| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 27 日 星期三  |
| 2007-06-27 |
唉...
連續8日唔比出街!!
because病左- -
都唔知呢排攪咩
係咁病
幾乎係冇1日係唔發燒囉!!!!!!!!!
今日仲要咳到出唔到聲囉T^T
我的身子真的咁弱嗎????
今'蕉'早超身探熱{{98.4 ℉ }}
食完野食藥,,
跟住丫ma叫我飲左杯咸柑桔(自製的),,
真係好咸囉>﹏<''
我飲左大約1半到''
我丫ma就幫我加水..叫我飲晒佢...o晒囉
飲完又加飲完又加...咁幾時先飲得晒丫?!
飲完之後就出到少少聲囉~~''利害''
好悶囉...!!
跟住同人傾msn...傾傾下佢話肚餓= =
叫佢落街食又話唔想落...
叫佢叫外賣又話冇外賣電話- -(比佢激死~!)
我叫佢自己煮,,又話唔識煮...
跟住佢叫我教佢煮...o晒囉-o-!
咁我教佢,,叫佢煲滾d水
佢同我講個煲污''租''...叫佢洗
洗完個煲
d水滾喇''叫佢放麵落去...
佢同我講佢息左火- -我問佢做咩息火
佢答我唔記得左要煮面@o@ (比佢激死)
我叫佢開返@@
佢問我放幾多麵落去...
我話你食到幾多咪放幾多囉''
放左麵...佢又同我講要加咩落去...
佢話加石油...(無奈囉)
佢掛住同我傾..d水干曬
比佢講晒-口-
跟住佢同我講加錯野!!-o-"
佢話加左介辣落去{{唔係丫?!}}
食左藥''就瞓左喇{{99.1 ℉ }}
2點幾瞓到6點幾...
瞓醒沖涼...食飯...{{98.6 ℉ }}退左少少
同人傾msn...玩左一陣...
開始悶了...
丫ma又叫我飲咸柑桔...(飲到飽)唉!!
唔講喇~要瞓luuuuuu!!
The End
--------------------------------------------------------------------------------------------
睇完記得留cmmmmmmmmmmm!!
快留下你的足跡吧!!!
|
| 刊登時間:2007-06-27 11:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 26 日 星期二  |
| 對卷(2) |
今日係對卷o既第2日!!
做緊班主任節果陣,,
丫sir係到派缺點紙''
Bee同我講話我同婷都有@o@''
我地兩個o晒囉...又有!!
點知原來係優點(嚇死我同婷喇)
我係排球隊副隊長有2個優點,,
隊長我就唔知佢有幾多個,,
隊員就1個,,
我依加有2個優點2個缺點~!
第1,2堂就對英文!
果然是3科主科都唔合格T^T...(呢d都如左唔合格架喇)
又要比人串囉?!
英文聆聽::43分 周祖52囉(佢睇到我低分過佢,,佢話冇心串我的)
英文GE (General English)::56分 周祖57(激死我喇) 嬈62分
English Composition::63分(估唔到英文作文合格) 周祖60(我高過佢3分...哈哈) 嬈80(呢d勁料)
第3堂對科學卷
科學::67分
對對下卷,,無啦啦有人打黎
我唔知邊個打黎,無來電顯示的...比我cut左線,,係到講聲{{sorry!!}}
第4堂對商業卷
商業::68分
第5堂對電腦卷
電腦::77分(到目前為止最高係呢科)
呢科我上學期全級第1名丫^^ 依加就唔知喇~!
-----------------------------------------------------------------------------------------
又發燒T^T98.6℉
又狂咳
唔講喇''食完藥好想瞓!!
27/6--5/7連續放8日假!!正
The End
|
| 刊登時間:2007-06-26 08:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 對卷(1) |
今日都唔知咩事?!
2隻耳仔發炎喎(釘左耳環果到)!!頂丫
我釘左3隻耳殊,,2隻耳骨,,1隻耳門,,1隻耳窩,一共7隻
一齊發炎喎!屌丫!
4:00am先瞓得著囉...
差唔多7點先起身(平時六點幾就起左身)死得!!
又要洗頭喎"!
換埋3就開左一陣電腦*
又要食埋野先走得""
整到傻wing等左我好好耐∼
我係呢到同你講聲【sorRy】
佢同我講::走左幾架小巴啦!![sorRy]
跟住我地等左一陣就有車黎喇^^
一上到去就見到奶明''
我地問佢係邊到上車?!
佢係咁笑都冇答到= =''
7點10個字落到左元朗''
嬈同平時一樣係7仔等我地^^
跟住行去千色果間7仔等bEe同婷黎]]
佢地兩個係外太空返黎~!
返到學校對卷@@
第1,2堂對數學卷?!
激死我喇差1分合格囉*頂佢
數學::49分(嬲)
小息::陳皮坐係我格離sEt頭...佢支定型水臭到嘔(牌子名唔講喇)!!仲叫我幫佢整T^T
第3,4堂對中文卷!!
毛毛坐左係我格離''
派左卷!我又唔合格喇T^T!
死毛毛係到串喎
中文作文::59分 毛毛同我一樣串唔到我
中文應用文::60分 死毛毛多我1分就係到串
中國語文科::47分(情緒低落) 死毛毛57分又比佢串囉
我地對卷果時好嘈,,MISS話留我地堂
MISS唔知發咩癲囉又*
我地第1組就多得毛毛喇我地要留堂!!
婷婷叫佢咪傾計喇’’佢話佢同吳勤傾緊個大 project 喎
最後miss都減左果1分唔洗留!!
MISS又派返之前d工作紙'"
都唔知死人雞翼咸點派野係咁亂派野囉!
傻wing又亂咁扔比我喎''
跟住我好大聲咁罵佢::你冇病丫?!
個miss同成班望住我
扔比我果d工作紙全都給我撕難了^^ 叻女~!
第 5堂對通識卷
通識!!我真係通通都唔識囉@o@!
通識::60分 又係比毛毛串T^T
連毛毛都咁勁!可能真係會留班囉T^T
上學期考全班第3名[幾勁]下學期就難講D''
12點2放*放左就同FD子去食野'!
我又去左錦田大江浦到玩同嬈*
係嬈家煲漫畫書
4點又落返元朗搵人@@
5點幾同八婆恩返龜!!
~The End~
-----------------------------------------------------------------------------------
留cmmmm...
不留cmmmmm者死~! |
| 刊登時間:2007-06-25 10:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 19 | »
|