| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 6 日 星期六  |
| 2007-1-6 |
今日......
無無聊聊___)
咁就過左一日.......
今朝玩電腦玩到晏晝兩點幾,,,,,
食完野,,,,睇左一陣電視'''''''
牙wInG打黎]]]
話13號果日夜晚去佢屋企搞【生日會】.....))
咁我就應成佢話我去''''''''']]
跟住我睇睇下書就訓著左........
訓到6點幾起身'''''''
玩左一陣電腦_____]]
|
| 刊登時間:2007-01-06 07:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 5 日 星期五  |
| 低死_____◆"]/ |
今日上堂冇咩做___''一個字【悶】''''但係上數學堂**我地係到扔梁明珠....超好玩× ____ /\\/ 嘻嘻≦;,-\放左學....因為琴日ALOHA冇人去,,,,so今日要補返_____)我同雪梨方、牙wInG、Siby都有去,,,,,,我地去玩多過上堂.........MISS係到講,,,,))我、雪梨方、牙wInG同Siby係到聽歌,,,,,,我冇聽miss講野 ____]]BECAUSE我訓緊覺:""""我5點幾先放ALOHA.......
|
| 刊登時間:2007-01-05 09:44 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 4 日 星期四  |
| [ 此日誌受密碼保護 ] |
|
| 刊登時間:2007-01-05 09:12 PM |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
|