今日第一堂中文堂~
我地叫個miss改默書...
因為課"庖丁解牛"下星期二就話默~
但係我地連字都未識讀lo=.="
今次尼課又長又多唔識讀ge字bo...
我地都係冇辦法先叫個miss改~
而且我地ge進度又比其餘兩班快~
所以個miss最後都比我地推遲到再下一個星期先默...正!!
之後戈兩堂分別係數學同化學(略...=])
最後兩堂係體育~
我地要跑松山呀~T^T
而家尼個天氣又乾又凍...
真係一路跑一路凍~
我幾經辛苦終於跑完~
個喉嚨已經覺得乾到就裂開啦>_<"
今次跑步我有名次呀...(你地估下係幾多...頭十名內ge)
之後就返屋企換衫再食飯...
就立即去左總堂到開小組~
趕到我冇得洗頭...(註 : 我個頭淋到爆炸)
開完小組之後就同d小組員講大學ge野~
3點先落去返團契(註 : 我星期三返左...內容一樣先遲落去)
不過4點就走左 lu~
之後就去左水坑尾~
再之後去左美食節~
有間野d粒粒粟米真係又好味又平...(註 : 碗野只係5蚊!!!)
我記得間鋪戈到好似有個豆漿個"豆"字嫁~
真係食到我想再食多幾碗呀!!!
之後就去左甜品區...
睇幾睇無啦啦發現左有間野有個字野錯左...(再註 : 間野叫Iris個"柸"字)
食到7點左右就立即坐車去睇"洪卓立"啦...
我地去戈個"2009全澳歌唱比賽----決賽"
表演嘉賓有洪卓立,劉浩龍&胡琳~
基本上各個嘉賓都唱左兩首歌~
到左10點45分左右就完左啦~
我走戈時竟然見到初三戈時一齊補習過ge一位補習生~
不過佢應該見唔到我...
明明我就係佢右面~
不過佢平時都係咁嫁啦...
無聊都唔會左右望~
木頭一名(我估佢唔會尼我個blog睇先咁講=])
之後就係"香山"公園到傾計~
11點48分就去坐車~
12點08分就返到屋企啦~
睇完要留cm呀~(註 : 唔留者死!!!)
~~~~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~~ |