您已經停留了
★愛◙ |*[+▊無知
あなたが私身辺にいる;私はすでに幸福を擁する
解釋:你在我身邊;我便擁有幸福...
harry0808
暱稱: harry
性別: 男
國家: 澳門
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
台灣...
考試了
27/4/2011-----神奇的...
最近...考試
~聖誕節~
文章分類
全部 (171)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 171
留言總數: 648
今日人氣: 1
累積人氣: 15486
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 1 日  星期五   晴天


新年快樂!!! 分類: 未分類

今日係1月1號~~
唔洗講我一定會同中家講一句"2010年新年快樂!!!"
沉日我都係要返學~
話說係學校都冇咩新年GE氣氛嫁~~
我返左學之後立返屋企第一時間收左菜先=]
之後搞搞D野就出左去~
首先同小MONA去左睇"Twilight---New Moon"
個Ending都唔知想點...
不過隻狼真係好大隻~
而且個人都好靚仔=]
係水m馬記上面戈間野食飯~
竟然比我見到鵬鵬>_<"
之後就去左影貼~
影完出黎都差唔多10點45分~
就行去Macau Tower睇倒數~
年年去戈到D人都係為左"5 ... 4 ... 3 ... 2 ... 1..."
真係好過引...XD
數完就同MONA係戈到坐左陣就去買野飲~
去到慈幼戈到又比我見到一個3@T的人...
不過佢見唔到我...
我地就繼續行去噴水池啦~
去到戈到見到重有好多人未走~
咁我地就好搞笑咁係戈到影相~
行到去大創戈到又見到呀雪佢地...
哈哈!!!
後尾就送MONA返屋企~
我返到屋企戈時都2點lu~
多謝曬沉日有sd sms比我戈D人~
我係唔會唔記得你地嫁...XD
(p.s  ...多謝MONA份新年禮物~我等左咁耐終於等到啦...呵呵)
想睇相就去facebook啦~~

2009 年 12 月 26 日  星期六   晴天


平安夜&聖誕節 開心 分類: 未分類


12月24日  


今日12點半先左身~
今完飯之後就立即去左台山間中銀啦~(詳情請睇上一篇)
點知間銀行竟然冇開行~
去到先記得今日係公眾假期T^T...
之後就只好死死氣返去~
返到屋企拎返D野就出左去~
同MONA去左威記戈個動波節~
去到玩遊戲戈時見返一個諗都諗唔到ge人...(提示:3@t)
買左海賊王戈隻鹿頂帽~                                                                            
返到屋企媽媽重話佢好可愛添...
行完威記見時間都唔早~
就回左老家食左D野~
食完之後就去左大三巴行街睇表演~
你你你...做咩唔記得左帶聖誕帽呀>_<"
到左12點就行左去六記食燒夜~
返到屋企都成點半lu~~

-------------------------------------------------------------------------
12月25日   大霧

今日8點半就比人嘈醒左~
9點15分就滾到去台山坐威記車去HK
點知等到9點35分先上車~
9點55去到威記~
見唔多夠時間就飛的過去碼頭~
去到先10點07分~
諗住岩岩好啦~
點知...10點15分戈班船到11點先上得lo~
開船戈時都11點20分~
去到戈時12點45分...T^T
後來先知原來9點半戈班船撞左...
D記者係碼頭阻住曬先咁遲~
唉...真係倒楣
好彩我地只係諗住去買下野姐...
如果有行程的話就大獲啦!!!
因為時間ge關係...
所以只係去左銅鑼灣同旺角
買返黎ge有95%都係食嫁=]
我地是但係一邊食左D野就繼續行~
7點25分就由旺角返上環
今日究竟係咩日子呀
係HK撞到勁多人lo...
比平時半年撞到ge還要多=..="
時間唔夠呀>_<"
重想行多幾個地方!!!
原來旺角返上環半個鐘係唔夠嫁...
我地入埋閘等船一共用左42分鐘
點知隻船8點20分先比人入~
9點半左右返到~
下次唔去迪迪尼都要行多次街呀!!!


