今日真係好...9點幾ge時候家姐陪我一齊返學~點知....當我返左學校之後就發生左一件令爬好無奈ge事...(係...秘密)~12點放左學之後立即返屋企....因為12點半圖書館要開會...so勁趕~個會開到點半就完左lo!我戈時先食飯...食到2點又要去補堂....補補補..一直到4點半先完~因為我唔想返屋企~所以就去左青年館諗住玩陣電腦lo....點知又冇曬....唉~之後就出左去睇電視~睇下睇下見到兩個fd...佢地問我做咩係戈到....我都唔知點答佢地~一直坐到6點先走...行左一陣就返補習社....一直補到8點幾....就行左陣~就返左屋企lo
今日一放左學之後就立即返屋企換衫~之後就出去高士德.....等左個fd10分鐘到就諗住坐車去水坑尾....點知行下行下就到左~戈時重落緊雨....so就去左小泉居食飯先...因為佢今日生日~所以食完之後就去左影貼~d相好靚呀~勁鍾意...^^"之後行左陣信達城買左d野~就走左lo
e幾日真係黑仔~溫咩都唔合格....今日都唔係好開心~人地話食d朱古力可以令人開心d~咁未諗住去來來超市買d朱古力令自己開心lo~點知當我落返黎ge時候....我把傘比人偷左....所以未就咁行返去lo~整到成身濕曬....唔打啦
今日忙到就死...叫早上開始就一直溫數.....溫到中午~
派左化學~又抄左lo>_<"
雖然都係意料中事~不過睇到自己唔合格~點都有d唔開心~
測左數之後ge最後兩堂~因為鬆曬~so訓左....^^"
放左學之後就同個同學一齊去剪頭髮....剪完之後先覺得頭髮太短~
可惜太遲啦.............
到左6點15分~終於去到補習社啦~
跟住狂溫書~之後....未溫書,溫書再溫書~
今日好忙呀....雖然係忙~不過好開心^^"今日由中午點9開始出街~去到高士德ge時候見到好多512 四川大地震ge板~睇到四川咁嚴重....我忽然覺得好感動~之後....我就將我銀包裡僅餘ge小小錢捐曬出去...感覺好開心&輕鬆~雖然e幾日可能冇錢用~不過冇所謂啦!只希望我戈小小錢可以幫到人啦~我有時都覺得...我銀包d錢其實唔係屬於自己...因為我一有錢只會用黎送野比人~我從來都唔會買野比自己(除左零食&一直又想買ge野之外)~錢財身外物...只要見到人開心~自己冇錢洗又有咩所謂丫!今日基本上都好開心....唔打lo~訓啦