◆|*×°Fan芬的日記 ||〞*..
[]|];* 戀愛的路標距離實在太遠了
,,, 就算喜歡也冇法到達 __"*
'|!◇ 回 憶 當 天 哪 可 笑 的 日 子 °】
★×° 你最多只會隱隱約約地 ..!!在我的腦海出現 XD ◆"))
hebe520129
暱稱: []+°Fan 芬*||]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-10
2008-12-12
2007-12-13
2007-11-26
2007-11-09
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 23
今日人氣: 2
累積人氣: 1029
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 1 月 12 日  星期五   晴天


2007-01-12

今日.....

上堂冇咩做''''''''''

好無聊,,,

自重譋左位就好鬼死悶_____))

放左學,,,aloha最後一次集會,,,,

差吾多全''步''黎晒'''''''

我同牙wing又偷偷地出左去買野食.........

返黎果時,,,見到柯姑娘.....話我地偷走出去買野食'''''''''''''

上完柯姑娘問我地2月14號(星期三,,又係情人節)搞灘位,,,

我地siby隊又去幫手..........

放6點幾,,,我、siby同咖哩一齊搭輕鐡返去,,,

siby落左車,,得返我同咖哩,,,傾下傾下....

傾到落車,,,佢去酒樓,,,我返屋企,,,,

 

刊登時間:2007-01-14 02:58 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 11 日  星期四   晴天


2007-01-11

今日我地又轉左地點,,,,

轉左去7-11食野'''''''''

單單叮FISHBALL食,,,叮到爆左.....笑死我地]]]]]

食完就返學,,,

上堂都冇咩做.......

到左體育堂,,,,我地女仔要考手球.......

手球我就吾係好識.....

20分滿我得12分,,,,好''咋''

傻wing有18分...

考完,,,我地打排球.....

個波''鹿''左去格離場,,,,我地咪去''汁''囉,,,,

有人幫我地汁左.....

我地''計逐''打排球,,,,,,,玩到癲左.......

放左學又要aloha集會,,,

今日aloha講【失戀】'''

[中間果d我吾講得]'''

6點幾先放得,,,,我同siby一齊返屋企.....

就訓左一陣.....

 

刊登時間:2007-01-14 02:33 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 1 月 10 日  星期三   晴天


好玩]] 愉快

今日我地轉左去寶島等,,,,

牙wing係最早到.....

傻wing帶左太空hello kitty比我老母親(嵐)''''''

到左8點幾,,,,單單話食早餐....咁我地比我老母避碧要陪佢(單單),,,,,,,

食到8點15分,,,我地先返學校'''''''''']]

我地7個都玩集體遲到.......

跟住返到去,,,,排係隊尾''''''

好''雨'',,,because成班女仔都遲到........>w<

返到課室,,,,

d男仔係到話我地全''步''女仔遲到.......))

激到miss牙sir死死下''''''''''''''''

中文堂miss巫冇返,,,我去左牙琪個位坐,,,

同羅嵐,,雪梨方,,傻wing玩到瘋晒.......

到左小息,,,我地幾個係班房到扔【太空hello kitty】'''''''好好玩

扔扔下,,,,朱君勝叫我幫佢借英文書''''''

我同佢講咁叻自己去借喇.......

跟住又係到扔,,,,,,,

高路無啦啦走左入黎喎!!!!!!!

我冇咩點理佢,,,,

玩.

玩.

玩.

玩到上堂,,,,

到左英文堂......

miss屈因為一d野係到發脾氣,,,,好得人驚''''><''

午膳小息,,我地係到玩電人....

個個都係到''艾''

打左鍾,,,,

牙sir叫我地去031室上堂,,,

悶到爆炸..........

上完,,,我地上返課室....

話要譋位,,,

我本身坐最尾果行最尾個位架,,,,

e加譋左去第二行第二個位.........慘慘慘'''''''''T^T

跟住就要留堂,,,

miss話我乖女做咩坐係到,,,,

我同miss講,,我要遲到留堂.......

miss同我地講話再一齊遲到要通知家長喎.....

我先吾驚佢'''''''

4點35分走人,,,,

行左冇幾奈就返左屋企玩電腦____________))))

  

刊登時間:2007-01-10 08:16 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]