| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 1 月 23 日 星期二  |
| 考試''''' |
今日係第二日考試''''''
仲要係考英文""""
我吾識做'''''''''
做左少少就冇做到''''''''
跟住我訓左著左''''''''
都訓左好耐下'''''''
交完卷....毛毛叫我陪佢去釘耳'''''''
我''英成''左佢''''''
但係我放左佢飛機''''
我同牙wing放左佢好多次飛機''''''
我地見到佢就避開佢'''''
落到三樓見到water fish''''''''
傾左一陣''''我地去【豚門醫院】探牙wing個細細妹'''''
佢牙妹好得意牙''''
因為某些''鉛恩''so入左去【豚門醫院】'''''
我見到佢好活潑一d都吾似有病囉'''''
探到差吾多1點先走'''''
我想去牙wing屋企玩''''''
但我八達通冇蚊蚊''''
咁我就返左屋企'''''
返到屋企又冇野做....
我細佬玩緊電腦'''''
咁我就訓覺''''
訓到7點幾先起身'''''
同牙wing傾左一陣'''''
跟住就玩電腦'''''''
玩牙玩.玩牙玩.玩牙玩.
|
| 刊登時間:2007-01-24 09:04 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 22 日 星期一  |
考試'''''  |
今日要考試.......
我溫都冇溫過''''''
so我咩都吾識,,,,
慘.慘.慘.
我全部都吾識做'''''''
考完.....放12點幾.....
去左味太郎食野,,,,
食完...我同豬兜嵐都話去紫婷屋企玩狗仔''''
行左大概半粒鍾到....就到左佢屋企''''''
d狗仔好得意,,,跟住我地上左去佢牙哥間房,,,,
超靚牙'''''><]]
開左個電腦玩,,,,我地幾個都玩到癲晒''''''xdd''
4點幾我地先走.....
今日超好玩牙'''''''''xdddd''
|
| 刊登時間:2007-01-22 07:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 1 月 19 日 星期五  |
| 2007-01-19 |
唉.....
之前''步''電腦比我細妹整懷左''''''
so我冇打到日記,,,,
琴日先拎左去整......
今日先玩得返]]]]]]]'''''
|
| 刊登時間:2007-01-19 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|