您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 2
累積人氣: 15477
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天


2008-07-19 分類: 未分類

前幾日我返房戈時呀媽無啦啦好大力咁開我道門~
撞到我個頭...
我一路用手按住個頭一路同佢嘈...
當我一拎開隻手睇下戈時...
見到有血~
唔知點解我突然靜曬~
我靜唔係因為嚇呆左...
但係戈時我個心立即靜左落黎~
而且戈時我竟然冇嬲呀媽...
可能我真係撞傻左啦~
都唔知會唔會破相~
不過算啦~
順其自然...

2008 年 7 月 14 日  星期一   晴天


2008-07-14 分類: 未分類

尼幾日都係十下十下咁過~
最近個人靜左好多...
唉~呀媽唔比我去生活營呀...
究竟點先可以去?
如果呀媽比我去ge話佢叫我做咩都得~
沈晚....呀媽話高三/大學要我去外國讀書...
我真係唔想去呀....
但係...佢叫到...我都冇得選擇啦
如果我真係去左外國讀ge話~
雖然可以好自由...
但係戈到我咩人都唔識~
到時我一定會好自閉...
雖然唔係尼一兩年姐~
但係感覺好快就會到...
我想做一個平凡d ge人...
是但搵份工~
普普通通咁過...
唉...聽天由命啦!

2008 年 7 月 10 日  星期四   晴天


2008-07-10 分類: 未分類

今日...我層經有諗過如果我死左ge話~
我身邊ge人會有咩改變呢?
尼個世界又會有d咩改變呢?
可能會有一部份ge人會為左我而喊...
但係好快就會冇事...
我好快就會係你地心見中消失...
當我打緊尼篇野戈時...
有幾多個係會知道我而家ge心情會係點?
我發覺...原來我身邊根本就冇一個人可以借膊頭比我...
係人地心目中...
男仔一定要好堅強...
但係男仔唔係人咩?
唔可以有唔開心ge時候咩?
我已經感覺唔到以前ge我在那裡了...
雖然我唔會做出違反自己原則ge事---自殺
但係...你地將唔會見到以前ge我了

2008 年 7 月 9 日  星期三   晴天


又點下名先... 分類: 未分類

俾我GE人::章魚....(哈哈...)
''1.名::HARRY
''2.年齡::都話左係秘密
''3.生日x日期::8月8號....各位~識做啦!!!禮物呀
''4.學校::澳門GE某一間
''5.班別::高一
''7.學號::唔知...   
''8.班主任::高明SIR       


●●●fd篇●●●
-9.最低能::曦....
-10.最傻::IVY....
-11.最令女::朱古力小妹妹
-12.最令仔::小葵
-13.最可愛::章魚仔....
-14.最樣衰::唔知道....
-15.最賤格::都唔知....
-16.最有魅力::好多唔知呀....
-17.最受歡迎::小葵...呱
-18.最有異性緣::都係小葵
-19.最老友::曦~係唔係好開心呢

 

○○○愛情篇○○○
-20.初戀係幾時::前年12月
-21.而家有冇情人::冇BO            
-22.有的話,,暗戀定明戀::冇呀!!!
-23.暗戀的話做咩唔表白::D問題好煩....        
-24.明戀既,,對方因咩唔接受::妖~咁多無聊問題...
-25.為佢做過最傻既事::都冇...點做呀
-26.點識佢::XXXXXXXXXXX
-27.最想知道佢d咩::XXXXXXXXXX
-28.如果佢有一日同你講佢聽日就死你會點::XXXXXXXXX
-29.同佢做過最幸福,,最開心既事::XXXXXXXX
-30.希望佢點睇你::用眼


