沉日好忙~~
約左人2點半溫書~
點知一起身就遲到~
用左半個中食飯換3出門口~
到左戈時已經3點lu~
溫溫溫...一直溫到6點就走人~
返屋企比低d野就立即去大6~
去到就配左個新眼鏡~
再去買左兩把遮...
返到黎戈時已經11點~
沖完涼再搵完本書已經點幾...
就訓左啦~
冇打blog~
所以而家補返~
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日真係傳奇的一天...
好似做左個應召男咁=.="
話說我今日返學戈時都冇咩野~
下午放學之前3分鐘收到補習社哥哥通知今日唔洗返工~
本來都覺得好爽~
點知收到call有人需要我教佢數~
咁我見得閒未應佢call lo~
點知佢5點半先得~
就到我係中央到睇左一份報紙...XD
之後就去左高m溫數~
溫到6點50分左右個fd話要返屋企~
咁岩戈個時間又有個fd打黎話叫我陪佢去買鞋...
我見佢講到好似想喊咁...= ="
我就只好過去啦~
之後就買買買...
買完之後就閃人~
我記得戈間野離佢屋企只有兩三分鐘ge路程~
都唔知點解要搵我陪佢去買野= ="
買完之後都7點50分啦~
岩岩好用左一個鐘頭ge時間~
之後就拿拿淋去水坑己坐車返去食飯啦~
因為戈時真係好餓....T^T
返到屋企一除左件冷3第一時間就走左去食飯~
食幾俊飯覺得好熱...
所以中途一度離場去左吹風扇~
吹左一陣再出返黎再戰~
食完飯之後就立即去沖涼~
沖完涼就甪黎打blog啦~
|