓返.....訓到點幾~起左身食左d野之後就返學睇補考~唉!又要補英文,我唔想再讀yw啦~我已經冇曬力再係戈到讀啦~希望大家介紹下咩學校好~小弟感激不盡~