◆|*×°Fan芬的日記 ||〞*..
[]|];* 戀愛的路標距離實在太遠了
,,, 就算喜歡也冇法到達 __"*
'|!◇ 回 憶 當 天 哪 可 笑 的 日 子 °】
★×° 你最多只會隱隱約約地 ..!!在我的腦海出現 XD ◆"))
hebe520129
暱稱: []+°Fan 芬*||]
性別: 女
國家: 香港
« August 2017 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
最新文章
2009-01-10
2008-12-12
2007-12-13
2007-11-26
2007-11-09
文章分類
全部 (57)
訪客留言
Doxycycline ... (Chassype)
Viagra Para ... (Chassype)
Cialis Fermo... (Chassype)
Viagra Order... (Chassype)
Specificity ... (Chassype)
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 23
今日人氣: 0
累積人氣: 1034
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 30 日  星期六   晴天


2007-06-30

 今日瞓到10點幾先起身...

洗頭,,叫外賣,,食藥

今日都仲發緊燒...唉

跟住就悶

悶到2點幾...

就同siby,,紫婷,,傻wing係到傾曾wing d野

星期四返到學校嘈佢喎{{我都唔知返唔返到}}

傾完,,我就比我我細妹玩電腦!!

跟住5點到,,on左msn跟住比人串TwT

我同siby&紫婷就開9佢波...

係咁串佢...串到6點幾

走晒LUUUUUUU,,

睇花C奶...笑死   哈哈!!

沖涼,,食飯,,食藥

玩左陣勁舞...悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶悶到嘔~!

唉...今日狂咳,,咳死我喇!!

同嬈傾左陣電話...

佢話下星期2黎天水圍陪我玩!!開心

不過她的媽可能唔比''

真係好悶丫!!!

好辛苦,,9命{{真係死左佢好過}}

-完-

刊登時間:2007-06-30 11:09 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 29 日  星期五   晴天


大新聞...

 大新聞...大新聞

  

教師教協偷書判罰1000元

(明報) 06月 28日 星期四 05:05AM

【明報專訊】中學男教師因為一時貪心,本月在香港教育專業人員協會偷書,被揭發後更辯稱書本是朋友借給他。男教師昨在觀塘裁判法院承認偷竊,辯方求情時指被告無心犯案,最終被判罰款1000元。

  

44歲的被告冼偉奇明愛元朗陳震夏中學任教數學,月入2萬元。控罪指出,今年6月16日,被告在九龍彌敦道好望角大廈9樓,偷去一本價值81.9元的書籍,該書籍屬教協所有。

  

被揭偷書 辯稱朋友借來

案情指出,事發當日約下午5時半,被告離開教協時,防盜器響起,職員遂截停被告,並在其背包中搜出一本書。被告當時表示,該書乃朋友借給他,惟職員經查證後,發現書本屬於教協,職員遂報警。警方到達現場後,被告承認犯案。

【案件編號:KTCC4903/07】

http://hk.news.yahoo.com/070627/12/2adxd.html

  

注:

米奇教我地1d班數學

(明愛元朗陳震夏中學)  即係我讀緊e間

在這裹補充1句,,就係

米奇之前係個察佬!! (唔係丫-[]-'')

  都係d  fd同我講的-w-!

估唔到冼sir係d咁ge人囉!!

唉,,呢單野今朝早婷同我講我先知~!

仲要係我地間學校教我果班ge數學老師添*

雖然我地明愛學生唔係好得去邊,,

但明愛學校裹有d咁ge老師,,

真係...

唔知5/7返到學校見唔見到米奇呢?!

米奇每個月都有2萬幾,,何必為左本價值$81.9宜去偷書呢,,

自己又唔係冇錢丫,,罰1000蚊,,又攞唔到本書...值得咩?!

  點解咁多人都唔想信呢件事ge?!

 

講返我自己喇!!

今日我mama帶左我去睇中e

開左d藥比我...食住2日先

發燒,,流鼻水,,咳,,

唉...有d想死

我今日流鼻水都冇停過T^T

抹到個鼻都紅晒...嗚嗚

9命丫,,真係好辛苦丫,,

呢個病仲要幾耐先會好丫?!  

  

  

  

刊登時間:2007-06-29 11:59 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 28 日  星期四   晴天


2007-06-28

 今日...

一起身就探熱{{98.9℉}}

又狂咳喎...

食藥...飲咸柑桔...

傾左陣msn

就落左元朗還書~!

cidy陪我落元朗...

我地行去搭小巴...

我出唔到聲...cidy又唔肯哎落車喎,,

跟住我係到狂咳(就死)

個司機唔知點解係7-11到停低左''

我地先落到車咋...

落緊雨!!冇帶''姐''

又淋雨(唔發燒都唔得喇)

今日係星期四...買yes

哈哈,,今日比我抽中左飛輪海撲克丫(開心)...

還左書...就返左屋企luuuuuuuuuu

返到黎,,食野,,食藥

探熱{{98.6℉}}

睇左1陣書就瞓,1喇''

6點幾起身沖涼,,食飯,,食藥,,探熱{{98.4℉}}

又咳又流鼻水(救命,,搵人救下我!!)

好辛苦丫~!

今日有人生日【生日快樂!! *Hapi BriThDaY!!】

講到呢到先*

刊登時間:2007-06-28 10:03 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]