您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 1
累積人氣: 15458
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


2009-04-24 分類: 未分類

哈哈~~今次尼篇野純粹呃留言!!
各位唔好怪我呀>_<"
呵呵...

2009 年 4 月 23 日  星期四   晴天


2009-04-23 分類: 未分類

沉日上堂戈時...
呀sir教緊我地d定理戈時~
我後面戈個野竟然無啦啦講左句『中出定理』
佢講左之後成班都好驚訝...
靜左1秒...
之後就狂笑~
當然我都有啦=]
個呀sir竟然同我後面戈個野繼續口角...
但係令我最驚訝ge唔係尼兩樣野,,,
我地笑緊戈時有大部分女仔都冇笑~
佢地唔笑唔係因為冷...
係因為大部分女仔都唔知『中出』係咩意思...
我知道戈時真係笑到出唔到聲~
d女仔狂問男仔點解...
作為男仔ge我地當然係唔講得啦~
想死咩...
真係搞笑=="

2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


2009-04-21 分類: 未分類

已經成年冇搞過個blog啦~
沉日為左d fd...
所以就決心搞搞佢~
所以夜晚就用左我差唔多成2個鐘ge時間佢整佢~
大家記住留cm呀~
我整得好辛苦嫁!!

2009 年 4 月 20 日  星期一   晴天


2009-04-20 分類: 未分類

沉日好忙~~
約左人2點半溫書~
點知一起身就遲到~
用左半個中食飯換3出門口~
到左戈時已經3點lu~
溫溫溫...一直溫到6點就走人~
返屋企比低d野就立即去大6~
去到就配左個新眼鏡~
再去買左兩把遮...
返到黎戈時已經11點~
沖完涼再搵完本書已經點幾...
就訓左啦~
冇打blog~
所以而家補返~


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日真係傳奇的一天...
好似做左個應召男咁=.="
話說我今日返學戈時都冇咩野~
下午放學之前3分鐘收到補習社哥哥通知今日唔洗返工~
本來都覺得好爽~
點知收到call有人需要我教佢數~
咁我見得閒未應佢call lo~
點知佢5點半先得~
就到我係中央到睇左一份報紙...XD
之後就去左高m溫數~
溫到6點50分左右個fd話要返屋企~
咁岩戈個時間又有個fd打黎話叫我陪佢去買鞋...
我見佢講到好似想喊咁...= ="
我就只好過去啦~
之後就買買買...
買完之後就閃人~
我記得戈間野離佢屋企只有兩三分鐘ge路程~
都唔知點解要搵我陪佢去買野= ="
買完之後都7點50分啦~
岩岩好用左一個鐘頭ge時間~
之後就拿拿淋去水坑己坐車返去食飯啦~
因為戈時真係好餓....T^T
返到屋企一除左件冷3第一時間就走左去食飯~
食幾俊飯覺得好熱...
所以中途一度離場去左吹風扇~
吹左一陣再出返黎再戰~
食完飯之後就立即去沖涼~
沖完涼就甪黎打blog啦~

2009 年 4 月 19 日  星期日   晴天


2009-04-19 分類: 未分類

沉日好夜先訓...
今日又要返學~
所以冇咩精神~
之後個班主任話叫我個幾個同學去咩科技展~
我5點開始出門口~
點知坐到去係5點50分= ="
去到之後一個學生都見唔到~
打比佢地先知原來改左地方~
就飛巴過去啦~
去到之後坐左一陣就走得...
就同D同學行去水M到食M記~
食食食...食到7點40分就返屋企...
返到屋企之後先知要去打邊爐...
就立即再出去啦~
食到我就死就死...
食完野之後無聊去左天客隆睇野~
點知比我發現左我好耐好耐都冇食過ge包裝捧捧糖~
所以就一次過買曬所有色啦~
比你地睇下啦~~