我見到咁多人打我先又打尼篇blog...
都係戈句...開學啦~
好懶咁打尼篇野~
所以d內容應該會好行...
因為我會講今日有咩堂~
發生左咩事~
話說我今日返去戈時行左半個鐘~
如果係以前20分鐘左右就可以返到去~
我一路行一路食戈個唔知咩ge包~
返到去岩岩好唔洗遲到~
今日勁眼訓~
因為沉日個"小朋友"係高M搞生日會~
11點幾先走~
上到去之後就上堂~
第一堂上數學堂...係火箭佬教(一聽佢個名就知佢係比人蝦開戈種)
第二堂同第三堂都係電腦堂...尼個係禿鷹教(佢就聽人講好嚴)
第四堂係英文堂...班主任堂(今日重未有書~所以選科代)
我做左禿鷹個科代=.="
第五堂係中文堂...係冬梅教(佢好多野抄嫁...今年一定好慘T^T)
之後就中午放學啦~
返到去食戈雞雞~
戈隻雞真係"un"到咬唔爛~
當我想出門口戈時老豆竟然話車我返學...
重係要渣c+車~
就係咁我今日就唔洗熱咁返到學啦~
返到去之後就上第六堂~
第六堂又上數學堂~
因為我真係好眼訓...
所以係佢戈堂我就訓左教啦~
事關佢今焦講ge野全部都係小學野...
真係唔知佢想點~
最後戈堂係grammar堂...戈個miss唔記得左叫咩名~
我只係知道佢好麻煩...
4點放左學之後就用勁慢ge速度去總堂參加團契~
我行到去戈間"唔知咩利"ge文具鋪戈到買文具同簿~
d筆真係好平呀~
0.28筆筆都只係4蚊半~
我買完之後返到去總堂都只係45分左右...
今日團契性質係迎新~
有玩遊戲...好搞笑lo(因為我覺得尼篇野好長...詳情就搵我啦)
團契完左之後我就幫手執返d chair~
我發覺d人真係好差lo~
我一直係到執chair~
佢地都唔會黎幫手lo~
只係係到傾傾傾~
又阻住曬~
我戈時幾想鬧佢地呀~
整又係佢地整亂~
執佢地又唔執~
真係話佢地都失禮我~
打住咁多先~~比cm呀!!!
|