我岩岩諗起先發現...
原來我已經冇上qooza三日有多啦~
就等我一次過打返曬之前所有ge事啦~
11月28日 (六)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日係家姐返黎ge日子~
早上返學基本上成日都係玩住咁過~
最後戈兩堂本係體育堂~
但係因為我班有8個人去左考政府個唔知咩試~
所以就決定唔跑松山一次~
改左睇"殺人犯"
原來個仔仔先係兇手...
中午返到屋企換完衫食埋飯之後
就去左睇"2012"~
場戲真係幾好睇bo...
d場面真係好震撼~
睇完之後就同屋企人去左美食節~
食左150蚊野就飽飽lu~
都唔知點解mona可以用幾百蚊...
到左9點半左右就閃人~
去左陪家姐買野...
個抵死家姐返到黎戈時又唔買定~
點知太夜d鋪頭close曬~~
笑死我....
11月29日 (日)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
沉日因為搞好多野所以3點幾先訓~
今日1點45左右先起身~
家姐9點就飛左去上海lu~
起左身之後搞定曬d野都差唔多3點~
係屋企呆左一耐就出左街~
去左琴行搵mona~
之後就去左水坑尾~
又去左慈幼~
再去左南灣湖~
真係笑死我啦~
我都係第一次落去戈到~
原來又幾好玩bo...
有機會去多次先...=]
真係好開心~~~~
11月30日 (一)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日冇咩野~~
都係好似平時咁返學~
沉日夜晚重裝左部電腦就訓左~
今日係"08"員工自發出去食野ge日子~
放左學之後就同我莉面戈個同學仔去左"08"搵夢瑤姐姐~
我地開頭以為佢6點放工嫁...
點知個死人業同學今日有講座~
要7點先返得工~
搞到夢瑤都要7點先放工~
我地就好死蠢咁白白浪費左個半鐘...
之後就坐車去高士德"潮館"食戈個好似打邊爐戈個野~
點知比人老點左...
原來暫時係唔可以堂食...
我地只好是但叫d野食左佢閃人~
8點半就返左去睇"巴不得爸爸"...XD
開機之後覺得部電腦有d怪怪地...
唔知點解update唔到"Windows XP Service Pack 2"
我戈個而家都係"Windows XP Service Pack 1"...
搵到我msn都上唔到...
因為msn9.0要"Windows XP Service Pack 2"先得~
我就抱有遺憾咁...訓左=]
12月1日(二)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日同沉日差唔多~
都係解決唔到尼個問題~
不過+多一個psp2000v3破解問題...
都係搞唔定...
做咩咁多咁難ge野係我身邊出現嫁... |