您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 1
累積人氣: 15476
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


學人話齋..."開學啦" 分類: 未分類

我見到咁多人打我先又打尼篇blog...
都係戈句...開學啦~
好懶咁打尼篇野~
所以d內容應該會好行...
因為我會講今日有咩堂~
發生左咩事~
話說我今日返去戈時行左半個鐘~
如果係以前20分鐘左右就可以返到去~
我一路行一路食戈個唔知咩ge包~
返到去岩岩好唔洗遲到~
今日勁眼訓~
因為沉日個"小朋友"係高M搞生日會~
11點幾先走~
上到去之後就上堂~
第一堂上數學堂...係火箭佬教(一聽佢個名就知佢係比人蝦開戈種)
第二堂同第三堂都係電腦堂...尼個係禿鷹教(佢就聽人講好嚴)
第四堂係英文堂...班主任堂(今日重未有書~所以選科代)
我做左禿鷹個科代=.="
第五堂係中文堂...係冬梅教(佢好多野抄嫁...今年一定好慘T^T)
之後就中午放學啦~
返到去食戈雞雞~
戈隻雞真係"un"到咬唔爛~
當我想出門口戈時老豆竟然話車我返學...
重係要渣c+車~
就係咁我今日就唔洗熱咁返到學啦~
返到去之後就上第六堂~
第六堂又上數學堂~
因為我真係好眼訓...
所以係佢戈堂我就訓左教啦~
事關佢今焦講ge野全部都係小學野...
真係唔知佢想點~
最後戈堂係grammar堂...戈個miss唔記得左叫咩名~
我只係知道佢好麻煩...
4點放左學之後就用勁慢ge速度去總堂參加團契~
我行到去戈間"唔知咩利"ge文具鋪戈到買文具同簿~
d筆真係好平呀~
0.28筆筆都只係4蚊半~
我買完之後返到去總堂都只係45分左右...
今日團契性質係迎新~
有玩遊戲...好搞笑lo(因為我覺得尼篇野好長...詳情就搵我啦)
團契完左之後我就幫手執返d chair~
我發覺d人真係好差lo~
我一直係到執chair~
佢地都唔會黎幫手lo~
只係係到傾傾傾~
又阻住曬~
我戈時幾想鬧佢地呀~
整又係佢地整亂~
執佢地又唔執~
真係話佢地都失禮我~
打住咁多先~~比cm呀!!!

2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


聽日返學啦 分類: 未分類

我見到個個都打"聽日就要返學"
所以我就跟佢地打"聽日返學啦"尼篇野~
今日2點先起身~
誠仔點幾就打電話嘈醒我~
2點半就食埋飯出左去啦~
第一站係去左佳景到玩保齡球~
小便話邊個輸左邊個請飲野~
本來我係輸緊嫁~
後來認真左小小...
就排返係中間~
最後係小便自己請返我地(佢輸左~XD)
第二站就去左玩桌球~
去到竟然話冇位~
要等半個鐘...
因為小便部psp有d問題~
所以我就同誠仔一齊玩psp~
之後有位玩完一局後...
因為小便今日好好彩成日入到~
所以佢又再提出輸左戈個請食雪糕~
咁我地就開始比賽啦~
開頭真係佢領先~
到左中場戈時我係最低分戈個~(小便重係最高分)
但係到最後戈時...風水輪流轉!!
我以1分之微贏左小便~
佢又做左最低分戈個~
又要請食雪糕...
我地見佢咁可憐就冇要佢請食雪糕~
最後一站就係去誠仔屋企玩psp~
因為要幫小便整返好佢部psp~
所以我就好辛苦咁行左6層返屋企拎讀卡器~
佢買左雞絲翅同篤篤係誠仔屋企一齊食~
我整好佢部psp之後就係我戈到copy左d遊戲比佢~
係戈個時候先出去食野~
戈時佢個麵已經漲到唔知點~
食完之後返返房就岩岩好copy完比佢~
咁我地就立即玩"怪物獵人"啦~
由7點玩玩玩到8點幾~
之後就返屋企食飯~
返到去戈時佢地已經食完飯~
所以我要拎返d野出黎食~
食完就打左尼篇野啦~
因為一路睇電視一路打~
所以打左成個鐘~
慢慢睇...記住留cm呀!!!

2009 年 8 月 29 日  星期六   晴天


同人節 分類: 未分類

今日真係驚心動魄~
早上8點半去到盛記只係見到mona~
之後入到去食野...
食到9點diana佢地都未黎~
愈食愈驚...
如果佢地唔黎我真係唔知點算~
好彩佢只係遲到...
我地9點半去到會場up印啦~
入到去見到附近d人興致勃勃咁汁佢地ge野~
我地都坐曬係到齋望~
旭都唔旭下...
諗返起戈時都笑死~
到左10點我地先開始好慢好慢咁拎d野出黎~
其實我地冇咩野賣...
所以將d野分到好散~
但係可能就係因為咁...
所以好多人黎買我地d野~
見到開頭對面戈d人都冇咩"生意"
我都覺得好搞笑~
之後celia黎到我地隻手先有返d野做下~
我同mona好可憐咁只係食左個東望洋菠羅包當午餐~
之後佢地就look埋左一邊畫畫下啦~
咁我就同mona繼續坐係戈到...
坐到6點45分就立即閃人...
因為已經冇咩人入場~
再之後就返左黎打blog啦~

2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


可以略過尼篇野 分類: 未分類

尼篇野我諗左好耐打唔打~
最後唔洗講都知答案啦~
其實我拍過幾次拖~
我之前拍拖都係好快就散~
其中一個原因就係因為我怕負出~
我係一個好怕受傷ge人~
我唔敢負出太多~
因為負出得多...
當所有野都完結戈時~
我怕自己會起唔返身~
怕自己會頂唔住~
所以我願望表都有打...
希望可以搵到個我可以完全負出ge人啦...

2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


願望表 分類: 未分類

第一:年年可以去旅行(我中意去旅行)
第二:可以一直順利上到大學(咁就唔洗諗咁多野)
第三:識多d人&學多d野(中意學野&出街)
第四:搵到中意我ge人(奸...)
第五:屋企愈黎愈有錢(比錢我洗)
第六:身體健康(健康先可以去玩)
第七:世界和平(最行尼句)

點名:學上一手...黎過我個blog都要打尼篇野