◆|*×°Fan芬的日記 ||〞*..
[]|];* 戀愛的路標距離實在太遠了
,,, 就算喜歡也冇法到達 __"*
'|!◇ 回 憶 當 天 哪 可 笑 的 日 子 °】
★×° 你最多只會隱隱約約地 ..!!在我的腦海出現 XD ◆"))
hebe520129
暱稱: []+°Fan 芬*||]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-01-10
2008-12-12
2007-12-13
2007-11-26
2007-11-09
文章分類
全部 (57)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 57
留言總數: 23
今日人氣: 4
累積人氣: 1031
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 27 日  星期三   晴天


2007-06-27

 唉...

連續8日唔比出街!!

because病左- -

都唔知呢排攪咩

係咁病

幾乎係冇1日係唔發燒囉!!!!!!!!!

今日仲要咳到出唔到聲囉T^T

我的身子真的咁弱嗎????

今'蕉'早超身探熱{{98.4  }}

食完野食藥,,

跟住丫ma叫我飲左杯咸柑桔(自製的),,

真係好咸囉>﹏<''

我飲左大約1半到''

我丫ma就幫我加水..叫我飲晒佢...o晒囉

飲完又加飲完又加...咁幾時先飲得晒丫?!

飲完之後就出到少少聲囉~~''利害''

好悶囉...!!

跟住同人傾msn...傾傾下佢話肚餓= =

叫佢落街食又話唔想落...

叫佢叫外賣又話冇外賣電話- -(比佢激死~!)

我叫佢自己煮,,又話唔識煮...

跟住佢叫我教佢煮...o晒囉-o-!

咁我教佢,,叫佢煲滾d水

佢同我講個煲污''租''...叫佢洗

洗完個煲

d水滾喇''叫佢放麵落去...

佢同我講佢息左火- -我問佢做咩息火

佢答我唔記得左要煮面@o@ (比佢激死)

我叫佢開返@@

佢問我放幾多麵落去...

我話你食到幾多咪放幾多囉''

放左麵...佢又同我講要加咩落去...

佢話加石油...(無奈囉)

佢掛住同我傾..d水干曬

比佢講晒-口-

跟住佢同我講加錯野!!-o-"

佢話加左介辣落去{{唔係丫?!}}

食左藥''就瞓左喇{{99.1  }}

2點幾瞓到6點幾...

醒沖涼...食飯...{{98.6 ℉  }}退左少少

同人傾msn...玩左一陣...

開始悶了...

丫ma又叫我飲咸柑桔...(飲到飽)唉!!

唔講喇~要瞓luuuuuu!!

                                                          The  End

--------------------------------------------------------------------------------------------

睇完記得留cmmmmmmmmmmm!!

快留下你的足跡吧!!!

刊登時間:2007-06-27 11:07 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 26 日  星期二   晴天


對卷(2)

 今日係對卷o既第2日!!

做緊班主任節果陣,,

丫sir係到派缺點紙''

Bee同我講話我同婷都有@o@''

我地兩個o晒囉...又有!!

點知原來係優點(嚇死我同婷喇)

我係排球隊副隊長有2個優點,,

隊長我就唔知佢有幾多個,,

隊員就1個,,

我依加有2個優點2個缺點~!

第1,2堂就對英文!

果然是3科主科都唔合格T^T...(呢d都如左唔合格架喇)

又要比人串囉?!

英文聆聽::43分    周祖52囉(佢睇到我低分過佢,,佢話冇心串我的)

英文GE (General English)::56分  周祖57(激死我喇) 嬈62分

English Composition::63分(估唔到英文作文合格)    周祖60(我高過佢3分...哈哈)  嬈80(呢d勁料)

第3堂對科學卷

科學::67分

對對下卷,,無啦啦有人打黎

我唔知邊個打黎,無來電顯示的...比我cut左線,,係到講聲{{sorry!!}}

第4堂對商業卷

商業::68分

第5堂對電腦卷

電腦::77分(到目前為止最高係呢科) 

呢科我上學期全級第1名丫^^  依加就唔知喇~!

-----------------------------------------------------------------------------------------

 

又發燒T^T98.6

又狂咳

唔講喇''食完藥好想瞓!!

27/6--5/7連續放8日假!!正

                                       The  End

 

刊登時間:2007-06-26 08:50 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


2007 年 6 月 25 日  星期一   晴天


對卷(1)

 今日都唔知咩事?!

2隻耳仔發炎喎(釘左耳環果到)!!頂丫

我釘左3隻耳殊,,2隻耳骨,,1隻耳門,,1隻耳窩,一共7隻

一齊發炎喎!屌丫!

4:00am先瞓得著囉...

差唔多7點先起身(平時六點幾就起左身)死得!!

又要洗頭喎"!

換埋3就開左一陣電腦*

又要食埋野先走得""

整到傻wing等左我好好耐∼

我係呢到同你講聲【sorRy】

佢同我講::走左幾架小巴啦!![sorRy]

跟住我地等左一陣就有車黎喇^^

一上到去就見到奶明''

我地問佢係邊到上車?!

佢係咁笑都冇答到= =''

7點10個字落到左元朗''

嬈同平時一樣係7仔等我地^^

跟住行去千色果間7仔等bEe同婷黎]]

佢地兩個係外太空返黎~!

返到學校對卷@@

第1,2堂對數學卷?!

激死我喇差1分合格囉*頂佢

數學::49分(嬲)

小息::陳皮坐係我格離sEt頭...佢支定型水臭到嘔(牌子名唔講喇)!!仲叫我幫佢整T^T

第3,4堂對中文卷!!

毛毛坐左係我格離''

派左卷!我又唔合格喇T^T!

死毛毛係到串喎

中文作文::59分  毛毛同我一樣串唔到我

中文應用文::60分  死毛毛多我1分就係到串

中國語文科::47分(情緒低落) 死毛毛57分又比佢串囉

我地對卷果時好嘈,,MISS話留我地堂

MISS唔知發咩癲囉又*

我地第1組就多得毛毛喇我地要留堂!!

婷婷叫佢咪傾計喇’’佢話佢同吳勤傾緊個大 project  

最後miss都減左果1分唔洗留!!

MISS又派返之前d工作紙'"

都唔知死人雞翼咸點派野係咁亂派野囉!

傻wing又亂咁扔比我喎''

跟住我好大聲咁罵佢::你冇病丫?!

個miss同成班望住我

扔比我果d工作紙全都給我撕難了^^ 叻女~!

第 5堂對通識卷

通識!!我真係通通都唔識囉@o@!

通識::60分  又係比毛毛串T^T

連毛毛都咁勁!可能真係會留班囉T^T

上學期考全班第3名[幾勁]下學期就難講D''

12點2放*放左就同FD子去食野'!

我又去左錦田大江浦到玩同嬈*

係嬈家煲漫畫書

4點又落返元朗搵人@@

5點幾同八婆恩返龜!!

                ~The  End~

-----------------------------------------------------------------------------------

留cmmmm...

不留cmmmmm者死~!

刊登時間:2007-06-25 10:29 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]