美好回憶
無情歲月看在眼內每一天.
為何每是眼淚,光輝總缺少?
如何痛著、愛著、錯著過一天、一天。
如何生死只一線;錯了有誰在掛牽?
henry555
暱稱: 金仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
最新文章
信靠禱告
第一天
奇怪
點解= =
嘩!!
文章分類
全部 (224)
[=特別=] (11)
靈修日誌 (2)
心底話 (21)
生活記事 (186)
未分類 (4)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2007 年 8 月 7 日  星期二   晴天


離開好嗎?! 分類: 生活記事

                 八月七日                    晴天

今日8:00起身用電腦,用用下呀哥大力推道門,仲罵到我九血淋頭-_-''

之後呀哥返左學,我繼續用,直至11:00呀哥返黎.

跟住等到1:30出門口,去安寧打波,打到死死下唷!!

打完之後,耀鴻話可以去佢屋企,我冒著危險而去ga(講笑)

我同雲天誠一齊走,雲佢自己返屋企先,而我一個人走去明德賣書同食飯.

搞掂之後去返雲屋企樓下,一到就撞到佢LE^^

雲話食完碗麵仲係肚餓,所以我陪佢去M記食,食完之後,等埋李+.

然後一齊搭地鐵去寶琳,見到耀鴻,跟住CALL裕林同TOBY.

TOBY未出得門,而裕林就係圖書館前抽筋,李+即刻跑去幫佢,

我地等左一陣,佢地返黎LE.冇事,然後大家一齊等埋TOBY哦.

TOBY黎左就去耀鴻屋企,去到佢屋企.玩太鼓,麻雀^O^

玩到11:30鴻GE大哥返左黎,不過佢好NICE GA.然後大家一齊去食糖水.

但係D糖水好唔抵,所以去左OK食野......跟住傾多陣就走LE......

P.S:其實自己一個更開心,只等你講,其實大家早已嫌大家卻扮忙
恨有多一點碰撞,然而無聊事幹,不敢打攪對方
要是你願意,誠實講一趟,彼此都起碼覺得釋放,不要哭,我也忍得了這些年來的委曲.

情感_______好似對我黎講已經係麻木GA LE......



« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
好友名單
每月文章
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 224
留言總數: 425
今日人氣: 17
累積人氣: 9617
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