最近因為放暑假~
所以唔記得左打blog~(sorry呀!!>_<")
尼排一係就好多野做~
一係就連續幾日係屋企打機~
都係時高時低~
最近開始左一樣新玩意-----篤波
原來真係幾好玩~
只係...如果兩個人去的話會覺得好貴T^T
我又有d沉上左尼樣野lu...=]
前幾日去左廣州玩~
4男2女...真係估唔到係借間屋一齊訓~
重要訓兩晚~
訓我隔離戈個胖仔d鼻寒好大聲~
戈兩晚真係地獄~
冇咩訓過T^T
第一日去到只係搵地方住...食d野...行左附近一陣就返左去~
我地發現左戈到有個好好好大ge超市~
所以就係戈到行左一陣...就買左兩車野啦=="
本來諗住戈間屋有爐...可以煮野食...所以就買左包水餃諗住做早餐...
點知戈個屋主做到咁絕...有爐冇煲...真係玩死我地~
第二日去長隆玩~
終於見到佢地著比基尼啦~~XD
我地由早上10點一直玩到5點幾~
真係玩到由水裡面到上水泡ge力都用曬~~^^"
之後又去過戈個好大ge超市~
今次又係兩車...=="
因為吸取左第一日ge教訓~
所以今次唔買早餐~
諗住交左屋之後直接出去食~
我地玩到12點幾戈時個個都好眼訓~
就返返房訓...當我訓係張床戈時一合埋眼...
可能係因為戈日玩得太多水...
感覺上好似係水到咁~
浮黎浮去...感覺好正!!
第三日我地諗住去行街...
而且又要拎返曬d野一齊行~
殘酷ge現實終於來臨啦T^T
因為第二日曬左成日太陽~
所以個個人個膊頭都痛到死...重話要咩住d行李行街...
我地中午去左食日本野~
之後去左狀元方戈到買野~
我買左3件衫...本來諗住買多幾件~
但係費事比mama鬧我買咁多衫返去~
所以...就冇再買啦~
因為有個野話越秀南車站戈d車唔同d~
所以到6點幾就返返去越秀南車站戈到返珠海~
原來諗住係車到訓陣ge我...
最近竟然冇訓過~
戈兩日我訓得最多只係6點鐘...
我而家都佩服自己點解唔訓~
戈到澳門之後戈兩日都係屋企冇出去~
因為個膊頭好痛...而且又甩皮~
就係咁...我就係屋企打左兩個機~
尼次係我第一次覺得係屋企打下機過一日都唔錯~
|