12月24日 晴
今日12點半先左身~
今完飯之後就立即去左台山間中銀啦~(詳情請睇上一篇)
點知間銀行竟然冇開行~
去到先記得今日係公眾假期T^T...
之後就只好死死氣返去~
返到屋企拎返D野就出左去~
同MONA去左威記戈個動波節~
去到玩遊戲戈時見返一個諗都諗唔到ge人...(提示:3@t)
買左海賊王戈隻鹿頂帽~
返到屋企媽媽重話佢好可愛添...
行完威記見時間都唔早~
就回左老家食左D野~
食完之後就去左大三巴行街睇表演~
你你你...做咩唔記得左帶聖誕帽呀>_<"
到左12點就行左去六記食燒夜~
返到屋企都成點半lu~~
   
-------------------------------------------------------------------------
12月25日 大霧
今日8點半就比人嘈醒左~
9點15分就滾到去台山坐威記車去HK
點知等到9點35分先上車~
9點55去到威記~
見唔多夠時間就飛的過去碼頭~
去到先10點07分~
諗住岩岩好啦~
點知...10點15分戈班船到11點先上得lo~
開船戈時都11點20分~
去到戈時12點45分...T^T
後來先知原來9點半戈班船撞左...
D記者係碼頭阻住曬先咁遲~
唉...真係倒楣
好彩我地只係諗住去買下野姐...
如果有行程的話就大獲啦!!!
因為時間ge關係...
所以只係去左銅鑼灣同旺角
買返黎ge有95%都係食嫁=]
我地是但係一邊食左D野就繼續行~
7點25分就由旺角返上環
今日究竟係咩日子呀
係HK撞到勁多人lo...
比平時半年撞到ge還要多=..="
時間唔夠呀>_<"
重想行多幾個地方!!!
原來旺角返上環半個鐘係唔夠嫁...
我地入埋閘等船一共用左42分鐘
點知隻船8點20分先比人入~
9點半左右返到~
下次唔去迪迪尼都要行多次街呀!!!
   
想睇其他相就去我個FACEBOOK啦 |