您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 3
累積人氣: 15478
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 11 日  星期五   晴天


12月11日 分類: 未分類

今日其實都冇咩特別~
話說今日有地理測驗~
背d人名多到嘔~
個個d名都奇怪到死(中文譯名)
但係好彩問題都易背~
測驗戈時見到最後戈版有d無奈
因為成版都係問d未聽過ge野
叫我地講自己ge想法
但係次次尼部分成班都冇幾個拎到分~
我都對戈16分絕望lu...=..="
放左學之後同卓同學去黑沙環拎錢~
之後請左佢飲野~
返到屋企戈時買左個"豬米"(豬扒米粉)
再就腳走左去超市買左好多野食~
今日都幾開心

2009 年 12 月 6 日  星期日   晴天


1205放風箏 分類: 未分類

沉日測數學...
睇黎我都凶多吉小嫁啦...
睇肉堂又跑...
跑完之後就走左去打乒乓波~
我而家先記得原來我咁大個仔只係玩過一次咁大把~
沉日係第二次玩...
原來乒乓波都幾好玩~
中午就同小mona去左黑沙玩"風箏"~
這玩意我真係第一次玩~
第一次放就跌左落水~
個風箏係曬d沙...
之後好搞笑咁走去個沙灘邊到等d水沖過黎戈時洗洗佢~
真係差dd我隻鞋就入水啦~
之後又再一次放風箏~
順利升空!!!
重將d線放到盡曬~
之後7點左右就坐車返去~
9點去東昇食野...
點知等到9點半先有位~
食完都11點半lu~
1點訓教教...

2009 年 12 月 1 日  星期二   晴天


四合一 分類: 未分類

我岩岩諗起先發現...
原來我已經冇上qooza三日有多啦~
就等我一次過打返曬之前所有ge事啦~

11月28日   (六)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日係家姐返黎ge日子~
早上返學基本上成日都係玩住咁過~
最後戈兩堂本係體育堂~
但係因為我班有8個人去左考政府個唔知咩試~
所以就決定唔跑松山一次~
改左睇"殺人犯"
原來個仔仔先係兇手...
中午返到屋企換完衫食埋飯之後
就去左睇"2012"~
場戲真係幾好睇bo...
d場面真係好震撼~
睇完之後就同屋企人去左美食節~
食左150蚊野就飽飽lu~
都唔知點解mona可以用幾百蚊...
到左9點半左右就閃人~
去左陪家姐買野...
個抵死家姐返到黎戈時又唔買定~
點知太夜d鋪頭close曬~~
笑死我....

11月29日   (日)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
沉日因為搞好多野所以3點幾先訓~
今日1點45左右先起身~
家姐9點就飛左去上海lu~
起左身之後搞定曬d野都差唔多3點~
係屋企呆左一耐就出左街~
去左琴行搵mona~
之後就去左水坑尾~
又去左慈幼~
再去左南灣湖~
真係笑死我啦~
我都係第一次落去戈到~
原來又幾好玩bo...
有機會去多次先...=]
真係好開心~~~~


11月30日   (一)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日冇咩野~~
都係好似平時咁返學~
沉日夜晚重裝左部電腦就訓左~
今日係"08"員工自發出去食野ge日子~
放左學之後就同我莉面戈個同學仔去左"08"搵夢瑤姐姐~
我地開頭以為佢6點放工嫁...
點知個死人業同學今日有講座~
要7點先返得工~
搞到夢瑤都要7點先放工~
我地就好死蠢咁白白浪費左個半鐘...
之後就坐車去高士德"潮館"食戈個好似打邊爐戈個野~
點知比人老點左...
原來暫時係唔可以堂食...
我地只好是但叫d野食左佢閃人~
8點半就返左去睇"巴不得爸爸"...XD
開機之後覺得部電腦有d怪怪地...
唔知點解update唔到"Windows XP Service Pack 2"
我戈個而家都係"Windows XP Service Pack 1"...
搵到我msn都上唔到...
因為msn9.0要"Windows XP Service Pack 2"先得~
我就抱有遺憾咁...訓左=]

12月1日(二)
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
今日同沉日差唔多~
都係解決唔到尼個問題~
不過+多一個psp2000v3破解問題...
都係搞唔定...
做咩咁多咁難ge野係我身邊出現嫁...

2009 年 11 月 27 日  星期五   晴天


資訊科技週(電腦節/電腦展) 分類: 未分類

今日上完第一堂之後就坐miss架車過去IT展啦~
話說沉日第3堂之後戈個小息~
個電腦呀sir無啦啦叫我出去...
佢個樣好認真...
我重以為佢有咩事要鬧我...
點知佢就同我講問我聽日去睇住學校個攤位好唔好...
我之前以為今年個IT展都係塔石~
重一直係到等佢開展~
點知呀sir一講先知原來今年去左macau tower~
而且佢又話只係需要做今日姐~
所以我就一口應承左啦~
去到戈到諗返起好多野~
之前都有係IT展做過PT~
估唔到今年係以唔同身份去~
見到好多學校都有參展~
其中...係高美士竟然比我見到伍彩仙(尼個名係唔係好怪呢...)
不過都冇咩講野~
因為佢地只係黎左個上午~
我地一共4個人~
但係戈到得2張chair~
所以只好企下坐下咁啦...
點九先出得去食飯~
係水坑尾鳳城到食左碗麵就返返去lu~
返到去就係戈到企到3點半~
見到呀sir係休息區~
我又走過去坐左陣~
呀...個呀sir同我地3個講叫我地參加遊戲設計~
4月9號要交...
都唔知點嘔比佢~
只好努力試下做啦...
7點半先返到屋企~
之後就食飯打blog~
好攰呀...
原來咩都唔做重攰過做野...

2009 年 11 月 24 日  星期二   晴天


各位注意!!! 分類: 未分類

岩岩諗諗下先發覺我今個星期都幾精彩~
除左星期四/日冇野做/冇地方去之外...
其餘ge都有booking~
你地快d搵人領埋星期四/日佢啦...XD
其餘ge事因本人尼個moment實在好懶...
所以就唔打咁多野啦~