您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 2
累積人氣: 15459
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 5 日  星期日   晴天


2009-07-05 分類: 未分類

最近因為放暑假~
所以唔記得左打blog~(sorry呀!!>_<")
尼排一係就好多野做~
一係就連續幾日係屋企打機~
都係時高時低~
最近開始左一樣新玩意-----篤波
原來真係幾好玩~
只係...如果兩個人去的話會覺得好貴T^T
我又有d沉上左尼樣野lu...=]
前幾日去左廣州玩~
4男2女...真係估唔到係借間屋一齊訓~
重要訓兩晚~
訓我隔離戈個胖仔d鼻寒好大聲~
戈兩晚真係地獄~
冇咩訓過T^T
第一日去到只係搵地方住...食d野...行左附近一陣就返左去~
我地發現左戈到有個好好好大ge超市~
所以就係戈到行左一陣...就買左兩車野啦=="
本來諗住戈間屋有爐...可以煮野食...所以就買左包水餃諗住做早餐...
點知戈個屋主做到咁絕...有爐冇煲...真係玩死我地~
第二日去長隆玩~
終於見到佢地著比基尼啦~~XD
我地由早上10點一直玩到5點幾~
真係玩到由水裡面到上水泡ge力都用曬~~^^"
之後又去過戈個好大ge超市~
今次又係兩車...=="
因為吸取左第一日ge教訓~
所以今次唔買早餐~
諗住交左屋之後直接出去食~
我地玩到12點幾戈時個個都好眼訓~
就返返房訓...當我訓係張床戈時一合埋眼...
可能係因為戈日玩得太多水...
感覺上好似係水到咁~
浮黎浮去...感覺好正!!
第三日我地諗住去行街...
而且又要拎返曬d野一齊行~
殘酷ge現實終於來臨啦T^T
因為第二日曬左成日太陽~
所以個個人個膊頭都痛到死...重話要咩住d行李行街...
我地中午去左食日本野~
之後去左狀元方戈到買野~
我買左3件衫...本來諗住買多幾件~
但係費事比mama鬧我買咁多衫返去~
所以...就冇再買啦~
因為有個野話越秀南車站戈d車唔同d~
所以到6點幾就返返去越秀南車站戈到返珠海~
原來諗住係車到訓陣ge我...
最近竟然冇訓過~
戈兩日我訓得最多只係6點鐘...
我而家都佩服自己點解唔訓~
戈到澳門之後戈兩日都係屋企冇出去~
因為個膊頭好痛...而且又甩皮~
就係咁...我就係屋企打左兩個機~
尼次係我第一次覺得係屋企打下機過一日都唔錯~

2009 年 6 月 23 日  星期二   晴天


2009-06-23 分類: 未分類

今日好無聊~
一起身就食飯~
食完飯就換3返學~
本來今日係唔洗返嫁~
點知學校要每班簡12個人去"坐"
3點45分返到去...
點知等等等...
等到4點半先開始~
聽人講原來何厚鏵都係嶺南門生~
重話佢上年畢業典禮有黎~
真係估唔到=="
d呀sir miss講完一輪廢話之後~
就開始頒畢業證書啦~
見到d人一直上去...
但係d名又唔係跟住d人咁講...
真係唔知佢想點=="
講曬d野~
咩咩獎都比曬啦~
佢竟然同我搵班上台唱歌都會走音ge歌詠黎...
唱完諗住得救啦...
點知重大獲~
戈班舞蹈組上台...
尼個先係王道...
d舞真係笑到我死...XD
其實佢地咁辛苦~
我都唔想笑嫁~
但係佢地做d野真係頂唔順...
下次如果上網搵到的話比你地睇下^^"
跟住我地學校有個拎過火炬ge呀sir上台表演棍術~
之後就完左~
開頭諗住比d家長走先啦~
點知d畢業班走得戈個miss都唔係我地戈d"坐"ge走~
唉...之後就返左黎~
hea左一耐~
而家打尼篇野~

2009 年 6 月 19 日  星期五   晴天


2009-06-19 分類: 未分類

今日返去拎成績表...
唉...其實都唔係咁想拎...
因為d成績過唔到自己戈關~
聽到名次戈時都唔覺開心~
如果係以前...
尼個名次我會好開心~
但係我覺得今次我真係冇咩努力...
尼個成績唔應該係我...
真係想返返考試戈時考多次...=="
可惜人生唔可以倒帶...
好似打得好愁咁~
都係講返d開心野岩我~
我6月尾去廣州玩~
7月返夏令~
8月...盲 冇野做~T^T

2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


2009-06-16 分類: 未分類

沉日收到一個電話~
賢弟弟話佢生日~
夜晚去唱k~
我聽到佢叫戈d都係乖仔先去~
不過估唔到連全級第一戈個都去~
佢真係勁~
明明去NEWAY...
戈班野竟然話係塔可到等~
真係唔知想點=="
去到之後係戈到食埋野~
賣單戈時發覺有樣野好搞笑~
佢比九折你之後又要+1~
(100蚊九折再+1...姐係鏗左1蚊)
我真的笑了...
賣完單之後班野重話去食糖水~
食呀食...
食完返到屋企戈時都差唔多3點lu~
沖完涼再冷靜左一陣之後就訓左啦~
沉日洗d錢令我好心痛T^T
無啦啦洗多左筆錢...
唉...早知上星期就存少200蚊啦~
不過估唔到原來讀書第一戈條友唱歌原來咁勁~
更加估唔到ge係全男班~
全部平時都係書呆子~
竟然有咁....................(秘密)ge另一面~
打到尼到~訓教教

2009 年 6 月 11 日  星期四   晴天


2009-06-11 分類: 未分類

今日終於考完試啦~
雖然感覺同之前冇咩唔同~
不過就鬆曬~
係前幾日...
我係夜晚溫緊書ge時候
好無聊咁睇下個電話d野~
我發現到一首好耐冇聽過ge歌<<不要驚動愛情>>
我重記得生活營岩岩完戈個星期...
有好多人好中意唱尼首歌~
而現在...有幾多個重會記得尼首歌呢?
之前我覺得好奇怪~
首歌有咩咁好聽呢!?
但係當我再聽返ge時候...
有一種好奇特ge感覺~
先發覺原來尼首歌真係幾好聽~
我將尼首歌送比你地~
希望你地中意啦!!!