之後呀哥返左學,我繼續用,直至11:00呀哥返黎.
跟住等到1:30出門口,去安寧打波,打到死死下唷!!
打完之後,耀鴻話可以去佢屋企,我冒著危險而去ga(講笑)
我同雲天誠一齊走,雲佢自己返屋企先,而我一個人走去明德賣書同食飯.
搞掂之後去返雲屋企樓下,一到就撞到佢LE^^
雲話食完碗麵仲係肚餓,所以我陪佢去M記食,食完之後,等埋李+.
然後一齊搭地鐵去寶琳,見到耀鴻,跟住CALL裕林同TOBY.
TOBY未出得門,而裕林就係圖書館前抽筋,李+即刻跑去幫佢,
我地等左一陣,佢地返黎LE.冇事,然後大家一齊等埋TOBY哦.
TOBY黎左就去耀鴻屋企,去到佢屋企.玩太鼓,麻雀^O^
玩到11:30鴻GE大哥返左黎,不過佢好NICE GA.然後大家一齊去食糖水.
但係D糖水好唔抵,所以去左OK食野......跟住傾多陣就走LE......
P.S:其實自己一個更開心,只等你講,其實大家早已嫌大家卻扮忙
恨有多一點碰撞,然而無聊事幹,不敢打攪對方
要是你願意,誠實講一趟,彼此都起碼覺得釋放,不要哭,我也忍得了這些年來的委曲.
情感_______好似對我黎講已經係麻木GA LE......