| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
| 2007-06-24 |
唉...
今日又發燒喇''{{101 ℉ 做左班點狗咩}}
喉嚨痛出唔到聲(已經係第二次出唔到聲喇)慘慘慘!!!
跟住就悶.悶.悶.悶.悶.悶
7點幾沖完涼''叫外賣
because(希望冇串錯啦)我丫ma佢地8點幾先返黎!!
d野食到左''就開始傾msn!!
同緊兩個人係到傾''佢兩個好似一唱一和咁''
覆完呢個又覆另外一個''
攪到食唔到野!!!!
我丫媽返到黎我仲未開始食
係到狂罵我::d野凍曬喇''唔好食架!!
10點幾我先食完*食左一半到
d野真係好難食丫!d飯又硬喎''
整到我喉嚨痛上加痛T^T
唉''聽日對卷都唔知點死***
現在報時:::10點46分 超早的呢!!
The End
|
| 刊登時間:2007-06-24 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 6 月 24 日 星期日  |
| 悶。悶 - 悶 |
唉''呢幾日都唔知咩事''
係超級悶囉*
又病左喎!!
丫恩個老母又要[碧]丫恩返旺角''屌佢
就黎悶死喇!!!!!!!!!!!!!!!!!!
呢幾日都玩勁舞''開始有點悶了!!!
9點幾P.M::玩玩下勁舞*
丫心打黎話吹雞,,
我問佢咩事...佢答::佢d fd比人串{{我想問關我咩事呢}}
叫我落去幫佢個fd''(仲要係天逸到吹添)
我都唔想過天逸@@唉...
佢cut左我線''跟住我打返比佢''
佢又話佢個fd係屯門''聽日(24號)先吹喎]]
我真係比佢吹脤囉!!!!!!!!!! ! !!!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6月22日 (補打)
星期五果日放9:30超早@@''
淋住去借漫畫書點知又未開''
跟住就去左嬈家【創作漫畫】
玩到7點幾走''搭小巴出到元朗,,已經7:30
又轉小巴返天水圍]]返到屋企樓下''
Cindy打黎叫我上天台''
我係樓下等埋丫恩先上去"!
上到天台係咁行黎行去...恩就一路行一路玩nds''比佢激死!!!
行到9點幾先返屋企''
家裹一個人都冇''(有點淆)
跟住同恩傾電話傾到1點幾(足足傾左5個中)''佢就瞓左喇''
又係得返我一個''
係msn同陳皮妹吹水吹到兩點幾...吹左差唔多個幾中''
死陳皮係msn狂咁話{{哄我瞓教}}- -
淋住玩通頂!!最後4點幾就達左落床''
現在報時 時間係::::12點40分 好早@@
The End |
| 刊登時間:2007-06-24 12:40 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 4 月 19 日 星期四  |
| ...\\/累 |
今日我,紫婷,傻wing,嬈嬈,牙wing一齊係公園玩左一陣先返學校''''
返到去岩岩好打左鍾'''好險囉\\/...
唉...第一堂就係數學''好想瞓牙Zzzzz
上完''轉堂我,嬈嬈,傻wing,Bee,牙wing係到玩【剪刀石頭布】''
又上完普通話
小息'''我比左錢叫婷婷幫我買默魚圓上黎'''
我地係班房食野'''差d比miss牙sir睇到''
到左中文堂'''超級悶..........
通識堂'''d女仔差吾多瞓晒覺'''
我就係到睇漫畫書'''
都冇人理個miss up乜''
到左英文''要測驗''我好想瞓Zzzzzzz
測完就瞓左一陣''
食飯'''婷婷,牙wing同陳皮出左去食''
我都想''但一定會有人知我吾係到'''
體育''牙sir吾係到''搞到我地冇得上體育堂T^T
放左學'''吾知點解呢幾日d miss好似放學後冇野做''
係咁留我地班堂'''都吾知痴左邊條巾''
好釆我吾死留'''咁我放左學''
練排球...練排球...練排球
練到成身''算''晒T^T
7點先放得''
返到屋企''開msn''
林靜儀佢send左佢個blog比我''
我睇左第一篇''就好嬲囉''
我仲send左比排球隊d人睇''
佢自己又吾係好勁啵''
仲係到話我地廢''
我地練得一個月咋''e中練左咁鬼死耐''
我真係好吾妥佢囉''
我地陳震夏一定要加油!!努力練習牙!!
星期六就比賽喇'''好緊張**
~完~
by:Fan芬
|
| 刊登時間:2007-04-19 10:42 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | »
|