◎◎◎三選一篇◎◎◎
-31.日本,,英國,,美國::日本     
-32.老鼠,,蚊,,烏蠅::蚊   
-33.hello kitty,,melody,,monchhichi::hello kitty...呱    
-34.水,,牛奶,,茶::牛奶
-35.廁所,,廚房,,垃圾房::廚房      
-36.電話,,電腦,,電視::電腦          
-37.中文,,英文,,普通話::中文       
-38.飛輪海,,棒棒堂,,f4::F4      
-39.周杰倫,,陳冠希,,古巨基::周杰倫
-40.twins,,hot cha,,at17::twins     
-41.背書,,食藥,,介手::背書          
-42.紅,,白,,藍::藍                    
-43.唔貶眼10分鐘,,唔呼吸10分鐘,,唔吞口水1個鐘::唔吞口水1個鐘    

※※※點名篇※※※
被點的13人請完成100問!
a) WING
b) 朱古力妹
c) 曦
d) 小葵
e) IVY
f) 章魚仔
g) 雪
h) CATHY
i) 羅白頭
j) 野貓
k) 小便
l) 672
m)暉

-44.a係低b,,白痴定弱智::白痴
-45.j同你表白你會接受佢嗎::佢係男仔黎嫁
-46.如果d同e死左拜邊個先::d   
-47.比你咬c一啖,,你咬邊度::手      
-48.f既口頭蟬::成日都屈我d雪糕                        
-49.h同b一齊去火星邊個會第一個番地球::b  
-50.g最中意去邊::返大陸                      
-51.a同你做過最親密既事::打波           
-52.如果l係同性戀者你會點::打獲佢        
-53.搵4個字形容m::唔識形容                 
-54.k最了解你d咩::打機                    
-55.有冇試過發i脾氣::好似冇                
-56.e關心你嗎::ok啦                      
-57.d有咩祕密淨係得你知::秘密...      
-58.a住邊::住...澳門                           
-59.b識唔識l::唔識                         
-60.h同k一齊望住你,,你會向住邊個嘔::向住地下嘔...  
-61.a-m邊個最討厭::i 呱                 
-62.最受歡迎呢::b/d 呱                 
-63.如果i同你講知道左個關於你既祕密::佢唔會知我ge秘密嫁...
-64.c最吸引既部份::把口賤...不過心地唔差ge                              
-65.你最想咀咒g咩::識到我係妳ge不幸                                
-66.a-m簡一個做你兄弟姊妹::d(做契細佬...講笑)                
-67.k望住你好耐,你會覺得係發生左咩事::佢發展左我d秘密    
-68.f既愛人係::尼個....問佢自己啦                                     
-69.用一個字形容c個樣::賤                             
-70.最想同a-m邊個拍拖::b...呱(之前有諗過^^")                  
-71.咀咀呢::同n...(n未出現)                                   
-72.攬又簡邊個丫::我ge兄弟(c,d,i,j,k)                        
   

???無聊篇????
-73.有冇偷聽人地講電話::有                      
-74.有冇試過寫名寫錯愛人個名::冇            
-75.有冇試過連續打錯密碼超過10次::冇        
-76.有冇試過拎住舊擦膠,一邊係咁搵::唔記得~可能有都唔定 
-77.會唔會呼氣落塊鏡度之後係上面寫字::好似有  
-78.係街偷望人地隻錶睇時間::有                
-79.自己一個人搭lift時唱歌::冇                   
-80.上到巴士先發現冇帶錢::冇                 
-81.偷偷地拍人之後擰轉身::有                 
-82.係張紙上面寫d火星文::有                  
-83.同人鬥唔貶眼::有                              
-84.跳樓梯::有~重整親過                                       
-85.經常自己一個出街食野::唔會                
-86.會唔會扮狗吠::冇                              
-87.曾經有冇衝動想試下食屎:冇                
-88.有冇用橡筋射人::有~初1戈時同k狂彈1個野                       
-89.有冇同路過既司機揮手::點頭就有                  
-90.番錯屋企::冇                                   


§§§鬥多篇§§§
-91.食飯vs食面::飯                                   
-92.講粗口vs舉中指::舉中指                           
93.著p.e衫vs校服::校服                               
-94.被愛vs愛人::被愛                                 
-95.訓教vs打機::訓教                                   
-96.傾電話vs sms::傾電話                                
-97.筆vs衫::衫                                         
-98.聽歌vs msn::msn                              
-99.喊vs笑::笑                                         
-100.覺得呢100題好唔好玩::唔好.....不過想點人玩姐              