想睇其他相就去我個FACEBOOK啦

2009 年 12 月 21 日  星期一   晴天


12月19~21 分類: 未分類

~~12月19日~~
今日返學校玩(略)
之後汁好個樣就返左台山堂參加佢地個聖誕party~
係去緊戈時發現銀包d錢用曬~
之後未諗住去中銀到"禁"錢lo
點知...比佢食左張卡=..="
後來先知原來"銀通卡"入落"銀聯機"到係唔得嫁~
之後未死死氣咁去台山堂~
返到去見到好多好熟&生ge面孔~
之後就玩左幾個好...有趣ge遊戲-___-'
玩完就交換禮物啦~
換左支"超級無敵捧捧糖"...^^"
原來裡面有16支~
我狂請人食都食唔曬~
之後就去左大三巴戈個"澳門祝福晚會"
戈到多人到入都入唔到呀=..="
11點先返屋企...


--------------------------------------------------------------------------這是分隔線----------------------------------------------------------------------------
~~12月20日~~
今日一起身就係3點啦...XD
4點就去搵mona~
之後去左好多地方玩~(秘密)
最後玩到去大三巴...
係戈到行左一個鐘之後mona就走左lu~
我就留返係到繼續沉日戈個祝福晚會~
但係9點幾就閃左lu~(因為好凍...)
返到屋企食完飯之後...
竟然同老豆玩象棋...XD
咁就半個鐘啦~
最後當然係我lose左啦~
沖完涼返到房都12點lu~


--------------------------------------------------------------------------這又是分隔線-------------------------------------------------------------------------
~~12月21日~~
今日就勁啦~
今日我7點15分起左身~
原來8點半過曬關戈到等...
點知我去到先8點10分...T^T
我又唔知邊到bo~
個死人ivy又無啦啦扮曬野話唔舒服唔黎~
你差我餐M記呀!!!
去左買左個唔知咩包同牛奶食早餐~
之後上到去終於比我見到戈個"百萬葵園xx一日遊"尼個牌仔~
去到先知比人水左...
又話好多識ge...
點知...得7個識=..="
呀藍堅堅都比我水左...XD
『兩個被水的男孩相依為命篇』
世估唔到我同藍堅堅竟然撞衫...
應該係話由頭撞到落尾...=___="
之後戈11個鐘都一直同佢係咁玩~
佢講d野差d笑到我訓左係到=]
影左好多好多相~
8點幾先返到拱北~
不過由早上9點開始就覺得唔應該黎...
戈個咩"百萬葵園"都唔知係咩黎嫁~
入到去笑到我"O嘴"~
真係咩都有...
之後去左澤"羊逃"~
我拎左5個返屋企都冇食過~
再之後又去左唔知咩紅樹林濕地野生公園...
又係唔知做咩ge...
行左陣又出返去~
最後去左咩咩DIY地帶...
由於技術上ge錯誤以至過兩日先係facebk post~
請大家耐心等候...

2009 年 12 月 17 日  星期四   晴天


last day 分類: 未分類

今日一返到去數學堂就睇"G.I.joe"
如果現實真係有架咁ge車...
尼個世界就唔洗夾萬啦...XD
戲中架車比火箭炮/C4射中玻璃都唔爛~
著左件衫跑步快過架車...
之後無無聊聊過左兩堂之後...
又再係數學堂=]
之後就測物理~
好簡單呀>_<"
今次我相信自己一定有90分以上!!!
中午返到去普通話堂訓左...
之後就要做電腦功課
要今日內做曬~
所以做隨5點...
之後去左漫畫館~
竟然一次過撞到3個佢地互相唔識ge  fd~
搞到我又唔知同邊個講野好=]
最後就返左屋企
過埋聽日就聖誕聯歡啦>_<"
期待聖誕的來臨^^"

2009 年 12 月 13 日  星期日   晴天


百萬行~~ 分類: 未分類

其實今日打ge內容同百萬行完全冇關~
只係因為我打戈時澳門台講百萬行=]
今日本來約左人去跑步~
點知有人放飛機~
所以就訓到1點啦-v-
本來都未諗住起身住~
點知無啦啦姨媽同姨生女話黎~
黎到之後就係到大破壞...=..="
最後破壞到我間房~
我d咩野都比佢搞過黎~
重係我床上面訓左幾分鐘...
出返黎先知佢隻腳板底黑過墨斗T^T
所以呢...我就叫媽媽幫我換床單~
今日返左音樂團契~
有好多人呀!!!
今日玩教結他~
返屋企之後就同屋企人去大陸食飯~
最後竟然去左"東一排骨"到食野~
食完野之後就去買左樣神秘野~
   (提示 : 戈樣野係要黎玩ge...XD)
11點半返到屋企~