八月八日 雨天
今日我8:00起身開始用電腦,但係好悶又冇野做......
駱問我4:00打唔打波,我唔去得喔,為了去南Y島,要堅持唔出街唷-_-''
今日不斷訓係張床度,係度不斷諗野,諗到自己不斷狂喊.
我好傷心,中午果時睇左魔法小米路(哈哈),南風佢好堅強.
就算結木選擇同森下拍拖,佢都盡量幫助佢地兩個二人WORLD.
而自己就一個人孤獨咁係屋企喊,佢覺得呢D係值得GA,
佢為左結木,自己承受所有痛苦,而且佢係不求回報GA.
只想結木佢開心.......我好希望自己可以做到好似南風咁GA.....
希望他們能夠開開心心....
而我........不知道怎麼辦呢?!^^
|