沉日因為快眼訓啦~
打漏左好多野~
1.沉日mona去完旅行之後送左隻唔夠訓ge黑眼熊比我~
戈隻熊可以引隻手入去玩嫁~
我見到佢戈時都有d唔捨得收~
因為佢係同另一隻狐狸買嫁~
我拎走左佢的話兩隻野就要分開~
2.沉日夜晚返去戈時又買多隻牛奶牛牛錢盎~
而家佢已經有半成飽啦~
今日2點返左總堂幫黃傳導對戈d讀經ge野~
我地由2點一直對對對到4點9...
真係岩岩好...
我原本都係定左5點前要走~
之後我就冒險咁再去過明愛啦...(上次話我36.7度唔好比入去T^T)
所以今次做左d手腳...
入去之前先幫個頭落溫~
比我成功偷入~
去到就一直傾傾傾...
最後就分左d野返屋企畫~
完畢~~多謝支持 |