您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 5
累積人氣: 15480
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


2009-05-14 分類: 未分類

最近我開始迷上左扭計骰~
話說我係補習社見到f1戈d令仔玩骰仔~
特別係我隔離戈個野係我面前玩~
搞到我都有d想玩~
其實我之前都想試下玩~
但係一直都冇玩~
上星期係玩具城見到個骰仔~
雖然佢係20蚊~
但係我諗都冇諗就買左~
因為我知道我一定會玩好耐~
直至而家我都覺得我冇買錯~
佢對我黎講係物超所值...
我而家對佢ge興趣甚至比psp重高~
當我拎返學校玩之後...
而家我後日戈個同我一樣迷上左扭骰仔~
今日坐我前面同右面戈個條友仔都諗住去買~
當你見到有人玩骰仔戈時你都會比佢吸引...
唔信!?咁你下次就睇下我扭骰仔啦^^"

2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


2009-05-13 分類: 未分類

繼電腦考試一半人0分後又一力作~
物理6成人得10幾分~
物理同電腦都係同一個呀sir教...
真係個個都唔中意佢=="
話說今日派左物理啦...
我................唔合格T^T
得55分...
全班得2個人合格~
分數分別係60同67分~
我係第三高分=="
不過尼個唔可以比我做籍口=="
唔合格就唔合格~
人地做到GE野我竟然做唔到~
戈死個呀sir出ab卷~
b卷好做過a卷~
我竟然拎左a卷...
我前後左右戈d都係10幾分~~XD
聽日數學測驗~
我應承左我前面戈個野同佢溫數=="
去到筷m戈時竟然狂撞到人~
之後唔知點解一個一個咁黎...
後來整到迫左我出黎~
黎戈d都係女仔(正!!)-v-"
但係可惜冇一個係我target~可惜可惜@_@"
得我一個著校服...
搞到我好都好想返屋企換3...
之後笑笑笑...溫溫溫...
10點終於完啦~(救命)=口="
我就睇下佢地聽日幾多分~
唔合格戈d要請我食m記-v-

2009 年 5 月 11 日  星期一   晴天


2009-05-11 分類: 未分類

 

今日一起身戈時唔知點解好攰~
可能係因為沉日11點幾先返到屋企...
沖完涼訓戈時都點幾...
第一,二堂都ok精神~
但係到左第二堂小息就開始頂唔住~
一訓...就訓到第四堂個小息~
miss左兩堂=="
一堂係中文,一堂係數學~
中文唔洗理~
聽唔聽到係咁
數學好彩呀sir戈堂咁岩唔知點解冇講書~
同d學生吹水吹成堂...
到左第五堂我終於甦醒啦>_<"
戈堂起身其實有兩個原因:
1.訓左兩堂~訓得好爽...訓到我唔眼訓
2.上完第五堂就放學~所以未精精神神咁
跳過中午返學唔講~
4點放學之後又要去返工~
返到去寶寶之後又開始想訓...
班yw仔問d數學咁簡單~
都唔知點解佢會重係唔識做~
黎黎去去都係戈3條公式:
完全平方差
完全平方和
平方差

講都講到我眼訓~
7點幾先走~
2009 年 5 月 10 日  星期日   晴天


2009-05-10 分類: 未分類

我之前記錯左...
以為星期六係媽媽節
點知原來係星期日...=="
不過冇所謂啦
沉日同屋企人出左去食飯~
食到11點幾先返
因為好攰去左訓教
所以先冇打blog...
今焦11點起身~
12點半去左溫書~
溫到2點半左右
就去左化地瑪個open day~
行到4點半先走=="
立即"飛巴"去萬豪軒~
點知行錯左第二邊~
遲左10分鐘先到達=="
之後就搵"黃先生"
我做場地總務~
其實只係打雜=="
比d咪...推野咁~
7點開始10點~
其中我重聽到粵曲添...
10點完場之後重要搬返d野返總堂~
11點先走得
返到黎立即去左沖涼~
就打左尼篇野~
聽日重要返學~
下次再打

2009 年 5 月 8 日  星期五   晴天


2009-05-08 分類: 未分類

聽日測物理~
本來我前面戈個話搵我夜晚去溫書~~
但係佢冇約我時間就走左~
所以我而家先可以咁得閒咁打尼篇野~
聽日第一堂測~
我睇下佢聽日會得幾多分...-v-
我星期六日應該都會幾忙~~
好多野做~~~~^^"
我一唔出街就會不爽~
期待尼兩日會好好玩...