2008 年 7 月 5 日  星期六   晴天


=V=''點名了 分類: 未分類

規則:
1. 請被點到的8個人在三星期內回覆~~
2. 問題不得改變
3. 答案不准重複
4. 不准重複叫人 [ 能傳多遠就傳多遠 ]
----------------------
被點人: Gloria,ivy,wing,672,cathy,Sut1,曦,小葵


 

01. ID:harry
02. 暱稱:harry哥
03. 年齡:不能說秘密(^^")
04. 生日:08/08
05. 性別:男
06. 血型: O
07. 星座:c子
08. 生肖:羊
09. 身高: 165
10. 體重:50
11. 近視/散光(左):300
12. 近視/散光(右):300
13. 個性:自閉...
14. 嗜好:出街
15. 專長:訓教
16. 用一個詞形容自己:守口如瓶
17. 學校: 粵華中學
18. 類組: 男校
19. 居住地: 沙梨頭
20. 頭髮長度:短
21. 有無染髮/髮色:冇
22. 頭髮直/捲: 直
23. 耳洞或其他穿洞的數量: 0
24. 有無刺青:冇
25. 睫毛長短/濃密程度: 短
26. 單/雙眼皮: 單
27. 眼珠顏色:黑
28. 眼睛形狀:圓形
29. 外型:瘦
30. 自喻的動物:c子
31. 想養的寵物:狗
32. 養過的寵物:金魚
33. 房間最多的玩偶/數量: 10
34. 討厭的動物: 惡魚
35. 最喜歡的國家/語言:英國/廣東話
36. 最想去的城市:日本
37. 最喜歡的季節:春天
38. 最喜歡的花:玫瑰花
39. 最喜歡的味道:甜
40. 喜歡異性或同性:異性
41. 喜歡異性類型 :岩傾
42. 現在有沒有喜歡的人: 沒有...呱
43. 喜歡的食物:西瓜,芒果,朱古力,粟米
44. 喜歡的飲料:lemon tea
45. 喜歡的音樂:童話
46. 喜歡的地方:公園
47. 喜歡的電影:不能說秘密
48. 喜歡的卡通人物:大雄
49. 喜歡的顏色:黑,白,藍
50. 喜歡的數字:8
51. 喜歡的時間:14:00~20:00
52. 喜歡的日子:聖誕節,元旦,新年,我ge生日
53. 討厭的食物:內臟
54. 討厭的飲料:苦瓜茶
55. 討厭的音樂:冇
56. 討厭的地方:臭ge地方
57. 討厭的電影:斷背山
58. 討厭的顏色:綠
59. 討厭的數字:4
60. 討厭的日子:月尾
61. 心情好的時候做什麼:出街
62. 心情差的時候做什麼:自閉
63. 什麼時候會哭:極度傷心戈時
64 . 害羞時的表情/動作:唔出聲
65. 是否抽煙:否
66. 是否喝酒:否
67. 是否任性:一般
68. 有無工作經驗:有...呱
69. 下輩子想當人或物:鳥
70. 下輩子想當男生或女生:男生
71. 做過最有勇氣的事情:搵工
72. 做過最後悔的事情:用右手寫字
73. 最討厭的事情:咩獲
74. 做過最瘋狂的事情:4點出夜街同人吹水
75. 失眠的時候做什麼:呆
76. 無聊的時候做什麼:打電話搵人吹水
77. 去過最詭異的地方:防空洞
78. 聽過最無言的一句話:我地絕交啦
79. 覺得最神奇的事情:我出世
80. 最常跟朋友分享的事情:無聊野
81. 參加過的社團:生活營
82. 是否會用樂器/哪種樂器:否
83. 是否重修/重考:唔知道係咩
84. 外出穿著類型:是但
85. 覺得自己說過最有道理的一句話:原諒自己,放過別人