您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 0
累積人氣: 15485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 21 日  星期六   晴天


賽車第2天 分類: 未分類

今日係第2日賽車~
亦係我第3日放假天~
今天12點幾就起左身~
就3日以黎最早起身ge一日~
一起身第一時間當然就係開電腦啦...XD
食完飯之後就同媽咪一齊去做一件"神秘野"~
之後就去左我媽咪個"師母"戈到~
佢就開心啦...
一傾就傾左成個鐘~
可憐ge我係街邊食左成個鐘風......-v-"
當我唔想再等...
諗住一走了之戈時...
一個電話又要我返返去...
之後就去左驗眼~
個e生好搞笑~
我驗眼驗左1分鐘咁多多...
佢是但指兩個問我~
但係我又真係睇到bo~
所以好快就答左佢...
真係問得兩個咁大把...
問完就叫呀mother陪我去睇下d衫~
有佢係到未唔洗我比錢lo...XD
去買左兩件衫~
之後就返左屋企一陣...
到左8點就去美食節啦~
今次就輪到老豆比錢~
食極都食得150蚊~
食飽未只好返屋企lo~
點知個老豆又車我去"工場"
佢入去拎左兩袋野出黎~
問問佢先知原來係部dvd機~
佢就係因為一隻有兩萬幾首歌ge碟...
而買多部dvd機...
再+多部擴音器返黎...
戈到都千幾蚊...
我諗到都心痛...
你咁多錢買尼d野...
不如比曬我洗好過啦...=]
唔打lu...完!!

2009 年 11 月 18 日  星期三   晴天


放假lu... 分類: 未分類

今日終於睇曬"兩小無猜"啦~
等左成個星期先比我地睇埋個結局~
中午最後一堂化學堂"又"冇上lu~~
今次就因為佢自己生日...
所以佢就唔教書啦~~
我地戈班d人玩到癲曬...
真係咩都有得玩~
個呀sir就一直係到"睇戲"
睇到落堂~
我放左學之後就去左買暖包~
再就手去埋09到睇下呀"夢瑤姐姐"~
到左4點半就坐車返總堂返團契(我真係乖...XD)
雖然團契6點完...
但係我同呀榮傾到7點15分先走~
返到去換左衫立即就去左"東昇"打邊爐~
出去戈時唔覺凍...
但係食完之後峴返黎竟然凍到震曬~
聽日開始放假啦...
可以日日都訓到好晏...XD

2009 年 11 月 16 日  星期一   晴天


今天•兩天 分類: 未分類

今日我起身戈時得11度~
出到大廈門口先發現今日口能噴出"煙"~
返到學校之後我意外地平静~
上午基本上冇同咩人講野~
但係又竟然冇訓教bo~
都唔知早上做左d咩~
下午返到去又好多野講~
好似變左另一個人~
今日去左"偉記"~
排隊買野ge人龍排到出門口~
搞到我排左成20分鐘先買到~
戈到迫到我又廋左~(爛gag...=])
返到屋企真係"飢寒交迫"呀~
我冇辦法之下只好又整一碗公仔麵...
唉...沉日晚餐同燒夜已經係公仔麵~
而家又黎一碗...
點解我成日都要食公仔麵嫁(尼兩日...XD)

2009 年 11 月 15 日  星期日   晴天


美食節&歌唱比賽 分類: 未分類

今日第一堂中文堂~
我地叫個miss改默書...
因為課"庖丁解牛"下星期二就話默~
但係我地連字都未識讀lo=.="
今次尼課又長又多唔識讀ge字bo...
我地都係冇辦法先叫個miss改~
而且我地ge進度又比其餘兩班快~
所以個miss最後都比我地推遲到再下一個星期先默...正!!
之後戈兩堂分別係數學同化學(略...=])
最後兩堂係體育~
我地要跑松山呀~T^T
而家尼個天氣又乾又凍...
真係一路跑一路凍~
我幾經辛苦終於跑完~
個喉嚨已經覺得乾到就裂開啦>_<"
今次跑步我有名次呀...(你地估下係幾多...頭十名內ge)
之後就返屋企換衫再食飯...
就立即去左總堂到開小組~
趕到我冇得洗頭...(註 : 我個頭淋到爆炸)
開完小組之後就同d小組員講大學ge野~
3點先落去返團契(註 : 我星期三返左...內容一樣先遲落去)
不過4點就走左 lu~
之後就去左水坑尾~
再之後去左美食節~
有間野d粒粒粟米真係又好味又平...(註 : 碗野只係5蚊!!!)
我記得間鋪戈到好似有個豆漿個"豆"字嫁~
真係食到我想再食多幾碗呀!!!
之後就去左甜品區...
睇幾睇無啦啦發現左有間野有個字野錯左...(再註 : 間野叫Iris個"柸"字)
食到7點左右就立即坐車去睇"洪卓立"啦...
我地去戈個"2009全澳歌唱比賽----決賽"
表演嘉賓有洪卓立,劉浩龍&胡琳~
基本上各個嘉賓都唱左兩首歌~
到左10點45分左右就完左啦~
我走戈時竟然見到初三戈時一齊補習過ge一位補習生~
不過佢應該見唔到我...
明明我就係佢右面~
不過佢平時都係咁嫁啦...
無聊都唔會左右望~
木頭一名(我估佢唔會尼我個blog睇先咁講=])
之後就係"香山"公園到傾計~
11點48分就去坐車~
12點08分就返到屋企啦~
睇完要留cm呀~(註 : 唔留者死!!!)
~~~~~~~~~~~~完~~~~~~~~~~~~

2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


平淡的一天 分類: 未分類

今日已經訓左8個鐘~
但係唔知點解重係訓左兩堂...=.="
放左學之後就去馬利奧諗住搞埋d手尾~
點知個店長已經幫我搞定曬~
我去左戈到買左個包...
傾左一陣就走左lu~
之後...就去左鏡湖~
至於係咩事就唔話比你地知~
心情並不太好...
之後返到屋企見有d時間就整一整個版面~
其實我前日就想整嫁啦~
只係整幾整死左機~
就唔理佢去左訓教~
我而家先發覺...
原來我會將心事收埋收埋...
唔想同人講~
所以...希望唔好問咩事~
thx...