您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 7
累積人氣: 15482
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 11 月 2 日  星期日   晴天


2008-11-02 分類: 未分類

沉日去左鬼屋同園遊會~
雖然鬼屋排左成個半鐘~
但係我地一直係到打機...
玩下玩下就過左lu~
等入去戈時個工作人員同我地講唔好用自己ge電筒~
但係當一入左去之後個個都拎曬d電筒出黎>_<"
整到個場超光~
本來諗住6個人入去...
點知要同2組唔識ge人一齊入...
成25個人入lo...
so都唔係好驚~
之後立即坐的士去園遊會~
5個人坐20蚊~
去到之後行左陣就去左食m記~
食完m記戈時都已經12點10分lu...
so返到去戈時papa同mama都訓曬...
整完d野2點先訓得~
so今日2點半先起身...
聽日開始考試啦~
努力!!!

2008 年 10 月 27 日  星期一   晴天


2008-10-27 分類: 未分類

今日好慘呀~
我早上遲到~
點知呀sir竟然要我地小息都落去4樓企
本來都覺得冇咩野~
但係後來先知原來要個個小息都要企T^T
就連中午都要...
人地中午遲戈d只係要企2個小息~
我地早上戈d就要企曬7個小息~
超唔公平lo

2008 年 10 月 24 日  星期五   晴天


2008-10-24 分類: 未分類

今個星期真係好忙呀~
日日都有野測~
之前重同人講話得閒死唔得閒病...
點知大前日我忽然入左院...
真無奈=.="
所以我星期三戈日就請左假啦~
我本來都唔想請假嫁~
但係我戈日一返到屋企就唔舒服~
so溫都冇溫過生物~
如果我返到去的話測驗一定唔合格啦~
係星期三戈日我訓左成日...(好爽呀>_<")
雖然係咁...我沉日都係唔舒服T^T
本來想請多一日~
但係有ORAL...
冇理由兩個測驗都唔測假~
我只好頂硬上~
作都冇作過戈個"自我介紹"~
返到學校生作...
作完之後個MISS就黎啦~
我個心諗一定唔會第1個號碼就抽20號呱(20號就係我)
真係六合彩都冇咁易中~
第1個真係20號...
我作左之後睇都未睇曬就要出去...
其實戈時其實重有少少唔舒服~
所以上到台冇心情驚...
就是但背左大部分出黎就返位啦~
返左位之後就冇出過聲...
當ORAL完戈時個MISS講左一句令我好無奈GE說話...
佢話我同另一個野係最高分~
我自問我作得好差~
平時係英文科係唔會有咩高分數~
而且英文有時重唔合格TIM~
依我推測...一定係個MISS傻左  XD

2008 年 10 月 16 日  星期四   晴天


2008-10-16 分類: 未分類

今個星期好多野...但係我超超超乖呀~
星期日教fd物理同數學...
前日同沉日都去左溫物理溫到差唔多11點T^T
而且前日又體育堂測驗...
跑到我死呀~
SO我沉日好唔舒服...
本來都好好地嫁...
沉日中午戈時呀SIR又話要調位~
將我地打散曬...
我以為同其他D同學會唔岩...
點知...今日就熟左啦=.="
今日測戈科物理我一定找100分...呵呵
我前日同沉日去溫書果然係冇白費~
唉...聽日有歷史~後日又有化學...
真係想溫死人咩=.="

2008 年 10 月 10 日  星期五   晴天


2008-10-10 分類: 未分類

今日係學校有電視台GE人黎呀>_<"
真係好黎唔黎...今日先黎~
我原來重諗住係電腦堂睇"L最後的23天"嘛
點知睇到一半GE時候就要返課室...
真係冇引呀=3="
放左學之後就立即坐車返屋企~
因為5點要返小宣幫手...
8點幾先返~=口="
隻腳真係好攰呀T^T
所以一返到屋企就坐到而家啦...XD
聽日要同奸仔去打機...
到時一定好好玩~^^